Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

SIM

Vizibilitatea în online a mărcilor de lactate în luna octombrie

luni, 12 noiembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna octombrie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru mărcile de carne sunt prezentate mai jos in doua...

În fine, Simultan ”iese la bătaie” pe piața publicității

miercuri, 28 februarie 2018

Trăind, oarecum, autarhic, pe piața lactatelor din România, iată că domnul Florin Herbai, proprietarul companiei de lactate Simultan, din Timiș, a decis să ”iasă la bătaie”, cum s-ar spune, pe piața marii publicități.   Decizia suprinde și nu prea. Surprinde, pentru că, în general, până acum, la Simultan s-a crezut că vânzările pot merge de la sine, fără a investi în publicitate. Se vede treaba că lucrurile nu stau...