Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Pretul cărnii

INSSE: În august, comerțul cu amănuntul a crescut cu 2,3 %

vineri, 6 octombrie 2017

(Comunicat) Potrivit INSSE, in luna august 2017, cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul a crescut faţă de luna precedentă cu 2,3%.     În luna august 2017, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) faţă de luna precedentă a crescut atât ca serie brută cu 7,4% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu...

Rabobank: Prețul cărnii va crește

marți, 28 iunie 2016

În condițiile în care, în 2015, importurile de carne ale Marii Britanii au fost de 80 %, specialiștii Rabobank apreciază că, acum, ulterior votului favorabil Brexit-ului, exprimat de britanici, prețul cărnii va crește, iar întreaga Idustrie va fi ”sub presiune accelerarată”. Sursele principale de import de carne, ale Marii Britanii sunt Danemarca, Germania și Olanda, potrivit Global Meat News.   Justin Sherrard, Global Strategist...

Cât au scăzut, în mod real, prețurile la carne?

vineri, 15 aprilie 2016

Specialiștii spun că nivelul alimentelor la raft, deci, și al produselor din carne, ar fi trebuit să fie cu cel puțin 12% mai mic, după aplicarea scăderii TVA, de la 24% la 9%, începând cu jumătatea anului trecut. Cu cât au scăzut, însă, în realitate prețurile la carne dar și la alte alimente? Statistic, o scădere evidentă a fost înregistrată chiar din prima lună a aplicării tăierilor de TVA, după care au urmat oscilațiile mici...

INSSE: Prețul cărnii a scăzut, consumul a crescut

luni, 6 aprilie 2015

Prețul cărnii și al produselor din carne a scăzut, în luna februarie, iar consumul a crescut, se arată în ultimul raport al INSSE. Mai precis, consumul a crescut cu 3,3%, avansul înjumătăţindu-se faţă de prima lună din an pe fondul unei scăderi a vânzărilor de produse nealimentare. Produsele nealimentare au fost cele care au susţinut creşterea consumului anul trecut, însă în 2015 apetitul pentru mobilă, electrocasnice, cosmetice sau...

Vânzările firmei Hilton Food Group au scăzut

vineri, 27 martie 2015

Hilton Food Group a anunţat o scădere de 2,3% a vânzărilor, din cauza preţurilor mai mici la carne şi a „tarifelor nefavorabile” de schimb valutar, pe parcursul întregului an 2014.   Bossul firmei, Robert Watson a susţinut că despre progrese se poate vorbi în ceea ce priveşte sprijinirea strategiei de creştere în viitor, inclusiv în Marea Britanie şi extinderea capacităţii cât şi dezvoltarea societăţii sale mixte,...

Rusia reintroduce mercurialul la produsele alimentare

miercuri, 4 februarie 2015

Rusia reintroduce mercurialul la produsele alimentare, pentru a diminua specula comercianților care au mărit considerabil prețurile, pe fondul embargoului impus Uniunii Europene în vara anului trecut. Totodată, guvernul moscovit intenționaează să ia această măsură cu scopul de a tempera impactul deprecierii rublei, Rusia, luând în calcul introducerea de preţuri maximale pentru alimentele de bază.   "Trebuie să găsim o modalitate...