Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Statistica

Sacrificările şi producţia de carne în noiembrie 2014 (Raport extins)

joi, 15 ianuarie 2015

Institutul Național de Statistică informează, în ultimul comunicat transmis la redacția revistei Fabrica de Carne, că, în luna noiembrie 2014, faţă de luna precedentă, numărul animalelor şi al păsărilor sacrificate şi greutatea în carcasă a acestora au scăzut la toate speciile. În comparaţie cu aceeaşi lună a anului 2013, numărul animalelor şi al păsărilor sacrificate şi greutatea în carcasă a acestora au crescut la bovine,...

Vânzările de alimente au crescut cu 6,6 %

joi, 3 iulie 2014

Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile...

În decembrie 2013, cel mai bun consum din ultimii 5 ani

marți, 4 februarie 2014

INS a anunţat ieri o creştere-surpriză în decembrie a comerţului cu amănuntul, de 6,7%, indicator care ilustrează cel mai bine evoluţia consumului din economie. Românii au cheltuit anul trecut aproape 120 de miliarde de lei (27 mld. euro) pe mâncare, haine, electrocasnice, mobilă şi carburanţi, cu 0,5% mai mult decât în anul anterior, în condiţiile în care luna decembrie a transformat stagnarea din primele 11 luni într-o uşoară...

Gradul de pesimism al românilor a scăzut

marți, 28 ianuarie 2014

Chiar daca romanii sunt in continuare pesimisti, anul 2013 a marcat un nou record pozitiv in ceea ce priveste cota de incredere in randul romanilor de la declansarea crizei economice pana in prezent, indicele general masurat de Barometrul de Incredere a Consumatorului realizat de GfK pentru Comisia Europeana atingand o medie anuala de -35. “Increderea populatiei va continua sa creasca, ca urmare a promisiunilor din campaniile electorale la care...