Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

Marca

OSIM a emis un Ordin care reduce protecția mărcilor

miercuri, 20 ianuarie 2016

Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) a adoptat recent Ordinul 5/14.01.2016 prin care se anulează Instrucţiunea de Serviciu numărul 5/2012 prin care se interpreta Legea mărcilor în sensul în care OSIM verifica dacă o marcă depusă la înregistrare încalcă drepturile conferite unei alte mărci.   Elena Grecu, avocat în cadrul agenţiei de proprietate intelectuală Nomenius, a explicat ce efecte va avea această decizie...

Cris-Tim, cel mai puternic brand de carne

joi, 11 septembrie 2014

Revista Biz a lansat in cadrul conferintei BrandRo cea de-a cincea editie consecutiva si prima versiune extinsa a “Top 100 cele mai puternice branduri romanesti”, clasament ce are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research. Pentru al cincilea an consecutiv Borsec se afla pe prima pozitie in topul brandurilor romanesti si este urmat de Dero, Gerovital, Dorna, Arctic, Dacia, Elmiplant, Aqua Carpatica, Farmec si...

Principii de marketing în alegerea unei mărci

miercuri, 18 iunie 2014

(Autor: Ilie Stoian)  Deși sunt multe situații în care unele companii, mai ales cele mici, procedează la libera inspirație în alegerea mărcii unui produs, acest pas deosebit de important în promovarea și comercializarea acestuia trebuie, de fapt, supus unor reguli și principii peste care nu se poate trece. Am ales pentru dumneavoastră câteva sugestii elaborate de John Gattorna și publicate în cadrul unui studiu de editura britanică...

S-a lansat Brand Builders, un set de brand advertising

marți, 8 aprilie 2014

Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) anunta lansarea pachetului de formate de publicitate online recomandate in campaniile de brand advertising Brand Builders, arata un comunicat din partea IAB. Pachetul face parte din recomandarile de publicitate de brand ale IAB Europe, care sunt menite sa atraga mai multe investitii in mediul digital, informeaza Iqads. Brand Builders este un ghid de brand advertising ce a rezultat in urma unui...

Vizibilitatea marcilor de retail

miercuri, 19 martie 2014

Sectorul Hypermarketuri si Supermarketuri a generat in luna februarie a acestui an aproape 15.000 de aparitii in online, cu 60% mai multe ca in luna ianuarie, si un viewership de peste 32 de milioane. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta doar pe segmentul de presa online, unde s-a inregistrat o scadere de 17%. Vizibilitatea pe bloguri&forumuri si pe retelele sociale a crescut cu 2%, respectiv cu 152%. Topul lunar al celor mai...