Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
IFS

Peste

In premiera la Alimentaria, Negro 2000 mizeaza pe produse naturale 100 %

luni, 16 aprilie 2018

Cu o cota de export de doar 5 % din volumul total de afaceri, Negro 2000 dovedeste prin participarea in premiera la targul Alimentaria ca este decisa sa iasa tot mai mult pe pietele internationale, asta, dupa ce, asa cum am anuntat anterior, si-a intensificat prezenta si in zona publicitatii, pe plan intern.   Referindu-se la acest moment, domnul Dragos Trache-Coordonator de Export al companiei, ne-a declarat ca atuul pe care mizeaza firma...

AMPOPAM: Modernizarea activităților pescărești

miercuri, 21 februarie 2018

(Comunicat) Reprezentanții Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale au continuat acțiunile de promovare a oportunităților de finanțare europene  prin organizarea unor noi întâlniri de lucru la Timișoara și la Craiova. La aceste evenimente au participat alături de conducerea MADR și  experți ai DGP AM POPAM, peste 70 de persoane - reprezentanți ai mediului universitar, ai firmelor de consultanță, ai filialelor regionale ale...

Ungaria: 5% TVA pentru carne de porc, organe de porc și pește

luni, 5 februarie 2018

Ca parte a politicii pe termen lung de a stimula consumul intern de carne de porc, guvernul ungar a introdus o taxă redusă de TVA pe carnea de porc, coborând-o, de la 27% la 5%.   În acest sens, Ministerul Agriculturii din Ungaria a declarat: "Unul dintre scopurile principale ale guvernului este acela de a crește consumul intern, oferind oamenilor alimente ieftine și accesibile, din Ungaria, de înaltă calitate", notează Global Meat...

Creștere de 20% pe segmentul de pește, în postul Crăciunului

miercuri, 29 noiembrie 2017

(Comunicat) Postul Crăciunului este, alături de Postul Paștelui, una dintre perioadele în care se înregistrează cele mai mari vânzări de pește în timpul anului. Potrivit prognozelor Alfredo Seafood, în cele șase săptămâni din ultimul mare post din 2017 (15 noiembrie – 25 decembrie), vânzările de pește pe piața autohtonă vor crește cu circa 20%.   “Creșterea consumului în această perioadă se explică în primul rând...

Controale ANSVSA: Peşte şi produse din pescuit

luni, 6 noiembrie 2017

(Comunicat) Până pe 17 noiembrie 2017, ANSVSA efectuează controale tematice pentru verificarea modului de respectare a condiţiilor sanitare veterinare şi de siguranţa alimentelor referitoare la producerea, colectarea, procesarea, depozitarea şi comercializarea  peştelui şi a produselor din pescuit. Controale oficiale în unităţile din sectorul peştelui vizează:   Ambarcaţiunile comerciale de pescuit şi punctele de debarcare a...

Pescăria Magic, în premieră la Indagra Food

vineri, 27 octombrie 2017

Deși activează încă din anul 1992 pe piața peștelui din România, Pescăria Magic bifează participarea în premieră în cadrul secțiunii Indagra Food.   Prezent la stand, domnul Bogdan Catană, Directorul Comercial al companiei, a declarat pentry revista Meat.Milk. că decizia de a participa a venit după ce, în urma finalizării unui proiect în valoare de 2,8 milioane de euro, Pescăria Magic a demarat producția de produse din...

Protejarea salariaților împotriva biohazardului

joi, 14 septembrie 2017

Industria alimentară și a băuturilor cuprinde peste 30 de sectoare diferite, cel mai mare fiind al panificației, urmat de sectoarele de prelucrare a cării, industria băuturilor, fabricile de produse lactate, hrana animalelor și cel al prelucrării peștelui. Totodată, acesta este și unul dintre cele mai riscante domenii de activitate, din punct de vedere al siguranței și sănătății, întrucât în jur de 5% din totalul forței de muncă, au...

MADR: Lansarea unui nou apel de Proiecte pe Măsura III.22/Dezvolare locală-Pescuit

vineri, 14 iulie 2017

(Comunicat) Direcția Generală Pescuit - Autoritate de Management pentru POPAM anunță lansarea celui de-al doilea apel pentru cereri de finanțare în cadrul Măsurii III.2 2 – Punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunității (inclusiv costuri de funcționare și animare) - Selectarea Grupurilor de acțiune locală pentru pescuit (FLAG-uri).   Această măsură se încadrează în...

Reuniunea celui de-al III-lea Comitet de Monitorizare pentru POPAM

miercuri, 5 iulie 2017

(Comunicat) Recent, au avut loc lucrările celei de-a III-a reuniuni a Comitetului de Monitorizare pentru Programul Operațional pentru Pescuit și Afaceri Maritime (POPAM), organizat de Direcția Generală Pescuit  - Autoritate de Management pentru POPAM (DGP-AMPOPAM).   La această reuniune au participat Alexandru POTOR, secretar de stat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Fabrizia BENINI, șef de unitate la DG MARE,...

Romfood Trading estimează vânzări de circa 2,6 milioane de euro în 2017

vineri, 30 iunie 2017

(Comunicat) RomfoodTrading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România și dezvoltatorul mărcii Alfredo Seafood, prognozează vânzări în valoare de aproximativ 2,6 milioane de euro (12 milioane de lei) în acest an, în rețeaua HoReCa, în creștere cu 20% față de anul precedent.   În restaurante, cei mai apreciați pești sunt peștii sălbatici oceanici, precum calcanul,...

Efectul ambalării MAP asupra produselor din carne și pește

joi, 29 iunie 2017

Ambalarea în atmosferă controlată a devenit larg răspândită, această tehnologie oferind foarte multe avantaje, care încep cu mărirea duratei de viață a produslui la raft, și terminând cu elementul cel mai important, respectarea deplină a siguranței alimentare. Cu toate acestea, tehnologia MAP ridică încă unele probleme de care procesatorii de carne sau cei de pește, trebuie să țină cont. Iată care sunt avertismentele pentru fiecare...

Alfredo Seafood a investit 350.000 de euro în gama de produse Gata de Gătit

luni, 29 mai 2017

Beneficiile produselor Gata de Gătit: diminuarea timpului de pregătire, menținerea îndelungată a prospețimii, creșterea perioadei de valabilitate;   Pregătirea acestei game de produse a început încă din 2013, când Alfredo Seafood a lansat peștele proaspăt, ambalat în atmosferă protectoare;   Din investiția totală, 200.000 de euro au fost alocați lansării produselor Gata de Gătit,doar în cursul acestui...

Alfredo Seafood: Somonul și macroul sunt campionii consumului de pește

joi, 20 aprilie 2017

Somonul și macroul sunt în vârful clasamentului în ceea ce privește preferințele românilor în materie de pește și înregistrează vânzări cu 5% maimari în 2016, decât în 2015; Topul peștilor preferați estecompletat de merluciu și cod alb; Pe fondul scăderii TVA-ului, românii acordă o importanță mai mare calității peștelui cumpărat; Vânzările au crescut cu circa 30% în 2016, în perioada celor două mari...

Miadmar-Tulcea și-a crescut afacerile cu pește cu 4 %

joi, 12 ianuarie 2017

Compania Miadmar HDP din Tulcea, care produce anual 350 de tone de preparate din peşte, deţinută de soţii Daniela şi Daniel Buhai din Tulcea, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 7,1 mil. lei (circa 1,6 mil. euro), în creştere cu circa 4% faţă de anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor.   „Principalii factori care au dus la creşterea vânzărilor companiei în 2016 faţă de anul...

Alfredo Seafood a lansat gama de pește de lux

marți, 20 decembrie 2016

Alfredo Seafood, marcă deținută de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România, a lansat gama de pește de lux, prezentă la rafturi în marile lanțuri de retail începând cu luna noiembrie.   Gama de pește de lux este formată din trei tipuri de pește sălbatic, de o calitate deosebită: rondelele de somon de Alaska, fileurile de cod de Atlantic și...

Peștele ultra-proaspăt reprezintă la ora actuală 25% din piața României

luni, 5 decembrie 2016

(Comunicat) Peștele ultra-proaspăt, comercializat sub denumirea “ultra-fresh”, este peștele extrem de proaspăt, abia capturat, care ajunge la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins.   Conceptul cuprinde un element cheie: viteza livrării spre piața românească, ceea ce necesită un sistem logistic de transport foarte performant; 25% din piața de profil din România este reprezentată de...