Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Publicitate

CNA a interzis folosirea copiilor în reclamele la produse alimentare!

miercuri, 15 februarie 2017

CNA interzice copiii în reclamele la alimente! În ședința de ieri, 14 februarie, CNA a decis să adopte o nouă formă a Codului de reglementare a conținutului audiovizual. Cea mai importantă modificare este cea prin care se interzice folosirea copiilor cu vârste între 3 și 15 ani în reclamele la alimente.   „Astazi, Consiliul National al Audiovizualului a adoptat o noua forma a Codului de reglementare a continutului...

Alimentele conduc Top-ul publicității TV

luni, 5 decembrie 2016

Prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România a fost ocupat de reclame la alimente şi băuturi, medicamente, credite, servicii din industria telecom, dar şi la cosmetice, astfel că dintr-un total de 105 spoturi publicitare, 86 au fost numai la produse din aceste categorii.   „Bătălia” pentru primul loc în prime-time se dă constant între alimente şi medicamente, de cele mai multe...

Studiu: Brandurile și publicitatea sunt năpădite de ”tradiții”

marți, 24 noiembrie 2015

Antropologul Florin Dumitrescu a lansat, la Gaudeamus, volumul „Tradiții la superofertă”, carte care are la baza lucrarea lui de doctorat si la care a lucrat patru ani. De ce au tradițio-brandurile așa un succes? De ce consumatorii, deși conștienți, consimt și acceptă de bunăvoie, simulacre ale tradiției și genuinității? In afara de raspunsurile din volum, domnul FlorinDumitrescu a oferit alte cateva, in interviul acordat IQads, din...

Palmares de excepție al agențiilor românești, la Golden Drum 2015

luni, 19 octombrie 2015

Golden Drum 2015 a insemnat 2 Grand Prix-uri, 8 premii Golden Drum si 10 premii Silver Drum pentru Romania. Agentia anuluia fost desemnata McCann / MRM Romania, iar Agentia independenta a anului, GMP Advertising, anunta Iqads.   Aseara s-a incheiat cea de-a 22-a editie a festivalului international de publicitate Golden Drum, tinut la Portoroz, Slovenia in perioada 13-16 octombrie. Romania a fost a doua tara cu cele mai multe inscrieri din...

Marilena Barliga: La noi, și receptorii, și publicitarii sunt de nivel mediu

joi, 27 august 2015

Intr-un interviu acordat publicatiei Iqads, Marilena Barliga (Senior Marketing Manager, Provident Financial Romania), crede ca este inca vizibila diferenta dintre campaniile multor branduri locale si campaniile brandurilor internationale, iar calitatea calupului publicitar reflecta nivelul mediu al partilor implicate: telespectatorii, oamenii de agentie si de marketing comunicare.   ”Cateodata nu suntem atat de norocosi sa ne diferentiem prin...

Piața românească de publicitate valorează 500 de milioane de euro

marți, 4 noiembrie 2014

Piaţa de publicitate din România are o valoare de circa 500 de milioane de euro, iar prin comparaţie cu pieţele europene vestice din jur este mai mică, în special în ceea ce priveşte investiţiile per capita, a declarat Mihai Barsan, preşedintele IAA, pentru Ziarul financiar. El crede că există o corelaţie directă între nivelul de bunăstare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate. „Piaţa de publicitate din Ungaria...

11 agenții de publicitate, amendate cu 3,2 milioane de euro!

joi, 9 octombrie 2014

Consiliul Concurenţei a sancţionat 11 companii din industria media cu amenzi în valoare totală de 14.567.555 lei (aproximativ 3,2 milioane euro), anunță Consiliul Concurenței. Agențiile au fost penalizate cu sume între 2,4% și 2,6% din cifrele de afaceri, informează Pagina de Media. Autoritatea de concurenţă a constatat că cele 11 companii au participat la o înţelegere anticoncurenţială având ca obiect eliminarea de pe piaţa...

Marketing-Publicitate: Se primesc înscrieri pentru competiția Grand Spoof

miercuri, 6 august 2014

Au inceput inscrierile pentru cea de-a opta editie a singurei competitii de parodiat reclame din Romania, Grand Spoof. La fel ca in ceilalti ani, si editia de anul acesta face parte din cadrul evenimentului de publicitate neconventionala ADfel, organizat de IQads la terasa Fabrica, informeaza Realitatea TV. Pasionatii de publicitate sunt invitati din nou sa reconstruiasca reclame romanesti sau internationale, vechi sau noi: fie sa produca replici si...

Publicitatea a crescut pe print și a scăzut în online!

joi, 24 iulie 2014

(Comunicat) Rezultatele pentru S1 2014 ale Monitorizarii Investitiilor in Publicitate (MIP), efectuata de BRAT, arata cum au evoluat (la ratecard) investitiile in publicitate pentru presa scrisa, radio, online si OOH fata de aceeasi perioada a anului trecut si fata de S2 2013. Astfel, volumul total al investitiilor in primul semestru al anului este de 284 de milioane de Euro (la ratecard), in crestere cu 3% fata de S1 2013, dar in scadere cu 8% fata de...

KFC, în plină campanie publicitară

joi, 3 iulie 2014

KFC lanseaza varianta romaneasca a campaniei "Share the taste, Share the passion", avandu-l ca ambasador pe Cristiano Ronaldo. Campania se desfasoara in perioada 20 iunie - 31 iulie, informează Iqads. Materialele si comunicarea ATL (spot TV, outdoor, materiale in-store si online) au fost realizate de McCann, Golin ocupandu-se de componentele de PR si social media, informeaza un comunicat emis de Golin. Odata cu aceasta campanie, KFC...

Piața publicității, în creștere

miercuri, 28 mai 2014

(Mediafax) Valoarea totală netă a pieţei de publicitate locale va fi de 306 milioane de euro în acest an, în uşoară creştere faţă de 2013, când a ajuns la 305 milioane de euro, potrivit studiului Media Fact Book, lansat marţi de agenţia de media Initiative. După o continuă scădere începând din 2009, piaţa de publicitate din România a cunoscut o uşoară evoluţie în 2013 şi este de aşteptat să rămână stabilă în 2014. În...