Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Private label

Poveste cu morală despre un boț de unt și o gospodină

vineri, 2 februarie 2018

Hei, dragii moșului, era pe vremuri o țară care se numea Momonia. Iar momonezii trăitori în ea, tare mândri mai erau. Pe toate drumurile se lăudau că lucruri ca ei nimeni nu face, iar când venea vorba despre mâncare, ei credeau că sunt ăi mai cu moț! Tocmai de-aia, trâmbițașii Momoniei strigau din toți rărunchii: ”Oameni buni, nu mai luați mâncare adusă de negustorii cei hărpăreți din cele zări, ci adăstați la tarabe și...

Nielsen: Atenție, percepția consumatorilor despre private label e favorabilă!

miercuri, 10 ianuarie 2018

Percepțiile despre brandurile cu etichetă privată sunt favorabile în întreaga lume, însă cotele de valoare nu sunt distribuite corespunzător, relevă una dintre ultimele cercetări realizate de Nielsen. Cum e și firesc, succesul etichetei private este cel mai puternic în cazul categoriilor de bunuri de larg consum, în comerțul cu ridicata și a celor în care consumatorii percep mici diferențieri. Cu toate acestea, creșterea private label se...

Unilact nu mai produce lactate private label

miercuri, 8 februarie 2017

Unilact, producătorul brânzeturilor De la Ferma şi Pachet de Acasă, a renunţat la producţia de lactate private label pentru reţele de magazine şi se concentrează pe brandurile proprii.   „Producţia de private label m-a ajutat să negociez în anu­­mite cazuri contracte per ansamblu cu key accounts (re­ţe­le internaţionale de magazine - n.red.). De obicei îţi comple­tezi ca­pacităţile libere cu marcă proprie. Noi am...

GfK: În România, alimentele private label acoperă 20 % din piață

joi, 14 iulie 2016

Produsele private label contribuie cu circa 200-250 de milioane de euro la cifra de afaceri a Kaufland în România, potrivit estimărilor ZF pe baza datelor anunţate de companie.   Oficialii grupului german au spus că mărcile private reprezintă circa 13% din totalul produselor de la raft, iar dacă ponderea se menţine la 10-13% şi în valoare, atunci vânzările de bunuri precum K-Classic ajung la 200-250 de milioane de...

Marți, la Amsterdam, se deschide târgul PLMA 2016

luni, 23 mai 2016

A 30-a ediție a târgului PLMA își va deschide porțile marți, 24 mai, la Amsterdam. Dedicat exclusiv profesioniștilor, la staduri vor expune peste 4600 de companii producătoare de mărfuri de larg consum private label.   Ediția din acest an se desfășoară sub genericul ”Private Label înseamnă Oameni”, urmând ca, în doar două zile, să se încheie numeroase contracte între furnizori și distribuitori din întreaga lume,...

Conservele cu carne private label dețin 35 % din piață

marți, 15 martie 2016

Pe segmentul conservelor, private label deține o pondere importantă pe piața românească. Potrivit datelor RetailZoom, ponderea mărcilor private în segmentele mâncare gata preparată și carne la conservă variază între 30-35% în valoare și 38-40% în volum în rețelele din comerțul modern, în timp ce, pe segmentul pate, cota de piață este de 15,5% în valoare și aproape 28% în volum.   „În categoria pateurilor, ponderea...

Mezelurile private label dețin 15 % din piața românească

miercuri, 20 ianuarie 2016

Mezelurile private label ale marilor reţele de magazine au ajuns să reprezinte cumulat 15% din vânzările de carne procesată, o categorie care include produse precum salam, cârnaţi sau crenvurşti şi care se ridică la 3,6 mld. lei anual.   „Mezelurile private label deţineau în 2014 un procent de 14,8% în volum şi 12,9% în valoare în totalul pieţei de carne procesată“, a spus Simona Stoica, statistician în cadrul companiei...

Aldi dublează gama proaspătă de miel britanic

luni, 12 octombrie 2015

Aldi a dublat dimensiunea gamei de produse de miel proaspăt, provenită exclusive de la Brtitish Red Tractor. Retailerul a adăugat patru linii noi la categoria sa de miel proaspăt, inclusive file de gât, miel cubulețe, piept de miel și umăr de miel, potrivit Meatinfo.co.uk     Tony Baines, director general al Aldi din Marea Britanie a spus: ”Ne-am dublat oferta, ca răspuns la cererea crescută de cumpărare venită din partea...

GfK: Private label a acaparat 15 % din piața românească a alimentelor

miercuri, 29 iulie 2015

Potrivit GfK, mărcile private au ajuns în primăvara acestui an la o cotă de piaţă de 15% după un adevărat „raliu“ în perioada 2008-2015, când ponderea acestor produse „no-name“ dezvoltate de retaileri pentru a se bate cu brandurile consacrate s-a triplat.   Deşi au avansat puternic în ultimul deceniu, retailerii continuă să îşi concentreze atenţia pe aceste produse. Mărcile private, acele produse no-name dezvoltate de...

PLMA 2015: Procesatorii români, în expansiune pe segmentul private label

luni, 6 iulie 2015

Desfășurat la Amsterdam, cel mai mare târg internațional de produse alimentare private label a consemnat anul acesta nu doar creșterea numărului companiilor românești care și-au expus produsele, ci, mai cu seamă, apariția semnelor că firmele autohtone se pot bucura de o anumită creștere a exportului de mărfuri private label, pe piața europeană.   La ediția din 2015 a evenimentului, centrul expozițional a fost structurat în...

23 % din vânzările Mega Image sunt ”private label”

miercuri, 22 octombrie 2014

Mega Image, retailerul cu cea mai mare rețea de magazine din România în funcție de numărul de unități, obține 23% din vânzările companiei prin intermediul mărcilor private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, proprietarul rețelei, informează revista Progresiv. Anul trecut, Mega Image a avut o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel că valoarea vânzărilor generate de mărcile proprii ale...

Companii românești la „World of Private Label” PLMA Trade Show-Amsterdam

luni, 26 mai 2014

In perioada 20-21 Mai 2014, Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR, membra a Federatiei Nationale PRO AGRO impreuna cu Ministerul Economiei au organizat participarea cu pavilion national la expozitia "World of Private Label" Amsterdam. Targul anual "World of Private Label" PLMA Trade Show da posibilitatea producătorilor si comerciantilor cu amănuntul sa construiasca programe de promovare pentru produse tip “private label”, iar...

Influența private label asupra retailului modern

marți, 15 aprilie 2014

Vremurile se schimba pentru retailul alimentar din Europa, retailerii gasind din ce in ce mai greu metode prin care sa-si creasca vanzarile. Intr-un studiu recent, compania de cercetare Nielsen a identificat trei factori care au afectat retailul alimentar in Europa ultimilor 20 de ani. Pietele europene au crescut initial datorita expansiunii masive si a exploziei segmentului discount. Situatia s-a inrauitatit insa odata cu scaderea cererii pe fondul...

Românii s-au zgârcit, private label crește

miercuri, 19 martie 2014

(Mediafax) Romanii sunt prudenti si au invatat sa-si gestioneze mai bine bugetul de cumparaturi, in pofida scumpirilor continue, arata Nielsen, potrivit careia valoarea pietei FMCG a crescut cu 1,9% anul trecut, sustinuta de consumul de alimente, marci private si pe canale, de supermarketuri si discounteri. Potrivit firmei de cercetare, un roman a cheltuit anul trecut, in medie, 779 lei pe luna pentru produse alimentare, de bacanie si ingrijire...

Nielsen: comportamentul consumatorilor și creșterea prețurilor la alimente

marți, 4 martie 2014

85% dintre respondentii care au participat la un studiu online spun ca preturile afecteaza alegerile pe care le fac in ceea ce priveste produsele pe care le cumpara, potrivit studiului Nielsen Global Survey of Inflation Impact. Studiul realizat a avut in vedere 29.000 de respondenti online din 58 de tari (din Asia-Pacific, Europa, America Latina, Orientul Mijlociu, Africa si America de Nord) si a avut ca obiectiv identificarea modului in care oamenii, cu...

Evenimentele internaționale ale anului 2014

sâmbătă, 8 februarie 2014

Pentru toți aceia care activează în sectorul de procesare a cărnii, anul 2014 se va dovedi foarte bogat în evenimente expoziționale internaționale, mai ales în primele șase luni. Din fericire, la multe dintre târgurile și expozițiile pe care le anunțăm în această ediție, vor participa și companii românești sau asociații de profil. Iată câteva dintre evenimentele selectate de noi, pe care vi le supunem atenției. International...