Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Nielsen

Nielsen: Atenție, percepția consumatorilor despre private label e favorabilă!

miercuri, 10 ianuarie 2018

Percepțiile despre brandurile cu etichetă privată sunt favorabile în întreaga lume, însă cotele de valoare nu sunt distribuite corespunzător, relevă una dintre ultimele cercetări realizate de Nielsen. Cum e și firesc, succesul etichetei private este cel mai puternic în cazul categoriilor de bunuri de larg consum, în comerțul cu ridicata și a celor în care consumatorii percep mici diferențieri. Cu toate acestea, creșterea private label se...

Nielsen: Suntem ce mâncăm, de câți bani avem, și ce ne oferă piața

joi, 8 iunie 2017

Urmând tendința generală, consumatorul est-european și, în special, după cum vom vedea mai jos, cel din România, este din ce în ce mai interesat de alimentele ”sănătoase”. Așa reiese dintr-o amplă cercetare cu titlul ”We are what we eat Healthy-Eating Trends in Europe” efectuată de Nielsen și publicată la începutul acestei veri. Cercetarea a fost efectuată în toate țările Uniunii Europene pe un eșantion de 60.000 de...

Nielsen România are un nou manager general

vineri, 15 ianuarie 2016

Compania de cercetare de piaţă Nielsen România l-a numit în decembrie anul trecut la con­ducerea operaţiunilor locale pe Iuri Constantinov, un executiv care a lucrat timp de 12 ani în ca­drul companiei Philip Morris, producătorul ţigaretelor Marl­boro.   Constantinov l-a înlocuit pe Nicholas Andreades, care a con­dus compania timp de cinci ani, anterior deţinând poziţia similară în cadrul MEMRB, spun repre­zentanţii...

Nielsen: TVA de 9 % a determinat un plus de 17 % la vânzări

miercuri, 2 septembrie 2015

Un studiu efectuat de Nielsen relevă faptul că reducerea TVA la alimente, la 9%, a dus la o crestere cu 17% a numarului produselor vandute in primele doua saptamani din iunie.   Preturile au scazut in medie cu 11% in categoriile monitorizate de Nielsen Romania, retailerii impreuna cu producatorii mentinandu-si promisiunea facuta consumatorilor. Cele mai dinamice categorii de produse au fost cele care au redus pretul cel mai mult: cafea,...

Nielsen: Procesatorii de carne au vândut cu 7,5 % mai mult

joi, 30 iulie 2015

Potrivit unei analize Nielsen, la aproape două luni de la reducerea TVA la alimente de la 24% la 9%, lanţurile de magazine proprii ale celor mai mari procesatori de carne şi mezeluri din România au înregistrat creşteri ale vânzărilor cuprinse între 5 şi 10%, rezultând o medie de 7,5 %, acestea fiind printre primele rezultate anunţate de reţelele antreprenoriale de magazine.   Primele date despre impactul re­du­cerii TVA în...

Nielsen: 26 % dintre români, dispuși să încerce produse noi

vineri, 17 iulie 2015

Nouă dintre cele 11 țări participante la studiul global al Nielsen privind produsele noi, care au avut cel mai mare procent de early adopters (persoane care cumpără frecvent produse noi - n.r.), sunt țări în curs de dezvoltare: Brazilia (39%), Peru și Israel (30%), Columbia, India Letonia și Africa de Sud (28%), Bulgaria și Serbia (27%), Croația și România (26%).   ”Ţările în curs de dezvoltare pot fi piețe atractive pentru...

Nielsen: Vânzările globale de gustări ating 374 de miliarde de dolari

marți, 14 octombrie 2014

(Agerpres) Consumatorii au cheltuit pe gustări 374 miliarde de dolari la nivel global, între 2013 şi 2014, cu o creştere de 2% faţă de anul anterior, categoria dulciurilor având cel mai mare aport la vânzări în Europa (46,5 miliarde de dolari) şi Orientul Mijlociu/Africa (1,9 miliarde de dolari), potrivit unui nou raport global publicat de Nielsen, dat luni publicităţii.   Peste trei sferturi dintre respondenţii la nivel global...

Nielsen: Intenția de cumpărare online a alimentelor, ”promițătoare”

joi, 2 octombrie 2014

Intentia de a face achizitii online din intreaga lume s-a dublat din 2011 in cazul mai multor categorii de produse de divertisment si produse de folosinta indelungata, printre care e-books, bilete la evenimente, articole sportive si jucarii. Aproape jumatate din respondentii la nivel global intentioneaza sa faca o achizitie online in urmatoarele sase luni din categorii de mare importanta inclusiv imbracaminte (46%), rezervari la companii aeriene (48%)...

Alimentele Bio nu conving

marți, 20 mai 2014

Potrivit unei cercetari privind obiceiul de consum al romanilor, alimentele bio inca nu conving. Afirmatia este facuta intr-un studiu realizat de Miriam Moroianu si Catalina Laschon, pentru Nielsen Romania, fiind publicat de Iqads. Romanii privesc alimentatia sanatoasa fie ca pe o renuntare la anumite alimente, fie ca pe nevoia de a introduce altele: respondentii cred ca o alimentatie sanatoasa ar trebui sa excluda...

Nielsen: Puiul, elementul principal pentru o reclamă reușită

marți, 6 mai 2014

"Nicio masa fara legume" imi spunea bunica atunci cand eram mai mica. Intre timp, am devenit vegetariana, asa ca nu mai trebuie sa ma bata la cap sa mananc toti cartofii. Acum, laitmotivul a devenit "Nu vrei si un pic de pui?". Tot incerc sa ii explic ca eu nu mananc carne, dar ea se face ca nu intelege, scrie Iquads. Asta e problema cu bunicele sau mamele, nu reusesc sa conceapa o masa satioasa fara carne. De parca te-ai topi din picioare odata ce nu...

Conferința Progresiv ReThink Retail

marți, 18 martie 2014

La finalul săptămânii trecute a avut loc cea de-a XIV-a ediție a conferinței organizată de revista Magazinul Progresiv, eveniment care a purtat titlul ReThink Retail. Timp de două zile, în sala de meeting a hotelului New Montana din Sinaia, participanții au putut asista la numeroase comunicări care au avut ca teme comune, piața și retail-ul românesc, dar și internațional. Dintre speacker-ii externi invitați la manifestare putem aminti...

Nielsen: comportamentul consumatorilor și creșterea prețurilor la alimente

marți, 4 martie 2014

85% dintre respondentii care au participat la un studiu online spun ca preturile afecteaza alegerile pe care le fac in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara, potrivit studiului Nielsen Global Survey of Inflation Impact. Studiul realizat a avut in vedere 29.000 de respondenti online din 58 de tari (din Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord) si a avut ca obiectiv identificarea modului in care oamenii, cu...