Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Promovare

AHK a inaugurat un portal pentru promovarea unei afaceri pe piața germană

vineri, 15 septembrie 2017

(Comunicat) În ultima vreme, tot mai multe companii germane sunt în căutare de furnizori români de produse și servicii. Astfel Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK România) a dezvoltat unui portal online dedicat furnizorilor români din diferitele domenii ale industriei, marketplaceromania.Portalul Furnizorilor oferă companiilor din România, care doresc să își extindă afacerea în Germania, ocazia de a-și găsi parteneri de...

68 de mil euro, disponibili pentru promovarea unor produse alimentare

luni, 23 noiembrie 2015

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale reamintește că sesiunile anuale continue de depunere a proiectelor de investiții deschise în anul acesta în vederea accesării fondurilor europene nerambursabile prin intermediul Programului Național de Dezvoltare Rurală (PNDR) 2014 – 2020 se apropie de termenul limită.   Astfel, mai pot depune cereri de finanțare cei care doresc să dezvolte exploatații în sectorul pomicol prin...

MARD va înființa o agenție de promovare a alimentelor românești

luni, 20 aprilie 2015

Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (MADR) lucrează la înfiinţarea unei agenţii pentru promovarea alimentelor româneşti pe pieţele externe, printr-un parteneriat public-privat, a declarat, ieri, ministrul de resort Daniel Constantin. "Lucrăm la înfiinţarea unui parteneriat public-privat prin care să înfiinţăm o agenţie pentru promovarea produselor româneşti în alte ţări. Un parteneriat public-privat în care să avem...

Reinert a declanșat o campanie de promovare, cu premii

joi, 2 octombrie 2014

(Comunicat) Campania "Reinert premiază gusturile fine!" este susţinută de un mix de comunicare integrata cu declinari atat in zona de presa scrisa, cat si in zona de PR, online, si social media. Reinert Felii Fine este cea mai noua gama de produse din portofoliul H&E Reinert Romania, lansarea sa pe piaţa realizându-se la începutul acestui an. Campania „Reinert premiază gusturile fine" vine să răsplătească consumatorii fideli,...

Jean-Luc Meriaux, UECBV : Promovarea extra-comunitară a alimentelor, crucială pentru sectorul de carne european

joi, 8 mai 2014

Consorțiul șuncii Parma din nordul Italiei va primi 2,7 milioane de euro din fondurile UE pe parcursul a trei ani pentru promovarea intensivă de 5,4 milioane euro în SUA, informează Global Meat News. Este singura mare răsplată dintre cele 20 de programe care vor primi ajutor de 23 milioane de euro în această perioadă ca parte a unei promovării generale de 46,5 milioane de euro pentru produsele agro-alimentare în UE și în piețele externe...

MADR va trimite la UE programele selectate pentru promovarea produselor agroalimentare

luni, 28 aprilie 2014

(Agerpres) Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) va analiza propunerile de programe depuse de organizațiile profesionale și interprofesionale reprezentative interesate de promovarea produselor agroalimentare pe piața Uniunii Europene și în țări terțe, iar până pe data de 15 iunie 2014, acestea vor fi transmise Comisiei Europene pentru evaluare și selecție în vederea cofinanțării Potrivit informațiilor publicate pe...

Soluții de promovare de la TradeMedia

marți, 18 martie 2014

TradeMedia furnizeaza solutii complete pentru expunerea mesajelor publicitare. Gama de produse, denumita VISION, a fost creata pentru a furniza cea mai buna solutie de marketing, brand-building, informare si prezentare. Sistemele de afisaj VISION iti permit sa ajungi la publicul tinta in locatii temporare cum ar fi targuri, expozitii, seminarii sau prezentari dar si in showroom-uri si spatii de birouri. Acestea sunt varianta de serie pentru POSM-uri...

Botănoiu: Firmele să se promoveze la târgurile de contractări, nu prin vânzarea la tarabă

joi, 27 februarie 2014

(Agerpres) Într-un interviu acordat AGERPRES, Botănoiu afirmă că excedentul pe produse agroalimentare înregistrat în primele noul luni ale anului trecut, după aproape 20 de ani de deficit, se va menţine până la finalul anului 2013, în condiţiile în care la 11 luni datele statistice arată deja un plus de 301 milioane de euro, faţă de un deficit de 650 milioane de euro în perioada similară din 2012.   Potenţialul şi problemele...