Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Discount

Forecast IGD: În 2022, discounterii vor fi majoritari în România

miercuri, 4 aprilie 2018

Într-o analiză efectuată de organizația internațională de cercetare International Grocery Data-IGD, referitoare la dezvoltarea retail-ului în Europa, se afirmă că piețele majore, cum ar fi Rusia și România, vor fi motoarele care vor determina creșterea ramurii europene a FMCG. Discounterii și magazinele de lux vor continua să-și extindă accesul.   Comercianții cu amănuntul local se extind   În următorii cinci...

Lidl și-a finalizat noul headquarter din România

vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.Clădirea de birouri a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde europene. De asemenea, odată cu mutarea în noul sediu, angajații Lidl se bucură de multiple beneficii, precum...

Mihaela Bourceanu: Vremea discountului de 20% s-a dus!

joi, 6 noiembrie 2014

Consumatorii au nevoie de incredere, de distractie, nu vor doar un produs excelent. Vor sa fie implicati in povestea brandului. Acest lucru trebuie sa-l facem si in retail. Vremea discountului de 20% si atat s-a cam dus, apreciaza Mihaela Bourceanu, client service director Geometry Global.     "Noi, oamenii de comunicare, avem tendinta foarte des de a clasifica consumatorul, de a-l categorisi, pentru a ne face viata mai usoara. Avem...

Alimentele private label tind să domine piața

marți, 28 mai 2013

Comertul modern a crescut in 2012 cu un punct procentual fata de anul anterior, atragand 49% din valoarea totala a pietei romanesti de FMCG pentru consumul acasa, in vrem ce in ultimul trimestru al anului trecut, raportul dintre comertul modern si cel traditional a ajuns la 50/50 in valoare, se afirmă intr-o analiza publicata de Magazinul Progresiv. Unul dintre cele mai dinamice  segmente de retail a fost formatul de tip discount, care acopera 9% din...

Profi, 151 de magazine deschise

joi, 21 februarie 2013

Rețeaua de magazine Profi, controlată de fondul de investiţii Enterprise Investors, a deschis la Bacău primul său magazin din acest oraş şi cea de-a 151-a unitate a reţelei, scrie www.zf.ro. Profi a mai deschis de la începutul acestui an un singur magazin şi până la finalul anului vrea să mai deschidă alte 44. Fiecare magazin al lanţului de supermarketuri Profi are zilnic 1.000-1.200 de clienţi, fiecare lăsând la casă în medie 20 de...