Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Iaurt

Müller investește 140 de milioane de euro urmărind dublarea operațiunilor

miercuri, 20 septembrie 2017

Müller a declarat că va investi 140 de milioane de euro în următorii trei ani pentru a dezvolta, produce și comercializa o nouă generație de iaurturi, deserturi  și produse private fabricate din lapte.   Compania a declarat că intenționează să dezvolte și să inoveze în continuare noi game, printre care Müllerlight, Müller Corner și Müller Rice, și își propune să extindă disponibilitatea de livrare atât în Marea...

Danone a lansat noua gamă de iaurturi de răsfăț, Fantasia

joi, 7 septembrie 2017

Danone, liderul de piață pe segmentul de iaurturi, lansează o nouă gamă de produse de răsfăț sub brandul Fantasia. Iaurturile Fantasia se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt, dar și să se bucure în același timp de plăcerea intensă a unui desert delicios. Noile produse vin în ambalaje bicamerale, cu două compartimente separate, unul pentru iaurtul cremos și altul pentru...

Danone lansează campania și sloganul ”One Planet, One Health”

miercuri, 5 iulie 2017

Concomitent cu o nouă campanie publicitară, Danone va lansa o nouă semnătură de companie, care reflectă viziunea sa asupra faptului că sănătatea umană este legată și interdependentă de sănătatea planetei.   ”One Planet, One Health” este un apel adresat tuturor consumatorilor și tuturor celor care au o miză în alimentație pentru a se alătura ”revoluției alimentației”, o mișcare care urmărește să încurajeze...

Dorin Cojocaru: De ce nu scriem pe etichete ”Fără Tabelul lui Mendeleev?”

miercuri, 21 iunie 2017

Pentru că în ultima perioadă a început o adevărată dezbatere pe marginea producției de alimente ”clean label”, sau, mai pe românește, ”etichetă curată”, în viitoarea ediție a revistei Meat.Milk va fi publicat cover-ul cu titlul ”Cât de curată este eticheta curată?”. Subliniem accentuat faptul că dezbaterea este purtată, mai ales, în umbră. Dar problema există și, publicație de specialitate fiind, ne-am propus să o...

Beneo Morris Plains: În lactate, consumatorii vor îndulcitori naturali

miercuri, 14 iunie 2017

Un studiu efectuat de Beneo Morris Plains, și publicat la începutul acestui an de Food Business, indică faptul că, în Uniunea Europeană, consumatorii cer producătorilor de lactate să folosească îndulcitori naturali, pentru produsele lor, ca urmare a faptului că aceștia au devenit conștienți că un consum mare de zahăr poate avea implicații negative asupra sănătății.   Preocuparea va fi zahărul, nu grăsimile   Pentru...

Despre dublul standard și sfânta ipocrizie (II)

miercuri, 26 aprilie 2017

Tema nu e nouă. A mai fost pe buzele oamenilor și acum vreo patru ani, dar atunci s-a stins repede. Acum, însă, subiectul dublului standard de calitate al alimentelor străine a revenit viguros, susținută de un sfânt și ipocrit patriotism. Ba chiar, un post TV, înființat de americanul Martin Lauder și aflat acum în proprietatea unor cehi, a făcut din dublul standard un subiect de serial, mimând și el patriotismul....

Danone a finalizat achiziționarea WhiteWave

miercuri, 19 aprilie 2017

Danone a anunțat la finalul săptămânii trecute că acordul de preluare a companiei WhiteWave a fost finalizat, și că, în conformitate cu termenii acordului de fuziune, actionarii WhiteWave vor primi $ 56.25 pe actiune în numerar.   În legătură cu finalizarea tranzacției, stocul comun WhiteWave a încetat tranzacționarea înainte de deschiderea pieței din ziua de 13 aprilie 2017, și va fi delistata de la New York Stock...

Natalia Gelshtein-Kiss a fost numită Director General la Danone România

joi, 30 martie 2017

Începând cu luna aprilie 2017, Natalia Gelshtein-Kiss este numită Director General Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice. Natalia Gelshtein-Kiss îl înlocuiește pe Adrian Pascu, promovat recent Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate. Natalia va raporta către Paolo Maria Tafuri, Director General Danone pentru regiunea Europa Centrală și de Est.   ”Sunt onorată să accept această oportunitate și să...

În 2016, profitul net al Grupului Danone a fost de 1,72 miliarde de euro

joi, 2 martie 2017

(News.ro) Profitul net al Grupului Danone a crescut cu 34% în 2016, la 1,72 miliarde de euro, dar producătorul francez de alimente a anunţat un program de eficientizare a activităţilor în valoare de un miliard de euro pentru următorii patru ani, pe un fond de volatilitate şi complexitate a pieţei, transmite MarketWatch.     Compania a explicat că a decis să evalueze cheltuielile, iar o parte din economii vor fi reinvestite...

În 2017, Meridian Agroind vizează afaceri de 6 milioane de euro

miercuri, 8 februarie 2017

Compania Meridian Agroind, din Râmnicu Sărat, judeţul Buzău, deţinută de Cristina Vlad, care produce anual circa 9.000 de tone de produse lactate sub brandul Baciul, a încheiat anul 2016 cu cifră de afaceri de aproxi­mativ 5 mil. euro, potrivit repre­zentaţilor companiei, în creştere cu 10% faţă de anul precedent. În 2017 Meridian Agroind mizează pe o creştere a vânzărilor totale cel puţin în acelaşi ritm.   „Am...

Danone România testează Workplace by Facebook

marți, 29 noiembrie 2016

Danone România, liderul pieţei locale de iaurturi, cu afaceri de 484 mil. lei anul trecut, a început să testeze anul trecut Workplace by Facebook, o versiune business a reţelei sociale dezvoltate de Facebook, unde angajaţii văd un flux de informaţii format doar din ceea ce postează colegii de birou, ca parte a unui proiect desfăşurat la nivel global de grupul agroalimentar francez în colaborare cu gigantul american înainte de lansarea...