Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Gfk

GfK: După T3, piața alimentelor ambalate a crescut cu 6,3 %

joi, 14 decembrie 2017

(Comunicat) Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii au cheltuit mai mult la un act de cumpărare, însă au cumpărat cu o frecvență relativ similară față de primele 9 luni din 2016.   Comerțul modern domină în continuare piața de FMCG și se distanțează din ce în ce mai mult de cel tradițional. Formatele moderne au atins o cotă de piață...

GfK: La ce se uită românii când citesc etichetele alimentelor?

vineri, 10 noiembrie 2017

(Comunicat) Aproape jumătate dintre consumatorii la nivel global, declară că atunci când citesc etichetele despre conținutul produselor pe care le consumă iau în calcul în primul rând să fie fără zahăr și fără ingrediente modificate genetic. Românii sunt și ei atenți la acest din urmă aspect, dar și la conținutul redus de grăsimi (55% pentru ambele).   Următorii factori foarte importanți în cazul a jumătate dintre...

GfK: Pofta de consum a românilor rămâne crescută

miercuri, 18 octombrie 2017

(Comunicat) Înclinația către consum a populației din cele 28 de țări ale Uniunii Europene analizate în studiu și-a continuat tendința ascendentă, încheind trimestrul III al anului la aproape 21 de puncte. Această valoare reprezintă o creștere față de cele 19 puncte înregistrate la finalul trimestrului II și acum se află la o cotă nemaiatinsă de la finalul anului 2007.   Rolf Bürkl, expertul în consum al GfK comentează:...

GfK: Retailul românesc crește peste media europeană

miercuri, 21 iunie 2017

(Comunicat) GfK a derulat un studiu - analiză a scenei de retail european, cuprinzând cele mai recente evoluții și prognoze pentru 2017. Indicatorii de piață evaluați de GfK pentru un total de 32 de țări europene analizate sunt: puterea de cumpărare, ponderea cheltuielilor populației în retail din cheltuielile totale, inflația, profitabilitatea spațiilor comerciale. De asemenea, GfK oferă o prognoză asupra cifrei de afaceri aferente...

GfK: Consumatorii români, cei mai optimiști și avizi din Europa

miercuri, 26 aprilie 2017

(Comunicat) Dispoziția pozitivă în rândul consumatorilor europeni a continuat în primul trimestru al anului 2017. După cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016, până în ianuarie, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu încă două puncte, până la 19,9, menținându-se la un nivel de 18,9 în martie. Acesta este unul dintre rezultatele studiului GfK privind climatul de consum...

GfK: Tendințele de consum, analizate la BEST OF ESOMAR ROMANIA 2017

vineri, 31 martie 2017

(Comunicat) La Universitatea de Studii Economice (ASE Bucuresti), a avut loc a cincea editie a conferintei BEST OF ESOMAR ROMANIA 2017, eveniment dedicat industriei de cercetare de piata locale. Tematica editiei aniversare a fost “Trenduri de piata in Romania”.   Vorbitorii au abordat o gama diversa de subiecte: Care sunt trendurile de consum in Romania? Cum sa le interpretam si reinterpretam? Cum sa fim diferiti, sa inovam si sa ne...

GfK: Românilor le place la cumpărături

joi, 23 februarie 2017

Potrivit GfK, Est-europenilor le place să meargă la cumpărături. Acest lucru este cel mai pregnant în România, unde 9 din 10 cumpărători sunt de acord cu această afirmație. În Cehia, Slovacia și Austria, 7 din 10 consideră mersul la cumpărături plăcut, în vreme ce în Bulgaria doar jumătate dintre cumpărători afirmă același lucru.   În România, cumpărătorii resimt mai mult presiunea timpului la cumpărături decât în...

GfK: Estimările consumului în România sunt modeste

joi, 9 februarie 2017

Potrivit GfK, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu 5,6 17,9 puncte în decembrie, fiind cea mai valoare de după ianuarie 2008. Indicatorii individuali – estimările economice și cele cu privire la venituri, cât și tendința de a cumpăra – nu s-au dezvoltat în mod uniform.   Subiectele care au dominat știrile n Europa în trimestrul patru din 2016 au fost războiul din Siria, terorismul în Europa, alegerile...

GfK: Puterea de cumpărare a românilor a crescut cu 12 %

miercuri, 18 ianuarie 2017

(Comunicat) Europenii înregistrează o putere de cumpărare pe persoană în ușoară creștere în 2016, comparativ cu anul trecut. Venitul net disponibil al populației variază substanțial între cele 42 de țări analizate în studiul GfK. Cea mai mare putere medie de cumpărare o găsim în Liechtenstein, Elveția și Luxemburg, în timp ce cea mai slabă se înregistrează în Belarus, Moldova și Ucraina. Ucrainenii au doar a opta parte din...

GfK: Românii au mai mulți bani dar se rezumă la strictul necesar

joi, 20 octombrie 2016

În ultimul raport emis de GfK, se afirmă că principala problemă transnațională din al treilea trimestru, mai ales de la începutul acestuia, a fost decizia britanicilor de a părăsi UE. În rest, discuțiile din fiecare țară europeană în parte au fost dominate de subiecte specifice țării. Așteptările economice și cele privind veniturile, dar și indicatorii privind tendința de cumpărare nu au evoluat uniform în spațiul european. Per...

GfK: În România, alimentele private label acoperă 20 % din piață

joi, 14 iulie 2016

Produsele private label contribuie cu circa 200-250 de milioane de euro la cifra de afaceri a Kaufland în România, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor anunţate de companie.   Oficialii grupului german au spus că mărcile private reprezintă circa 13% din totalul produselor de la raft, iar dacă ponderea se menţine la 10-13% şi în valoare, atunci vânzările de bunuri precum K-Classic ajung la 200-250 de milioane de...

GfK lansează programul GfK Research Lab

marți, 1 martie 2016

GfK, liderul pieței de cercetare și de consultanță de marketing din România, lansează la Iași primul program de dezvoltare destinat viitorilor specialiști în acest domeniu – GfK Research Lab. Acesta cuprinde o lună întreagă de seminarii și de traininguri intensive de dezvoltare personală și pe instrumente specifice cercetării de piață, pornind de la conceperea soluțiilor de colectare a datelor, prelucrarea și analiza statistică a...

GfK a preluat Netquest

joi, 18 februarie 2016

Noua achiziție îmbunătățește expertiza GfK în paneluri digitale și prezența în America Latină, Spania și Portugalia. Acoperirea businessului Netquest devine globală. Extinderea soluțiilor GfK Crossmedia Link în America Latină prinde avânt.   Nurnberg, 18 februarie 2016 - GfK a achiziționat Netquest, cel mai important furnizor de paneluri online pentru cercetarea adhoc, cu o prezență puternică pe piețele din Spania,...

Soluțiile GfK de testare a eficacității reclamelor online

marți, 6 octombrie 2015

GfK poate acum identifica când un individ este expus unei reclame pe mai multe dispozitive (PC, smartphone, tabletă etc.) și poate unifica experiența pe browser și în aplicații - permițând astfel o evaluare și o atribuire mai exactă a performanței  formatului, a execuției și a campaniei în ansamblu.   GfK anunță, de asemenea, o colaborare inovatoare cu Facebook care include evaluarea reclamelor de pe Facebook în soluții...

GfK: Magazinele mici, mai atrăgătoare decât hipermarket-urile

miercuri, 23 septembrie 2015

Potrivit unui studiu GfK, românii cheltuie 29 de lei de fiecare dată când merg la supermaketuri, adică de două ori pe săptămână. E drept, există multe tentaţii printre blocuri şi în zonele de birouri.   Conform ultimelor evoluții, din 2013 şi până acum, primele trei lanţuri de supermarketuri - Mega Image, Profi şi Carrefour - aproape şi-au dublat numărul de magazine şi au câştigat clienţi în plus. “Se...

GfK: Private label a acaparat 15 % din piața românească a alimentelor

miercuri, 29 iulie 2015

Potrivit GfK, mărcile private au ajuns în primăvara acestui an la o cotă de piaţă de 15% după un adevărat „raliu“ în perioada 2008-2015, când ponderea acestor produse „no-name“ dezvoltate de retaileri pentru a se bate cu brandurile consacrate s-a triplat.   Deşi au avansat puternic în ultimul deceniu, retailerii continuă să îşi concentreze atenţia pe aceste produse. Mărcile private, acele produse no-name dezvoltate de...