Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Eticheta curata

Cris-Tim a devenit Partener Gold al Conferinței Meat Milk 2018

miercuri, 14 martie 2018

Una dintre cele mai mari companii de procesare a cărnii, dar și cu activitate consistentă în producția de lactate, Cris-Tim va participa și în acest an la Expo-Conferința Internațională Meat.Milk, devenind Partener Gold.   Conform celor convenite, prezența grupului de firme va fi deosebit de consistentă. Astfel, Cris-Tim își va expune ultimele noutăți la standul pe care îl va avea amenajat în secțiunea...

Emisiunea Meat.Milk din 16 februarie a avut 45.822 telespectatori

luni, 19 februarie 2018

  Conform informațiilor furnizate de Agro TV, pe baza măsurătorilor efectuate de compania Kleffmann, ediția din seara zilei de 16 ferbuarie a emisiunii Meat.Milk a totalizat un număr de 45.822 de telespectatori.   Ediția i-a avut ca invitați pe domnii Radu Timiș-Președinte Cris-Tim și ARC, și Grigore Horoi-Președinte Agricola Bacău și Vicepreședinte al aceleiași asociații.   În cursul emisiunii,...

Lunga vară fierbinte și nebună

vineri, 30 iunie 2017

...și încă nu s-a terminat! Așa că, oare, ce s-o mai întâmpla până la toamnă!? Ne întrebăm pentru că, am văzut bine, începutul verii a fost și fierbinte, și nebun.   Fierbinte, din cauza naturii care face doar ce vrea ea, nu ce am dori noi, păcătoșii care am sâcâit-o cu poluarea și defrișările, până s-a văzut nevoită să se răzbune. Apoi, la fierbințeala de afară s-a adăugat și fierbințeala din birourile în...

Despre ”eticheta curată”-Concluzii pe o temă la zi

vineri, 23 iunie 2017

Anul trecut, domnul Radu Timiș-Președinte al Grupului de firme Cris-Tim, anunța că intenționează să elimine cât mai mulți aditivi din produsele realizate în fabricile sale. Mai mult, domnia sa a declarat că îi va îndemna pe toți membri ARC să procedeze la fel. Am salutat entuziast inițiativa. În primăvară, când a anunțat că trece pe producția de ”clean label”, l-am felicitat din nou, cu sinceritate. Concomitent, Cris-Tim a...

Paul Anghel, ANPC: Legal, nu există noțiunea de ”etichetă curată”

joi, 22 iunie 2017

În continuarea seriei de mini-interviuri, pe tema noțiunii de ”etichetă curată”, ne-am adresat domnului Paul Anghel-Director General al ANPC. Iată declarația domniei sale:   ”Din punct de vedere legislativ, nu avem ceea ce se numește ”etichetă curată”. Singura legislație aplicabilă în acest moment, pe segmentul la care ne referim, este Regulamentul European 1169, inclusiv Tabelul valorilor nutriționale. Din punct de...

Sorin Minea: Prin ”eticheta curată” se confundă sintagme, într-un joc periculos

joi, 22 iunie 2017

Ne continuăm sondajul care va fi reunit în cover-ul ”Cât de curată este eticheta curată?”, și care va fi publicat în ediția viitoare a revistei Meat.Milk. Iată ce ne-a declarat pe această temă domnul Sorin Minea, proprietar al companiilor Angst și Salsi, precum și Președinte al Federației Romalimenta:   „Se confundă niște sintagme. Există noțiunea de etichetă curată, dar în Europa ea este folosită orientativ și în...

Asociaţia Română a Cărnii, în pas cu tendinţele europene

joi, 22 iunie 2017

(Comunicat) Încă de la începutul acestui an, Consiliul Director al Asociaţiei Române a Cărnii a luat în discuţie necesitatea informării şi conştientizării consumatorului cu privire la eforturile depuse de industria de procesare a cărnii pentru găsirea unor soluţii alimentare inovatoare şi naturale, pentru dezvoltarea unor produse cât mai sigure şi de calitate superioară care să se înscrie în conceptul de “etichetă curată ” şi...

Nielsen: Suntem ce mâncăm, de câți bani avem, și ce ne oferă piața

joi, 8 iunie 2017

Urmând tendința generală, consumatorul est-european și, în special, după cum vom vedea mai jos, cel din România, este din ce în ce mai interesat de alimentele ”sănătoase”. Așa reiese dintr-o amplă cercetare cu titlul ”We are what we eat Healthy-Eating Trends in Europe” efectuată de Nielsen și publicată la începutul acestei veri. Cercetarea a fost efectuată în toate țările Uniunii Europene pe un eșantion de 60.000 de...

Percepția consumatorilor asupra ingredientelor din produsele ”clean label”

miercuri, 31 mai 2017

Cererea de produse din carne din categoria ”clean label” nu prezintă niciun semn de atenuare, consumatorii de azi fiind mai preocupați de alimentele pe care le mâncă, decât înainte. Potrivit unei cercetări de piață efectuată în toamna anului trecut la nivel global și publicată recent de Corbion Purac, 42 % dintre consumatori verifică în mod regulat etichetele produselor alimentare și lista ingredientelor. Ca rezultat, declarații cum...