Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Scandia

Tendințele pieței crud-uscatelor, discutate la conferința Salamului de Sibiu IGP

vineri, 1 noiembrie 2019

În perioada 31 octombrie – 1 noiembrie, reprezentații companiilor membre în Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS) aniversează Ziua Salamului de Sibiu prin trei evenimente dedicate: Gala Salamului de Sibiu, conferința de presă și sesiuni de degustare a produsului.   În cadrul evenimentelor au fost prezentate evoluțiile și tendințele pieței produselor crud uscate, precum și noi obiceiuri de...

Indagra 2018: Enjoy, Salamul de Sibiu Its From Europe!

miercuri, 31 octombrie 2018

Ziua inaugurală a târgului Indagra 2018 a prilejuit și desfășurarea primului eveniment cu adevărat important, din cadrul manifestărilor acestei ediții.   Evenimentul s-a desfășurat la standul Asociației Producătrilor de Salam de Sibiu din România, stand găzduit de hala B2 din incinta complexului expozițional Romexpo, gazdă fiind doamna Carmen Gavrilescu-Președinte al asociației și Director General Salsi-Angst, precum și a...

Salamul de Sibiu, elogiat în presa italiană de specialitate

joi, 4 octombrie 2018

Iată că prezența la standurile târgului de delicatese de la Torino a Asociației Producătorilor de Salam de Sibiu din România, reprezentați de doamna Carmen Gavrilescu (Angst-Salsi), în calitate de Președinte al asociatiei, și a domnului Mihai Bogoi (Cris-Tim), nu a rămas fără ecou.   Pe lângă miile de vizitatori care au avut ocazia să deguste acest produs românesc certificat IGP, Salamul de Sibiu s-a bucurat de atenția presei...

Top-ul lunii februarie al vizibilității în online al mărcilor de carne

joi, 8 martie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna ianuarie 2018. Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru m[rcile din categoria carne si mezeluri sunt prezentate mai jos in doua...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne, la 31 mai 2017

joi, 8 iunie 2017

Iqads a dat publicității Top-ul lunii mai al celor mai vizibile mărci de carne in online si pe Facebook, realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.Iată cele mai importante clasamente de la finalul acestei luni:    Indicatori   Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria respectiva. Sunt agregate toate mentionarile,...

Top-ul vizibiliății companiilor de carne în luna martie

vineri, 7 aprilie 2017

Top-ul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante.   INDICATORI     Online visibility se refera la vizibilitatea online a brandurilor din categoria...

Pate Bucegi și Agricola conduc Top-urile vizibilității în online

miercuri, 11 ianuarie 2017

Topurile lunii decembrie al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook pentru carne ;I mezeluri este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, citate de Iqads.   Topurile acopera brandurile prezente in online. Datele pentru brandurile din categoria carne&mezeluri sunt prezentate mai jos.   INDICATORII   Top expresii reprezinta...

Scandia Sibiu a cumpărat Rotina Product

vineri, 16 septembrie 2016

Scandia Sibiu, unul dintre cei mai mari producători de conserve din carne şi legume, a achiziţionat compania Rotina Product, care deţine o fabrică de conserve în Hunedoara, conform datelor din Monitorul Oficial.   Fabrica Rotina Product produce pate, conserve din carne de porc şi legume, dar şi muştar, conform datelor de pe site-ul firmei. Anul trecut, societatea a avut un profit de aproape 380.000 de lei, o cifră de afaceri de 8,5...

La Alimentaria 2016, Scandia Foods vizeaza extinderea activitatii de export

luni, 25 aprilie 2016

Prezenta constant la manifestarile expozitionale internationale, Scandia Foods se afla si in acest an la standurile targului Alimentaria 2016.   Dupa ce, in anul 2015 a inregistrat o crestere a vanzarilor de 6 %, la o cifra de afaceri de cca 50 de milioane de euro, Scandia doreste incheierea de noi contracte de export pentru produsele sale.   Referitor la participarea la targul din Capitala Cataloniei, domnul Cristian Gaspar,...

Pentru Alimentaria și-au anunțat deocamdată prezența 25 de companii românești

joi, 17 martie 2016

In perioada 25-28 Aprilie 2016, Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc – APAR, membra a Federatiei Nationale PRO AGRO va organiza impreuna cu Ministerul Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri -  MECRMA participarea Romaniei la expozitia Alimentaria Barcelona, Spania.   Cei 25 de producatorii romani care expun in pavilionul national al Romaniei isi vor putea prezenta produsele atat in hala Intercarn. Pana in...

Scandia a intrat pe piața conservelor cu pește

marți, 2 februarie 2016

Producătorul Scandia Food, liderul pieței de conserve de carne și pate, a intrat, la sfârșitul anului trecut, în categoria conservelor de pește cu brandul Lotka, poziționat pe segmentul premium, în contextul creșterii vânzărilor din această categorie.   ”Piața conservelor de pește a prins avânt puternic în ultimii ani, iar pentru Scandia Food intrarea pe acest segment a reprezentat o oportunitate, date fiind și...

Cris-Tim, marca cel mai bine clasată în Top 100 branduri românești

marți, 22 septembrie 2015

Cris-Tim este marca el mai bine clasată în ”Top 100 cele mai puternice branduri românești”, clasament ntocmit de revista Biz, care a adunat voturile, în urma unui demers care a pus laolaltă mărci din aproape toate sferele de activitate ale economiei din România.   Top-ul a fost dat publicității săptămâna trecută, în cadru festiv, la eveniment participând crema business-ului românesc. Potrivit clasmentului întocmit de...

PLMA 2015: Procesatorii români, în expansiune pe segmentul private label

luni, 6 iulie 2015

Desfășurat la Amsterdam, cel mai mare târg internațional de produse alimentare private label a consemnat anul acesta nu doar creșterea numărului companiilor românești care și-au expus produsele, ci, mai cu seamă, apariția semnelor că firmele autohtone se pot bucura de o anumită creștere a exportului de mărfuri private label, pe piața europeană.   La ediția din 2015 a evenimentului, centrul expozițional a fost structurat în...

Cine a câştigat şi cine a pierdut în 2014, în sectorul de carne?

marți, 27 ianuarie 2015

După patru ani consecutivi în care companiile din industria de prelucrare a cărnii au sacrificat eficienţa de ansamblu a activităţii, în favoarea dezvoltării comerciale şi a menţinerii cotelor de piaţă, în 2014 a continuat evoluţia favorabilă din punctul de vedere al volumului vânzărilor, sectorul înregistrând a treia creştere anuală consecutivă cu 7% a cifrei de afaceri cumulate, fiind însoţită pentru prima dată şi de o...

Salamul de Sibiu va fi protejat conform acreditării I.G.P.

marți, 25 noiembrie 2014

Salamul de Sibiu va fi protejat pe piața Uniunii Europene. După ce, în vara anului curent, producătorii de Salam de Sibiu au înființat asociația care să le promoveze interesele, momentul inaugural fiind marcat la cea de-a treia ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk, în această perioadă s-a mai făcut un pas care vizează protecția internațională. Astfel, România a depus la Comisia Europeană dosarul privind recunoaşterea...

SIAL 2014: Cei mari, și de această dată la înălțime

joi, 23 octombrie 2014

Fiecare companie își are relevanța ei în piață, desigur, iar acest lucru s-a văzut cu prisosință, aici, la SIAL Paris, indiferent dacă vorbim despre companii cu cifre de afaceri mai mici sau medii, ori dacă ne referim la firmele de maximă importanță. Trebuie să spunem încă de la începutul acestei corespondențe că, pe toată durata desfășurării târgului, la standruile firmelor din România s-au purtat în permanență negocieri...