Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Kaufland

Cele mai vizibile hipermarket-uri in online, în februarie 2018

joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru sunt prezentate mai jos in doua clasamente.     Indicatori     Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate...

Poveste cu morală despre un boț de unt și o gospodină

vineri, 2 februarie 2018

Hei, dragii moșului, era pe vremuri o țară care se numea Momonia. Iar momonezii trăitori în ea, tare mândri mai erau. Pe toate drumurile se lăudau că lucruri ca ei nimeni nu face, iar când venea vorba despre mâncare, ei credeau că sunt ăi mai cu moț! Tocmai de-aia, trâmbițașii Momoniei strigau din toți rărunchii: ”Oameni buni, nu mai luați mâncare adusă de negustorii cei hărpăreți din cele zări, ci adăstați la tarabe și...

Kaufland se extinde în Transilvania

joi, 25 ianuarie 2018

(Comunicat) Kaufland a inaugurat miercuri, 24 ianuarie, cel de-al doilea magazin din Satu Mare, acesta fiind cel de-al 117-lea hipermarket al rețelei din România. Hypermarketul este amplasat pe Str. Corvinilor, nr.1-3, are o suprafață de vânzare de 2.305 metri pătrați și suprafața totală de aproximativ 4500 mp.   Parcarea cuprinde 200 de locuri și include rasteluri pentru biciclete, respectiv șapte spații special amenajate...

Kaufland și Chef Foa vor dezvolta gama de ready-meal ”7 minute”

miercuri, 18 octombrie 2017

Potrivit publicației europene de specialitate, European Supermarket Magazine, Kaufland România i-a cooptat pe Chef Foa și pe nutriționistul Cristian Mărgărit pentru mărirea sortimentației gamei de ready-meal marca ”7 minute”.   Inspirat de cele mai noi gusturi culinare, Kaufland afirmă că rețetele sunt ideale pentru persoanele care doresc să mănânce mese sănătoase și gustoase oricând și oriunde. Produsele nu conțin...

Kaufland: O nouă ediție a„Târgului de bunătăți românești”, în București

joi, 18 mai 2017

Începând de vineri, 19 mai, și până duminică, 21 mai, va avea loc o nouă ediție a „Târgului de bunătăți românești” în București. Târgul se va desfășura în parcarea magazinului Kaufland de pe șoseaua Pantelimonnr. 244 - 246, sector 2, zona Electroaparatajșiva fi deschis în intervalul orar 9:00-18:00, de vineri până duminică inclusiv.   La târg, bucureștenii vor putea degusta și achiziționa o gamă variată de...

Kaufland a confirmat participarea la Meat & Milk 2017

miercuri, 17 mai 2017

Unul dintre cei mai mari și mai dinamici retaileri din România, Kaufland, a confirmat prezența la cea de-a VI-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk.   Kaufland este prezent în România din anul 2005, și avut în anul 2011 afaceri de 1,3 miliarde euro la nivel local, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri, urmat de Carrefour și Metro, după valoarea vânzărilor.   Strategia companiei este diferită...

Lidl și Kaufland se extind cu 180 de milioane de euro de la BERD

joi, 23 martie 2017

Potrivit unui anunț oficial publicat pe site-ul BERD (Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare), grupul german Schwartz a depus o cerere pentru a împrumuta suma de 180 de milioane de euro care vor fi folosiți la extinderea rețelelor Lidl în România, și Bulgaria, precum și pentru extinderea rețelei Kaufland în Basarabia.   Răspunsul BERD urmează să fie dat în ziua de 26 aprilie, dar toate datele indică faptul că...

Kaufland intră pe piața românească a lactatelor bio cu produse private label!

joi, 19 ianuarie 2017

Lanţul german de hipermarketuri Kaufland, liderul pieţei locale de comerţ, a lansat două mărci proprii – K-Bio şi K-Take – dedicate produselor bio şi respectiv vegetariene. Sub cele două mărci sunt realizate peste 70 de produse ecologice, vegetariene şi vegane.   Ce este mai important, este faptul că, pe de o parte, Kaufland propune consumatorilor produse lactate bio pe marcă proprie, fabricate în Polonia, deci, mult mai...

Top-urile vizibilității hipermarket-urilor, pe luna decembrie

vineri, 13 ianuarie 2017

Top-urile lunii decembrie, ale celor mai vizibile branduri de hipermarket, in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Datele pentru brandurile din categoria hipermarket & supermarket sunt prezentate mai jos, pentru fiecare indicator, informează Iqads.   INDICATORII   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate...

Kaufland reduce benevol, în avans, cota de TVA!

joi, 8 decembrie 2016

Kaufland riscă și reduce în avans TVA-ul de la 20% la 19% la unele produse, începând cu data de 10 decembrie. Cu toate că oficial, reducerea TVA ar trebuie să intre în vigoare de la 1 ianuarie 2017, subiectul este intens dezbătut: reprezentanții Fondului Monetar Internațional au recomandat renunțarea la acestă reglementare, iar Anca Dragu, Ministrul Finanțelor Publice, declara recent că nu este un proiect sustenabil.   Cu toate...

În 2015, românii au cheltuit 4,65 md. lei în hipermarketuri

luni, 3 octombrie 2016

Consumatorii din România au lăsat anul trecut la casele hipermarketurilor de pe piaţa locală circa 4,65 mld. lei, respectiv aproape jumătate din banii cheltuiţi în tot comerţul modern.   Cele cinci lanţuri de hipermarketuri Kaufland, Auchan, Carrefour, Cora şi Real au împreună aproape 190 de magazine, respectiv circa 10% din totalul numărului de magazine moderne din România ce cuprinde, pe lângă hipermarketuri şi...

Românii dau între 48 și 71 de lei într-un hipermarket

marți, 23 februarie 2016

Coşul de cumpărături obişnuit al unui român în magazinele din comerţul modern costă între 48 de lei şi 71 de lei în funcţie de reţea şi de formatul de comerţ. Astfel, diferenţele între doi retaileri ajung şi la 50%, arată o analiză a Ziarului Financiar pe baza datelor oferite de compania de cercetare de piaţă Hipercom Monitoring.   Preţurile comparative între reţelele din comerţul local sunt unul dintre cel mai bine...

AMRCR: Kaufland conduce Top-ul cotelor de piață în retail

miercuri, 21 octombrie 2015

Trei jucători dețin o cotă de piață de peste 50% din vânzările din retailul modern, potrivit informațiilor Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR).   Astfel, pe prima poziție în top 3 se află retailerul german Kaufland, cu o cotă de piață de de 23,69%, urmat de Carrefour cu 13,5% și Metro cu 13,29%. Este pentru prima dată când AMRCR comunică oficial cote de piață pentru membrii ei, datele fiind publicate...

Deloitte: Clasamentul din retail s-a modificat

miercuri, 16 septembrie 2015

Rețeaua de magazine Kaufland România a urcat trei poziții în topul celor mai importante rețele de magazine din Europa Centrală și de Est, realizat de firma de audit și consultanță Deloitte, clasându-se pe poziția a 13-a, în funcție de cifra de afaceri de 1,8 miliarde de euro înregistrată în 2014.   În primele 20 de poziții în topul retailerilor regionali, Kaufland România este singura prezență locală, clasamentul fiind în...

Amenzi de 35 de milioane de euro în comerțul cu produse alimentare

miercuri, 14 ianuarie 2015

Amenzi de 35 de milioane de euro pentru retailiștii din România; așa a decis Consiliul Concurenței, în urma unei ample investigații car a durat pe tot parcursul anului trecut. Potrivit comunicatului, „Consiliul Concurenței a constatat că prețurile de vânzare la raft nu se stabileau conform regulilor de piață prin raportul dintre cerere și ofertă, ci furnizorul și retailer-ul stabileau un preț fix sau minim. Această practică conduce la...

Numărul clienților Auchan a crescut cu 30 %

marți, 18 noiembrie 2014

Numărul clienților Auchan a crescut cu 30 %, afirmă Frederic Bellon (45 de ani), executivul numit în primăvara acestui an la conducerea operaţiunilor locale ale Auchan, odată cu preluarea celor 20 de hipermarketuri Real. Vânzările în volum ale acestor unităţi au avansat la rândul lor cu 20-40%. „În rândul noilor magazine integrate în reţeaua Auchan, cele care erau puternice sub brandul iniţial sunt în plin proces de fidelizare a...