Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

On-line

Top-ul vizibilității în on-line al lactatelor, pe luna februarie

luni, 13 martie 2017

Top-ul lunii februarie al celor mai vizibile branduri de lapte si lactate in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Top-ul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in doua slide-uri, pentru fiecare...

Andreea Mihai: Mesajele Carrefour din on-line ajung la 7 milioane de consumatori

miercuri, 25 ianuarie 2017

Numărul angajaţilor care se ocupă de social media şi de digital marketing este în creştere în cadrul reţelei de magazine Carrefour, a spus Andreea Mihai, director marketing şi comunicare Carrefour România, al doilea cel mai mare jucător din comerţul modern.   „În acest moment avem o persoană dedicată Social Media şi încă o persoană dedicată Customer Management în Social Media urmează să vină. În luna decembrie 2016 am...

Cora deschide al doilea magazin cora.ro

vineri, 2 septembrie 2016

Cora lansează magazinul virtual cora.ro şi la Constanţa, al doilea oraş după Bucureşti în care cumpărătorii pot achiziţiona produse online. Retailerul Cora este prezent în Constanţa cu două hipermarketuri, punând accentul acum şi pe dezvoltarea segmentului online.   Din cele constatate până acum, coşul de cumpărături online este triplu faţă de coşul din magazin, produsele cele mai cumpărate fiind articole din raioanele...

Marius Brînzea (Eco-Rom Ambalaje): Comerțul on-line va schimba tehnologiile

miercuri, 2 septembrie 2015

”Asistam la o «revolutie» a ambalajelor, ceruta de consumatori, impusa de reducerea costurilor si sustinuta de progresul tehnologic”, a declarat, pentru revista Piata, Marius Brinzea, Director Marketing, Eco-Rom Ambalaje, precizand faptul ca noile tendinte si provocari vor fi generate de comertul online.   Pentru acest canal de vanzare este nevoie, printre altele, de ambalaj secundar, care sa permita transportul unor produse de volume si cu...

Beneficiari PNDR pot face achiziții on-line pe pagina AFIR

vineri, 13 martie 2015

AFIRA a modificat metodologia specifică achizițiilor pentru beneficiarii privați ai fondurilor europene acordate pentru agricultură şi dezvoltarea mediului rural prin adaptarea manualului de procedură pentru achiziții la fluxul derulării şi avizării on-line a procedurilor de achiziții. Portalul pe care se vor derula achiziţiile on-line este pagina de internet a Agenţiei şi poate fi accesat la următoarea adresa AFIR:...

În 2014, Carrefour trece în on-line

luni, 29 iulie 2013

Dupa trei luni de derulare a unui proiect-pilot de magazin online, Carrefour a lansat oficial site-ul www.carrefour-online.ro, cu circa 10.000 de SKU-uri listate si livrari in Bucuresti si in comunele limitrofe. Obiectivul final al retailerului este de a duce in online intregul hypermarket, adica integrarea in sortimentatia magazinului virtual a unui numar de peste 50.000 de articole. Cea mai mare problema ar putea fi vanzarea online a produselor...

Profi lansează cupoanele on-line

miercuri, 27 martie 2013

Wave Division a semnat un parteneriat cu PROFI Rom Food pentru lansarea, în premieră în România, a cupoanelor online ce ofera reduceri in supermarketuri Primul proiect de e-couponing va fi disponibil, in curand, si in alte retele de top din comertul modern Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de consumer engagement din România, a semnat un contract de parteneriat cu PROFI Rom Food, unul dintre primele trei lanţuri de retail...