Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Mondelez

Toate ambalajele Mondelez vor fi reciclabile până în 2025

luni, 15 octombrie 2018

(Comunicat) Mondelēz International anunță un nou angajament de a avea toate ambalajele reciclabile și de a furniza informații de reciclare până în 2025.Compania va lucra în parteneriate, astfel încât ambalajele să poată fi colectate și reciclate pe piețe din întreaga lume. Acest nou angajament face parte din strategia companiei pentru o economie circulară de ambalare și va contribui la realizarea viziunii sale petermen lung de zero...

Mondelez International își îndeplinește obiectivele de impact 2020

luni, 27 august 2018

(Comunicat) Mondelēz International a prezentat recent, în raportul său privind impactul pentru creștere economică din 2017 (Impact for Growth Progress Report), progrese importante în ceea ce privește obiectivele de impact pentru 2020.   Raportul detaliază progresele înregistrate atât în domeniul agriculturii sustenabile și a amprentei de mediu, cât și în domeniul extinderii globale a programelor de stil de viață sănatos și...

Tranzacție Lidl-Mondelez

miercuri, 19 martie 2014

Retailerul german Lidl a cum­pă­rat fosta fabrica de dulciuri din Braşov deţinută de Mondelez România, pro­ducătorul ciocolatei Poiana, dar intenţionează să vândă o parte din teren pentru construcţia unui hotel. „Intenţionăm să vindem o parte din teren unei companii care va construi un hotel, însă mai multe informaţii referitoare la această tranzacţie nu vă putem oferi în momentul de faţă“, au declarat reprezentanţii...

Conferința Progresiv ReThink Retail

marți, 18 martie 2014

La finalul săptămânii trecute a avut loc cea de-a XIV-a ediție a conferinței organizată de revista Magazinul Progresiv, eveniment care a purtat titlul ReThink Retail. Timp de două zile, în sala de meeting a hotelului New Montana din Sinaia, participanții au putut asista la numeroase comunicări care au avut ca teme comune, piața și retail-ul românesc, dar și internațional. Dintre speacker-ii externi invitați la manifestare putem aminti...