Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Iaurt

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017

miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din ultimii ani se datorează accentului pus de Danone pe segmentul de iaurturi, unde aduce valoare adăugată sporită...

Danone aduce experiența VR în magazinele Mega Image din București

joi, 31 mai 2018

(Comunicat) Danone a lansat campania promoțională ”Aruncă un ochi. Rămâi pentru experiență”, un proiect pilot derulat în lanțul de supermarketuri Mega Image din București, prin care le oferă consumatorilor experiențe VR direct în magazin.   Consumatorii pot vedea, chiar la raft, cu ajutorul realității virtuale, “drumul iaurtului”- întreg procesul de producție a iaurturilor Danone, începând de la preluarea laptelui de...

Danone a lansat Activia Mango Cereale

miercuri, 25 aprilie 2018

(Comunicat) Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale, un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale. Astfel, brandul își diversifică portofoliul cu un nou produs, reafirmând misiunea de a oferi consumatorilor care își doresc un stil de viață echilibrat, opțiuni gustoase.   „Produsele Activia sunt create din ingrediente bine selecționate, pentru a oferi opțiuni de gustări în viața...

1000 de elevi din București vor învăța despre alimentația sănătoasă

miercuri, 7 martie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”, prin care aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor.   Pe 5 martie, Chef Cezar și prietenii săi s-au aflat la Școala Primară ”Mark Twain School” din Băneasa, unde se vor întâlni cu...

ALDI a cumpărat marca ungurească de lactate Kokardás

miercuri, 28 februarie 2018

Lanțul de magazine ALDI-Ungaria a cumpărat marca de produse lactate Kokardás de la Alföldi Tej Értékesítő és Beszerző Kft.   Compania alimentară cu discount a declarat că prin acest demers încearcă să ofere cât mai multe produse naționale din Ungaria pe rafturile magazinelor sale, după ce, de la lansarea în Ungaria din 2008, a încercat să obțină produse lactate proaspete și alte produse furnizate de furnizorii maghiari....

Meat.Milk TV a avut o medie de 89.996,3 telespectatori pe ediție

luni, 26 februarie 2018

Potrivit datelor transmise de Agro TV, în baza măsurătorilor efectuate de compania Kleffmann, emisiunea Meat.Milk., o coproducție a agenție infoGROUP și a postului de televiziune amintit, pe primele șase ediții, de la debutul din data de 19 ianuarie și până acum, a avut o medie de 89.993,3 telespectatori.   Media aritmetică a fost stabilită luând în calcul atât numărul de telespectatori din serile de vineri, când emisiunea se...

Coloranți naturali cu aplicații în iaurturi

miercuri, 21 februarie 2018

Culoarea alimentelor devine o parte semnificativă a produselor alimentare, nu numai pentru aspectul pe care îl dă produsului, ci și pentru acceptabilitatea sa de către consumatori. Cum, fiecare tehnolog se gândește la noi produse, în ediția de față vă propunem ca temă un colorant funcțional natural, obținut din orezul negru, colorant care dă o culoare violet a iaurturilor. Studiul care face obiectul acestui articol și care poartă titlul...

Noutăți în cascadă pe piața lactatelor

joi, 1 februarie 2018

Conștienți că nu pot rămâne în atenția consumatorilor decât inovând în permanență și propunând amatorilor de lactate noi produse și noi rețete, iată, luna ianuarie a consemnat o adevărată cascadă de noutăți.   După cum am anunțat anterior, pe plan intern, prima nouă lansare de produs a venit din partea companiei Danone România, care a venit cu o nouă propunere destinată doamnelor, dar nu numai, Activia...

Müller investește 140 de milioane de euro urmărind dublarea operațiunilor

miercuri, 20 septembrie 2017

Müller a declarat că va investi 140 de milioane de euro în următorii trei ani pentru a dezvolta, produce și comercializa o nouă generație de iaurturi, deserturi  și produse private fabricate din lapte.   Compania a declarat că intenționează să dezvolte și să inoveze în continuare noi game, printre care Müllerlight, Müller Corner și Müller Rice, și își propune să extindă disponibilitatea de livrare atât în Marea...

Danone a lansat noua gamă de iaurturi de răsfăț, Fantasia

joi, 7 septembrie 2017

Danone, liderul de piață pe segmentul de iaurturi, lansează o nouă gamă de produse de răsfăț sub brandul Fantasia. Iaurturile Fantasia se adresează consumatorilor care își doresc să aibă parte de beneficiile nutriționale ale unui iaurt, dar și să se bucure în același timp de plăcerea intensă a unui desert delicios. Noile produse vin în ambalaje bicamerale, cu două compartimente separate, unul pentru iaurtul cremos și altul pentru...

Danone lansează campania și sloganul ”One Planet, One Health”

miercuri, 5 iulie 2017

Concomitent cu o nouă campanie publicitară, Danone va lansa o nouă semnătură de companie, care reflectă viziunea sa asupra faptului că sănătatea umană este legată și interdependentă de sănătatea planetei.   ”One Planet, One Health” este un apel adresat tuturor consumatorilor și tuturor celor care au o miză în alimentație pentru a se alătura ”revoluției alimentației”, o mișcare care urmărește să încurajeze...

Dorin Cojocaru: De ce nu scriem pe etichete ”Fără Tabelul lui Mendeleev?”

miercuri, 21 iunie 2017

Pentru că în ultima perioadă a început o adevărată dezbatere pe marginea producției de alimente ”clean label”, sau, mai pe românește, ”etichetă curată”, în viitoarea ediție a revistei Meat.Milk va fi publicat cover-ul cu titlul ”Cât de curată este eticheta curată?”. Subliniem accentuat faptul că dezbaterea este purtată, mai ales, în umbră. Dar problema există și, publicație de specialitate fiind, ne-am propus să o...

Beneo Morris Plains: În lactate, consumatorii vor îndulcitori naturali

miercuri, 14 iunie 2017

Un studiu efectuat de Beneo Morris Plains, și publicat la începutul acestui an de Food Business, indică faptul că, în Uniunea Europeană, consumatorii cer producătorilor de lactate să folosească îndulcitori naturali, pentru produsele lor, ca urmare a faptului că aceștia au devenit conștienți că un consum mare de zahăr poate avea implicații negative asupra sănătății.   Preocuparea va fi zahărul, nu grăsimile   Pentru...

Despre dublul standard și sfânta ipocrizie (II)

miercuri, 26 aprilie 2017

Tema nu e nouă. A mai fost pe buzele oamenilor și acum vreo patru ani, dar atunci s-a stins repede. Acum, însă, subiectul dublului standard de calitate al alimentelor străine a revenit viguros, susținută de un sfânt și ipocrit patriotism. Ba chiar, un post TV, înființat de americanul Martin Lauder și aflat acum în proprietatea unor cehi, a făcut din dublul standard un subiect de serial, mimând și el patriotismul....

Danone a finalizat achiziționarea WhiteWave

miercuri, 19 aprilie 2017

Danone a anunțat la finalul săptămânii trecute că acordul de preluare a companiei WhiteWave a fost finalizat, și că, în conformitate cu termenii acordului de fuziune, actionarii WhiteWave vor primi $ 56.25 pe actiune în numerar.   În legătură cu finalizarea tranzacției, stocul comun WhiteWave a încetat tranzacționarea înainte de deschiderea pieței din ziua de 13 aprilie 2017, și va fi delistata de la New York Stock...

Natalia Gelshtein-Kiss a fost numită Director General la Danone România

joi, 30 martie 2017

Începând cu luna aprilie 2017, Natalia Gelshtein-Kiss este numită Director General Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice. Natalia Gelshtein-Kiss îl înlocuiește pe Adrian Pascu, promovat recent Vicepreședinte Comercial Danone Rusia, Divizia Lactate. Natalia va raporta către Paolo Maria Tafuri, Director General Danone pentru regiunea Europa Centrală și de Est.   ”Sunt onorată să accept această oportunitate și să...