Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Reactie

MADR reacționează în urma criticilor C.E., față de noul PNDR propus de România

vineri, 7 noiembrie 2014
Turtoi

(Agerpres) Comentariile Comisiei Europene pe noul PNDR 2014 - 2020 au fost în mare parte de formă şi nu de fond şi sunt deja clarificate, susţine secretarul de stat în MADR, George Turtoi. Potrivit acestuia, obvervaţiile CE au fost deja clarificate pe 22 octombrie. „Comentariile Comisiei Europene pe viitorul PNDR, care au apărut acum în presă, nu mai sunt de actualitate. Sunt cele vechi, care au fost clarificate în data de 22...

Reacție ANSVSA: În România nu evoluează pesta porcină africană

joi, 10 iulie 2014

(Comunicat) Referitor la ştirea apărută astăzi în mass-media potrivit căreia “ Elveţia va interzice cu începere de miercuri importul de porci vii şi orice fel de carne de porc provenind din mai multe ţări europene unde au fost depistate de curând cazuri de febră porcină africană. Importurile din Bulgaria şi România sunt vizate, precum şi cele din anumite regiuni din Croaţia şi Letonia “Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară...

Reacția MADR despre reorganizarea APDRP

vineri, 4 iulie 2014

(Comunicat) Referitor la afirmațiile privitoare la Agenţia pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR), fostă APDRP, făcute de către postul de televiziune B1TV în data de 03 iulie 2014, în cadrul buletinului de știri, prin care se afirmă că reorganizarea Agenției este realizată din interesele anumitor persoane, facem următoarele precizări:   Toate afirmațiile postului de televiziune privind reorganizarea Agenției sunt complet...

Carmen Gavrilescu: Agricola Bacău a întărit relația brand-consumator

vineri, 28 februarie 2014

Carmen Gavrilescu, Marketing Manager, Agricola Bacau, a prezentat in cadrul editiei a treia a Trade Markleting Congress, eveniment organizat de revista Piata, un studiu a detaliat un proiect special ale carui obiective au vizat notorietatea produselor companiei si stabilirea unei legaturi si mai puternice intre consumatori si brand. Acesta a fost sustinut de o platforma online prin care au fost comunicate produsele din portofoliu si atributele...