Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Social media

Golin & iSense Solutions: Social media și decizia de cumpărare la români

miercuri, 3 octombrie 2018

(Comunicat) Golin şi iSense Solutions au realizat un nou studiu sub umbrela Bold by Lowe Group, analizând influenţa social media asupra deciziei de cumpărare. Potrivit studiului, aspectele din social media care îmbunătăţesc încrederea românilor în produse sunt un review bun (51%) şi un review recent bun (49%), viteza de răspuns a brandului (37%) şi conţinutul de calitate (34%). La polul opus, pentru consumatori, cele mai puţin relevante...

La final de 2016, Meda a spart tiparele publicității

luni, 9 ianuarie 2017

Finalul anului 2016 a adus in prim plan compania Meda, care, cel putin pe social media, a spart tiparele publicitatii intr-un mod cu totul si cu totul fericit, semn ca mintile nu sunt anchilozate peste tot.   Conceptul general a fost acela de reinterpretare a unor teme, motive sau titluri celebre. Din fericire, dupa cum au relatat pentru Iqads Alex Macsoda (Art) și Andrei Dragotă (Copy), realizatorii de la Propaganda ai campaniei, din...