Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Japonia

A fost încheiat Tratatul de Liber-schimb UE-Japonia

joi, 7 februarie 2019

(Comunicat) Uniunea Europeană și Japonia au încheiat Acordul de Liber-schimb. Acordul de parteneriat economic (APE) între UE și Japonia a intrat în vigoare la 1 februarie 2019. Întreprinderile și consumatorii din întreaga Europă și din Japonia pot profita acum de cea mai mare zonă de comerț deschis din lume. În România, 271 de companii exportă în Japonia, 66% dinte ele fiinf IMM-uri prin care se asigură 21 628 de locuri de muncă,...

PPA a ajuns în Japonia!

joi, 1 noiembrie 2018

Autoritățile japoneze au identificat prezența virusului pestei porcine africane într-un transport de cârnați introduși în țară de o persoană particulară venită din China, situația fiind confirmată de ministerul nipon al Agriculturii.   Citând surse oficiale, cotidianul japonez de circulație națională, Mainichi, a informat că un pachet cu cârnații infestați cu PPA, a fost colectat de la un pasager, cetățean chinez, care...

Țările UE își pot crește exportul de lactate în Japonia cu 215 %

miercuri, 25 iulie 2018

Industria europeană a produselor lactate ar putea beneficia de o creștere a exporturilor de până la 215% după semnarea Acordului de parteneriat economic UE-Japonia (APE), se arată într-o analiză publicată de DairyReporter, după ce înțelegerea dintre cele două părți a fost semnată la summitul UE-Japonia de către președinții Jean-Claude Juncker, Donald Tusk și de prim-ministrul japonez Shinzo Abe.   Acordul comercial, care ar...

UE și Japonia au semnat Acordul de liberalizare a Parteneriatului Economic

miercuri, 25 iulie 2018

Uniunea Europeană și Japonia au semnat Acordul de Liberalizare din cadrul Parteneriatului Economic dintre cele două părți. În acest sens, Directorul general al EuroCommerce, Christian Verschueren, a declarat:   "Aceasta este o zi bună pentru comerțul liber. Semnarea oficială a Acordului de parteneriat economic UE-Japonia, cel mai mare acord comercial bilateral încheiat între UE și UE, a trimis un mesaj important acelor lideri care...

Bulgaria își extinde vânzările de păsări de curte în Japonia!

joi, 9 iulie 2015

Producția de carne de pasăre din Bulgaria a crescut în 2014, în timp ce producția de carne roșie a scăzut, potrivit ministrului bulgar al Agriculturii și Alimentației (MZH). Ministerul a anunțat că producția de carne a țării a totalizat 200.400 tone.   Dintre acestea, aproape 160.000 tone au fost produse în abatoare din țară, în creștere cu 2,6%, comparativ cu anul trecut, și 40.400 au fost produse la fermele locale, a afirmat...

România poate exporta carne de porc în Japonia

vineri, 17 aprilie 2015

Conform unui comunicat transmis la redacția revistei Fabrica de Carne, ANSVSA informează că Ambasada României la Tokio a transmis o informare oficială din partea autorităţii competente din Japonia, prin care se certifică faptul că procedurile din abatoarele din România îndeplinesc criteriile necesare pentru exportul de carne de porc.   Aceasta este una dintre formalităţile necesare pentru realizarea exportului de carne de porc pe...

Japonia dorește creșterea vânzărilor de carne Wagyu în Europa

marți, 28 octombrie 2014

După eliminarea de către UE a interdicției asupra importurilor de carne de vită japoneză, țara asiatică se pregătește în vederea creșterii vânzărilor de carne către Europa, precum și pentru obținerea aprobării UE pentru mai multe ferme japoneze care să poată exporta pe piața europeană. Consilierul Asociației Crescătorilor de Animale din Japonia, Toshiaki Masuda a declarat la Sial Paris pentru GlobalMeatNews.com că trei ferme au...

Pierderi mari pentru McDonald’s Japonia

joi, 9 octombrie 2014

McDonald Holdings (Japonia) Ltd. va raporta pentru anul fiscal 2014 pierderi de 17 miliarde de yeni (157 milioane dolari), din venitul net. Compania consideră că o serie de inovații în meniu, cum ar fi un nou Tonkatsu McBurger va convinge consumatorii să revină în restaurantele sale. "Rezultatele financiare ale companiei au fost afectate în mare măsură de incidentul Shanghai HUSI," se arăta într-un comunicat al companiei. "Este probabil că...

Pește și legume, în locul cărnii de pui, în produsele McDonald’s

joi, 31 iulie 2014

Rețeaua de restaurante fast-food McDonald’s din Japonia a lansat ieri un nou meniu. Printre alimentele propuse se numără produse din pește și legume, servite cu diferite sosuri din ghimbir. Introducerea noului element vine la mai puțin de o săptămână după ce McDonald’s Japonia a declarat că va opri vânzările la toate produsele de pui importate din China, notează „The Wall Street Journal Japan”. Un purtător de cuvânt al...

Rețetă japonează: Fish & Shrimp

joi, 24 iulie 2014

Rețeta face parte din programul de educație culinară “50 de săptămani în bucătăriile lumii” derulat de agenția de relații publice, Russenart Communications în parteneriat cu brandul Arpis și DeKassa. În iulie, Restaurantul partener al proiectului este Sushiko. Rețeta japoneză ”Fish & Shrimp” a fost oferită și preparată de Restaurantul Sushiko și poate fi degustată zilnic la restaurantele japoneze Sushiko din Mall...

FAO: Consumul mondial de peşte crește rapid

marți, 20 mai 2014

(Agerpres) Consumul mondial de peşte s-a dublat practic între 1960 şi 2012 graţie acvaculturii, arată un raport al Organizaţiei Naţiunilor Unite pentru Alimentaţie şi Agricultură (FAO) publicat luni, transmite AFP. Potrivit FAO, consumul mondial de peşte  a ajuns în 2012 la 19 kilograme pe cap de locuitor, faţă de 10 kilograme în 1960, în timp ce producţia mondială a ajuns la 158 milioane tone în 2012, cu 10 milioane de tone mai...

Japonia redeschide piața de organe de vită provenite din Irlanda

joi, 5 decembrie 2013

Redeschiderea pieței japoneze pentru organele de vită irlandeze ar putea fi în valoare de 2 miliarde €, potrivit declarațiilor Asociației Fermierilor Irlandezi (IFA), informează The Meat Site. Oportunitati speciale se află în exportul de burtă și limbi de vită, ce ar putea atinge valoarea de 15 mil. de euro pe an,a declarat John Bryan, președintele IFA. El a descris anuntul ca fiind "foarte important și pozitiv" pentru sectorul...

Cargill promovează brand-ul de carne de vită Spencer în Japonia

vineri, 19 aprilie 2013

Directorul Departamentului de Agricultură din Nebraska, Greg Ibach se află în Japonia în această săptămână lucrând cu un procesator de carne de vită din Nebraska pentru a reintroduce un brand de carne de vită Premium popular acolo de un deceniu, informează The Meat Site. Reprezentanții Cargill Meat Solutions din Schuyler a cerut Departamentului de Agricultură din Nebraska să ajute la promovarea mărcii sale de carne de vită Spencer la...