Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Peste

MADR: Lansarea unui nou apel de Proiecte pe Măsura III.22/Dezvolare locală-Pescuit

vineri, 14 iulie 2017

(Comunicat) Direcția Generală Pescuit - Autoritate de Management pentru POPAM anunță lansarea celui de-al doilea apel pentru cereri de finanțare în cadrul Măsurii III.2 2 – Punerea în aplicare a strategiilor de dezvoltare locală plasate sub responsabilitatea comunității (inclusiv costuri de funcționare și animare) - Selectarea Grupurilor de acțiune locală pentru pescuit (FLAG-uri).   Această măsură se încadrează în...

Reuniunea celui de-al III-lea Comitet de Monitorizare pentru POPAM

miercuri, 5 iulie 2017

(Comunicat) Recent, au avut loc lucrările celei de-a III-a reuniuni a Comitetului de Monitorizare pentru Programul Operațional pentru Pescuit și Afaceri Maritime (POPAM), organizat de Direcția Generală Pescuit  - Autoritate de Management pentru POPAM (DGP-AMPOPAM).   La această reuniune au participat Alexandru POTOR, secretar de stat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Fabrizia BENINI, șef de unitate la DG MARE,...

Romfood Trading estimează vânzări de circa 2,6 milioane de euro în 2017

vineri, 30 iunie 2017

(Comunicat) RomfoodTrading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România și dezvoltatorul mărcii Alfredo Seafood, prognozează vânzări în valoare de aproximativ 2,6 milioane de euro (12 milioane de lei) în acest an, în rețeaua HoReCa, în creștere cu 20% față de anul precedent.   În restaurante, cei mai apreciați pești sunt peștii sălbatici oceanici, precum calcanul,...

Efectul ambalării MAP asupra produselor din carne și pește

joi, 29 iunie 2017

Ambalarea în atmosferă controlată a devenit larg răspândită, această tehnologie oferind foarte multe avantaje, care încep cu mărirea duratei de viață a produslui la raft, și terminând cu elementul cel mai important, respectarea deplină a siguranței alimentare. Cu toate acestea, tehnologia MAP ridică încă unele probleme de care procesatorii de carne sau cei de pește, trebuie să țină cont. Iată care sunt avertismentele pentru fiecare...

Alfredo Seafood a investit 350.000 de euro în gama de produse Gata de Gătit

luni, 29 mai 2017

Beneficiile produselor Gata de Gătit: diminuarea timpului de pregătire, menținerea îndelungată a prospețimii, creșterea perioadei de valabilitate;   Pregătirea acestei game de produse a început încă din 2013, când Alfredo Seafood a lansat peștele proaspăt, ambalat în atmosferă protectoare;   Din investiția totală, 200.000 de euro au fost alocați lansării produselor Gata de Gătit,doar în cursul acestui...

Alfredo Seafood: Somonul și macroul sunt campionii consumului de pește

joi, 20 aprilie 2017

Somonul și macroul sunt în vârful clasamentului în ceea ce privește preferințele românilor în materie de pește și înregistrează vânzări cu 5% maimari în 2016, decât în 2015; Topul peștilor preferați estecompletat de merluciu și cod alb; Pe fondul scăderii TVA-ului, românii acordă o importanță mai mare calității peștelui cumpărat; Vânzările au crescut cu circa 30% în 2016, în perioada celor două mari...

Miadmar-Tulcea și-a crescut afacerile cu pește cu 4 %

joi, 12 ianuarie 2017

Compania Miadmar HDP din Tulcea, care produce anual 350 de tone de preparate din peşte, deţinută de soţii Daniela şi Daniel Buhai din Tulcea, a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 7,1 mil. lei (circa 1,6 mil. euro), în creştere cu circa 4% faţă de anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor.   „Principalii factori care au dus la creşterea vânzărilor companiei în 2016 faţă de anul...

Alfredo Seafood a lansat gama de pește de lux

marți, 20 decembrie 2016

Alfredo Seafood, marcă deținută de Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România, a lansat gama de pește de lux, prezentă la rafturi în marile lanțuri de retail începând cu luna noiembrie.   Gama de pește de lux este formată din trei tipuri de pește sălbatic, de o calitate deosebită: rondelele de somon de Alaska, fileurile de cod de Atlantic și...

Peștele ultra-proaspăt reprezintă la ora actuală 25% din piața României

luni, 5 decembrie 2016

(Comunicat) Peștele ultra-proaspăt, comercializat sub denumirea “ultra-fresh”, este peștele extrem de proaspăt, abia capturat, care ajunge la raft într-un interval cuprins între 10 și 60 de ore de când a fost prins.   Conceptul cuprinde un element cheie: viteza livrării spre piața românească, ceea ce necesită un sistem logistic de transport foarte performant; 25% din piața de profil din România este reprezentată de...

Doripesco a participat la ”Transylvania Wine Fair”

marți, 15 noiembrie 2016

(Comunicat) Doripesco a participat în perioada 11-13 noiembrie 2016, la cea de-a IV-a ediţie a evenimentului „Transylvania Wine Fair”, care s-a desfăşurat la Brașov Business Park.   Evenimentul s-a adresat producătorilor, importatorilor şi distribuitorilor de vinuri, băuturi alcoolice, cafea, ciocolată, accesorii și ambalaje pentru vinuri și băuturi, dar și produselor culinare complementare vinurilor.   Scopul...

Alfredo Seafood: “Nicio săptămână fără pește pentru români”

joi, 20 octombrie 2016

(Comunicat) Alfredo Seafood, brand dezvoltat de Romfood Trading, unul dintre principalii jucători de pe piața importatorilor și distribuitorilor de produse de pește și fructe de mare din România, și-a propus începerea unei campanii de educare în vederea creșterii consumului de pește, care este o sursă valoroasă de nutrienți.   În prezent, un român mănâncă de aproape șapte ori mai puțin pește, într-un an, decât un...

Alfredo Seafood își propune determinarea triplării consumului de pește

luni, 12 septembrie 2016

(Comunicat) Consumul de pește din România este foarte scăzut, aproximativ 6 kg/capita, la polul opus situându-se Spania, cu aproape 40 de kg/capita. Viziunea de piață a Alfredo Seafood se concentrează pe creșterea consumului de pește de la o masă la trei săptămâni, la o masa pe săptămână. Dacă această viziune se concretizează, piața de pește din România va ajunge, peste cinci ani, la 1 miliard de euro anual.   Alfredo...

Alfredo Seafood: Piața peștelui a crescut cu 3%

miercuri, 27 iulie 2016

(Comunicat) Piaţa de peşte şi fructe de mare din România este pe un trend ascendent începând cu 2013, conform estimărilor Romfood Trading, unul dintre principalii importatori şi distribuitori de produse din peşte şi fructe de mare din România şi dezvoltator al brandului Alfredo Seafood. Conform unui studiu realizat de Romfood Trading, în ultimul an (ian. – dec. 2015) creşterea pieţei de produse din peşte şi fructe de mare a fost de 3%,...

Scandia a intrat pe piața conservelor cu pește

marți, 2 februarie 2016

Producătorul Scandia Food, liderul pieței de conserve de carne și pate, a intrat, la sfârșitul anului trecut, în categoria conservelor de pește cu brandul Lotka, poziționat pe segmentul premium, în contextul creșterii vânzărilor din această categorie.   ”Piața conservelor de pește a prins avânt puternic în ultimii ani, iar pentru Scandia Food intrarea pe acest segment a reprezentat o oportunitate, date fiind și...

Certificarea DOP a Novacului Afumat, pusă în discuție luna viitoare

miercuri, 30 septembrie 2015

Certificarea europeană DOP, a Novacului Afumat de Tara Barsei, produs de compania brașoveană Doripesco, va fi pusă în discuție de expertii Comisiei Europeane luna viitoare, pentru a reanaliza argumentele oferite de Romania.   Referindu-se la acest subiect, domnul Viorel Morărescu, Secretar de Stat în MADR, a declarat pentru Stiri Agricole: „Luna viitoare urmeaza sa se intalneasca expertii Comisiei Europene sa discute pe marginea...

RomFish: Seceta a generat pagube în piscicultură

marți, 29 septembrie 2015

Lipsa precipitaţiilor din acest an nu a pus la pământ doar culturile agricole, ci a generat pagube însemnate şi în piscicultură, din punctul de vedere al asigurării volumelor de apă necesare creşterii peştelui, nivelul pierderilor directe fiind estimat la 30% din producţie, potrivit Asociaţiei Naţionale a Producătorilor din Pescărie RomFish.   Prelungirea perioadelor caniculare chiar şi în luna septembrie a condus la...