Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Smithfield

Smithfield România a oferit nevoiașilor 400.000 de mese calde

miercuri, 13 martie 2019

(Comunicat) Timp de 10 ani consecutiv, prin intermediul programului de responsabilitate socială „Hrană pentru suflete”, voluntarii Smithfield România au oferit 397.000 de mese calde familiilor nevoiașe din județele Timiș și Arad.   Prin acest program inițiat în 2009, Smithfield România împreună cu cele 20 de organizații neguvernamentale partenere oferă cu titlu gratuit carne și produse din carne Comtim, contribuind astfel la...

Smithfield România a cumpărat firma Maier Com din Arad

miercuri, 6 februarie 2019

Potrivit Mediafax, firma chinezeasca Smithfield România, controlata de WH Group, a cumpărat producătorul de carne Maier Com, din Arad. Tranzacția a avut loc în luna ianuarie a acestui an.   Compania Maier Com din Arad a fost înființată în decembrie 1994, având ca obiectiv de activitate producția, prelucrarea și conservarea cărnii de pasare și de alte animale.   Firma a fost deținută integral de Radu Maier și livra...

Smithfield România a sărbătorit Ziua Internațională a Alimentației

miercuri, 18 octombrie 2017

(Comunicat) Smithfield România, în parteneriat cu Societatea Studenţilor ȋn Medicinădin Timişoara, a invitat astăzi, cu ocazia „Zilei Internaţionale a Alimentaţiei”, elevii claselor a IV-a dinŞcoala Gimnazială Sânmihaiu Român să participe la o lecţie-deschisă, denumită „Lecţia de sănătate alimentară”, ȋn care conceptele nutriţiei echilibrate au fost prezentate ȋntr-un mod creativ.   Sub deviza „Noi mâncăm...

Concentrați, băieți, concentrați!

miercuri, 27 septembrie 2017

Vestea începutului de săptămână vine din partea chinezilor de la VH Group Ltd, aceia care, prin intermediul firmei Smithfield Food, au anunțat cumpărarea a două firme de procesare și distribuție a cărnii: Elit Cugir și Vericom.   Vestea miră și nu prea, pentru că vine în linia normalității, adică, aceea de concentrare a pieței. Și, cu siguranță, pentru chinezi, achiziția a fost foarte convenabilă dar oricum valoarea nu...

Președintele ANSVSA s-a întâlnit cu reprezentanții Smithfield Foods

joi, 30 martie 2017

La sediul ANSVSA, președintele Autorității, dr. Geronimo Brănescu, s-a întâlnit, la solicitarea președintelui Consiliului de Afaceri Americano – Român (American – Romanian Bussiness Council – AMRO), Eric Stewart, cu Mike Skahill, vicepreședinte - Afaceri Globale – Smithfield Foods și Bogdan Mihail, președinte al Smithfield Foods Romania.   Întâlnirea a fost organizată în urma reuniunii care a avut loc astăzi, la Palatul...

Smithfield sprijină tradiţiile locale din Timiş şi Arad

miercuri, 11 ianuarie 2017

(Comunicat) Smithfield România continuă și anul acesta să sprijine tradițiile și obiceiurile locale prin intermediul programului său de responsabilitate socială „Fii unul dintre noi”, care a fost lansat în anul 2009.   "Fii unul dintre noi" este un program prin care se susține pe termen lung promovarea culturii și a bogatelor tradiții locale prin evenimente tradiționale care au loc periodic în comunitățile în care compania...

Smithfield: Lecție deschisă privind importanța alimentaţiei echilibrate

luni, 17 octombrie 2016

(Comunicat) Echipa de voluntari ai Smithfield România a participat astăzi, alături de voluntari ai Societății Studenților în Medicină Timișoara șide elevii Şcolii cu clasele I-VIII din localitatea Cenei, județul Timiș, la o lecție deschisă privind importanța unei alimentații echilibrate și încurajarea adoptării unui stil de viață sănătos, desfășurată cu ocazia Zilei Internaționale a Alimentației.   Această lecție...

Smithfield a organizat o lecție-experiment pentru elevii bănățeni

luni, 28 martie 2016

(Comunicat) Smithfield România a organizat, pentru al 8-lea an consecutiv, o lecție- experiment despre importanța conservării calității apei și a menținerii unui mediu înconjurător cât mai curat, cu ocazia Zilei Internaționale a Apei.   Cei 15 voluntari Smithfield România, împreună cu elevii Școlii Sânmihaiu, au susținut la finalul săptămânii trecute o activitate didactică de monitorizare a calității apei din zona...

Smithfield vinde Agroalim Distribution și Frigorifer Tulcea

vineri, 19 februarie 2016

Smithfield, cel mai mare jucător de pe piaţa de carne de porc din România, va închide dis­tri­buitorul de produse alimentare Agroalim Distribution şi a vândut furnizorul de legume congelate Frigorifer Tulcea către fostul proprietar Mounir Halawani. Mounir Halawani răscumpără companiile pe care le-a vândut în 2006, care au acum afaceri de două ori mai mici.   „În luna noiembrie 2015 Smithfield a vândut integral acti­vele...

Smithfield exportă 20 % din producția realizată

luni, 1 februarie 2016

China devine una dintre principalele pieţe pentru fermele şi abatorul din Timişoara, ale celor de la Smithfield. Grupul, controlat de chinezii de la WH Group, prezent pe piaţa locală prin companiile Smithfield Ferme şi Smithfield Prod, şi-a majorat anul trecut producţia de carne de porc cu 5% faţă de anul precedent şi a ajuns la o pondere a exporturilor de peste 20%.   „Deschiderea ex­portu­lui de produse din carne de porc către...

Agroalim Distribution și-a închis o parte din depozitele din țară

miercuri, 13 ianuarie 2016

Agroalim Distribution, parte a grupului Smithfield, unul dintre cei mai mari producători și procesatori de carne cu afaceri și în România, a decis, la finalul acestui an, să închidă mai multe depozite pe care le avea în țară, printre care se aflau și două astfel de facilități din județul Brașov.   Cât privește piața de logistică din România, cele mai mari companii de logistică prezente în România au continuat să...

Producția internă acoperă doar 60 % din necesarul de carne

miercuri, 4 martie 2015

Producția internă acoperă doar  60% din necesarul de carne de porc, 70% din carnea de vacă, peste 80% din carnea de pui, circa jumătate din necesarul de curcan și doar 40% pe segmentul cărnii de oaie. În medie, 60-70% din carne este produsă în țară, iar restul vine din import, a afirmat domnul Sorin Minea, Președintele Romalimenta, în cadrul unei conferințe. Principalele țări de unde importă carnea producătorii români sunt Germania...

Radu Timiș a redevenit Președinte al A.R.C.

luni, 24 noiembrie 2014

Radu Timiș a redevenit Președinte al A.R.C. (Asociația Română a Cărnii, după ce a fost reales în această funcție, în urma votului dat săptămnâna trecută de membrii Asociației. Asociaţia Română a Cărnii, instituţia reprezentativă a industriei cărnii din România, are o nouă conducere. Conform principiului rotației, care funcționează statutar în activitatea ARC, boardul asociaţiei este completat de vicepreşedinţii: Eugenia...

Top-ul profitabilității este condus de Smithfield

luni, 10 noiembrie 2014

Top-ul profitabilității din agroindustria românească românească este condus de Smithfield Ferme din Timișoara. Creșterea porcinelor i-a adus companiei cu acționariat străin, americanii de la Smithfield fiind cumpărați, anul trecut, de chinezi, un profit net de aproximativ 105 milioane lei, în creștere cu 17% față de 2012, notează Evenimentul zilei. Cum a reușit să obțină aceste rezultate? „Compania Smithfield Ferme are un...

Smithfield, Unicarm și Transavia, în Top 10 Industrie Alimentară

luni, 8 septembrie 2014

Cele mai mari trei companii din industria alimentară românească sunt Bunge (ulei), Agrana (zahăr) şi Expur (ulei), următoarele locuri fiind ocupate de Smithfield (carne) şi Prutul (ulei), se arata intr-un clasament intocmit de Ziarul financiar. Bunge România a avut anul trecut afaceri de 295 mil. euro şi pierderi de 30 mil. euro, cele mai mari din întreaga industrie alimentară. Bunge Danube Trading, o altă com­panie locală a...

Bilanț Smithfield: Investiții totale de peste 450 de milioane de euro

joi, 4 septembrie 2014

Smithfield România a investit, până prezent, 600 de milioane de dolari, pe piaţa noastră, după cum ne-a spus Andrada Calancea, manager relaţii publice în cadrul companiei. Din această sumă, peste 500 milioane dolari au fost investiţi în divizia de ferme şi mai mult de 100 milioane dolari în divizia de procesare. Potrivit doamnei Calancea, aportul companiei la bugetele locale se ridică la 2,1 milioane de dolari, anual. Aflându-se în...