Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Mintel

Mintel: Consumul, între hrana reală și ”hrana digitală”

joi, 12 septembrie 2019

Într-un moment în care „ceea ce este la modă” pare să se schimbe zi de zi, cunoașterea motivațiilor care determină schimbările în comportamentul consumatorilor este crucială. Privind spre ce s-a întâmplat până acum în 2019 și gândind la viitor, putem spune că peisajul de consum va evolua ca niciodată, condus de teme de confidențialitate, individualitate, wellness, comoditate și conectivitate. Pornind de la ultimele analize...

Mintel: Avantajul ambalajelor interconectate

vineri, 14 iunie 2019

Ambalajul interconectat devine din ce în ce mai necesar, fapt determinat de la fel de necesara conectare la nivel mondial, la economia globală, și în concordanță cu lumea on-line. Ca urmare, companiile au numeroase opțiuni de interconectare a ambalajului, deci, a produsului: coduri QR și alți markeri grafici, comunicarea NFC, Identificarea frecventei radio (RFID), bluetooth, realitatea augmentată (AR) etc. Dar, care este viitorul? Mintel oferă...

Mintel: În designul ambalajului alimentar trebuie stăpânită ”Arta esenței”

joi, 11 aprilie 2019

Ambalajele trebuie să atragă consumatorii în decurs de trei secunde, spune directorul global al ambalajelor Mintel. În ultimii cinci ani, ambalajul a devenit un factor din ce în ce mai important de lansare pentru alimentele funcționale.   Între ianuarie 2014 și decembrie 2018, a fost constată o creștere de 10% a numărului de lansări de astfel de produse care utilizează ambalajele ca drivere de lansare primară, potrivit Bazei...