Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Iaurt

Iaurtul cu 17 % grăsime face furori!

miercuri, 10 octombrie 2018

Un Start-Up din San Francisco, Peak Yogurt, sparge piața făcând uitate temerile față de grăsimi ba, mai mult urmând cele mai noi tendințe și informații științifice, care spun că grăsimile din alimente sunt cât se poate de benefice, dacă sunt consumate cu moderație.   Așa că, Peak Yogurt a lansat iaurtul cu 17 % grăsime, alături de încă două variante, cu 16 și 15 % grăsimi din lapte. Compania nu se sfiește să afirme...

Balanță dezastruoasă pentru comerțul internațional cu lactate al României

miercuri, 19 septembrie 2018

Pentru a ne argumenta afirmațiile, vom folosi datele oferite de Clal.it-Centralizatorul laptelui. Iar datele Clal spun că prețul mediu al laptelui-materie primă, pentru primul semestru al anului 2018, a fost de 26,96 eurocenți, cu 2,2 % mai mic decât în aceeași perioadă a anului trecut.   Desigur, pe perioada verii, prețul a scăzut și mai mult, iar, odată cu venirea toamnei, și-a reînceput creșterea. În aceeași perioadă,...

Epi lansează concentratul Epiprot 60 UL pentru iaurt ”high-protein”

miercuri, 19 septembrie 2018

După lansarea SoFlexi, primul concept al gamei SoUnik, Epi Ingredients, o filială a companiei franceze Laita, anunță SoBenefik, un concept de iaurt bogat în proteine, produs numai cu pulberi ultrafiltrate de lapte.   Conceput pentru a ilustra caracteristicile unice ale ofertei Epi Ingredients, SoUnik este o serie de concepte de produs finisate pe trenduri dezvoltate pentru a ajuta producătorii de alimente, băuturi și alimente să...

Noi produse lactate lansate în luna august

vineri, 7 septembrie 2018

Și de această dată vă prezentăm noutățile din domeniul produselor lactate, sperând că exemplele alese de noi vor inspira tehnologii companiilor care activează pe piața românească.   Anchor: Lapte aromatizat îmbogățit cu proteine   Anchor a lansat în Noua Zeelandă un nou lapte aromatizat cu kiwi, îmbogățit cu 20 de grame de proteină din zer. Laptele nu conține zahăr adăugat și reprezintă rezultatul a doi ani...

Societatea Europeană de Cardiologie: Lactatele nu afectează sănătatea!

joi, 30 august 2018

Societatea Europeană de Cardiologie (ESC) afirmă faptul că afirmațiile potrivit cărora consumul excesiv de lactate, în special de brânză și iaurt, ar conduce la probleme de sănătate, nu au dovezi coerente care să le susțină.   Consumatorii conștienți de sănătate știu să mănânce mai puține lactate, în numele dietelor cu conținut scăzut de grăsimi. Dar cercetările noi resping ideea că laptele în exces este...

Inovație: Activia, iaurt de băut cu semințe de in și mix de fructe

luni, 27 august 2018

(Comunicat) Consumatorii au devenit tot mai preocupați de o alimentație echilibrată și au început să includă în meniul lor ingrediente simple, dar care să le ofere aportul de nutrienți necesar pentru organism. Unele dintre cele mai recomandate ingrediente care conțin o mulțime de substanțe hrănitoare sunt semințele. Introduse în alimentație, acestea oferă multiple beneficii, fiind ușor de folosit în diferite...

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017

miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din ultimii ani se datorează accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adăugată sporită...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București

joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale, “drumul iaurtului”- întreg procesul de producție a iaurturilor Danone, începând de la preluarea laptelui de...

Danone a lansat Activia Mango Cereale

miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale, un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale. Astfel, brandul își diversifică portofoliul cu un nou produs, reafirmând misiunea de a oferi consumatorilor care își doresc un stil de viață echilibrat, opțiuni gustoase.   „Produsele Activia sunt create din ingrediente bine selecționate, pentru a oferi opțiuni de gustări în viața...

1000 de elevi din București vor învăța despre alimentația sănătoasă

miercuri, 7 martie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”, prin care aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor.   Pe 5 martie, Chef Cezar și prietenii săi s-au aflat la Școala Primară ”Mark Twain School” din Băneasa, unde se vor întâlni cu...

ALDI a cumpărat marca ungurească de lactate Kokardás

miercuri, 28 februarie 2018

Lanțul de magazine ALDI-Ungaria a cumpărat marca de produse lactate Kokardás de la Alföldi Tej Értékesítő és Beszerző Kft.   Compania alimentară cu discount a declarat că prin acest demers încearcă să ofere cât mai multe produse naționale din Ungaria pe rafturile magazinelor sale, după ce, de la lansarea în Ungaria din 2008, a încercat să obțină produse lactate proaspete și alte produse furnizate de furnizorii maghiari....

Meat.Milk TV a avut o medie de 89.996,3 telespectatori pe ediție

luni, 26 februarie 2018

Potrivit datelor transmise de Agro TV, în baza măsurătorilor efectuate de compania Kleffmann, emisiunea Meat.Milk., o coproducție a agenție infoGROUP și a postului de televiziune amintit, pe primele șase ediții, de la debutul din data de 19 ianuarie și până acum, a avut o medie de 89.993,3 telespectatori.   Media aritmetică a fost stabilită luând în calcul atât numărul de telespectatori din serile de vineri, când emisiunea se...

Coloranți naturali cu aplicații în iaurturi

miercuri, 21 februarie 2018

Culoarea alimentelor devine o parte semnificativă a produselor alimentare, nu numai pentru aspectul pe care îl dă produsului, ci și pentru acceptabilitatea sa de către consumatori. Cum, fiecare tehnolog se gândește la noi produse, în ediția de față vă propunem ca temă un colorant funcțional natural, obținut din orezul negru, colorant care dă o culoare violet a iaurturilor. Studiul care face obiectul acestui articol și care poartă titlul...

Noutăți în cascadă pe piața lactatelor

joi, 1 februarie 2018

Conștienți că nu pot rămâne în atenția consumatorilor decât inovând în permanență și propunând amatorilor de lactate noi produse și noi rețete, iată, luna ianuarie a consemnat o adevărată cascadă de noutăți.   După cum am anunțat anterior, pe plan intern, prima nouă lansare de produs a venit din partea companiei Danone România, care a venit cu o nouă propunere destinată doamnelor, dar nu numai, Activia...

Müller investește 140 de milioane de euro urmărind dublarea operațiunilor

miercuri, 20 septembrie 2017

Müller a declarat că va investi 140 de milioane de euro în următorii trei ani pentru a dezvolta, produce și comercializa o nouă generație de iaurturi, deserturi  și produse private fabricate din lapte.   Compania a declarat că intenționează să dezvolte și să inoveze în continuare noi game, printre care Müllerlight, Müller Corner și Müller Rice, și își propune să extindă disponibilitatea de livrare atât în Marea...

Danone a lansat noua gamă de iaurturi de răsfăț, Fantasia

joi, 7 septembrie 2017

Danone, liderul de piață pe segmentul de iaurturi, lansează o nouă gamă de produse de răsfăț sub brandul Fantasia. Iaurturile Fantasia se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt, dar și să se bucure în același timp de plăcerea intensă a unui desert delicios. Noile produse vin în ambalaje bicamerale, cu două compartimente separate, unul pentru iaurtul cremos și altul pentru...