Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Top

Top-ul lunii iunie al celor mai vizibile mărci de lactate in on-line

luni, 10 iulie 2017

Top-ul lunii iunie al celor mai vizibile mărci de lactate in on-line si pe Facebook, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.     Datele pentru brandurile din categoria lactate sunt prezentate mai jos, pentru fiecare indicator.     Indicatori     Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categorie a...

Top-ul lunii iunie al celor mai vizibile mărci de produse din carne în on-line

vineri, 7 iulie 2017

Top-ul lunii iunie al celor mai vizibile mărci de produse din carne, in on-line si pe Facebook, este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru brandurile din categoria carne&mezeluri sunt prezentate mai jos, pentru fiecare indicator.   Indicatori   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru...

Top-ul vizibilității în on-line al lactatelor, pe luna februarie

luni, 13 martie 2017

Top-ul lunii februarie al celor mai vizibile branduri de lapte si lactate in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Top-ul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria lactate & branzeturi sunt prezentate mai jos in doua slide-uri, pentru fiecare...

Carne & Mezeluri: Topul vizibilității în luna ianuarie și-a schimbat liderii

miercuri, 8 februarie 2017

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii. Datele pentru brandurile din categoria Carne & Mezeluri sunt prezentate mai jos in doua clasamente, pentru fiecare indicator. Top Expresii reprezinta defalcarea pe brandurile...

Carne și Mezeluri: Top-ul vizibilității în online

joi, 10 noiembrie 2016

Topul lunar al celor mai vizibile branduri de Carne și Mezeluri in online si pe Fb, publicat de Iqads și realizat de  ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Topul acopera brandurile prezente in online. Datele pentru brandurile din categoria Carne și Mezeluri sunt prezentate mai jos, pentru fiecare indicator.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe...

Top-ul celor mai bune agenții de PR din România

joi, 27 octombrie 2016

(Comunicat) În ziua de 26 Octombrie, în cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a făcut publice rezultatele topului celor mai performante agenţii de PR, ediţia 2016, un studiu realizat de BIZ şi Unlock Market Research, aflat la a patra ediţie.   Topul agenţiilor de PR din România este realizat în baza colectării şi analizei indicatorilor care vizează măsurarea performanţelor de business ale agenţiilor de PR şi a imaginii pe...

Top Social Brands 2016-Biz Magazin

vineri, 24 iunie 2016

Revista Biz a publicat Top Social Brands, clasamentul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media. Coca Cola, Vodafone şi McDonald's ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016, clasament care reflectă gradul de implicare şi vizibilitatea brandurilor prezente în social media din România. Ele sunt urmate de Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel, BMW şi Lidl.   Rezultatele studiului au fost anunţate în...

Topul amenzilor aplicate de Consiliul Concurenței

marți, 26 ianuarie 2016

Consiliul Concurenței a publicat pe site-ul instituției Top-ul amenzilor aplicate în ultima perioadă. Potrivit oficialilor CC, clasamentul se prezintă astfel:   891.729.966 lei - şase companii petroliere pentru încheierea unei înţelegeri anticoncurenţiale privind eliminarea de pe piata a unui sortiment de benzina (anul 2011): SC OMV Petrom SA (la data încălcării legii opera benzinăriile Petrom şi Petrom V) – 366.530.965...

Călărași, ultimul pe harta comerțului modern din România

miercuri, 30 septembrie 2015

Călărași este județul cu cele mai puține magazine moderne din România. De altfel, în țară există 12 judeţe unde re­ţe­le­le străine de comerţ modern au des­chis mai puţin de 15 magazine şi unde do­mină astfel în continuare micii co­mercianţi care au chioşcuri, alimentare şi magazine de bloc.   Toate cele 12 judeţe sunt printre cele mai sărace din România, cu şomaj pes­te media naţională şi cu salarii ce ajung...

În București, Toneli conduce Top-ul notorietății

luni, 20 aprilie 2015

Pe piața din București, Toneli conduce Top-ul notorietăți, dar și în cel al aprecierilor consumatorilor, conform unei cercetări de piață care a relevat faptul că ouăle sunt printre cele mai consumate alimente.   Potrivit datelor publicate de Magazin Progresiv, categoria ouălor proaspete se remarcă printr-o incidenţă mare de consum, 93% dintre românii din mediul urban consumând aceste produse în mod obişnuit, potrivit unui...

Cine sunt cei mai bogați investitori români din sectorul carnii?

vineri, 7 noiembrie 2014

Cei mai mari producători români din domeniul alimentar au făcut bani frumoși din agricultură si afaceri in sectorul cărnii. Ca la fiecare final de an, Capital realizeaza binecunoscutul Top 300 al celor mai bogati romani, top in fruntea caruia revine Ion Tiriac, cu o avere estimata la 1,2-1,3 miliarde de euro. Pe de alta parte, averea totală a celor mai bogați români cu afaceri în domeniul alimentar ajunge la 3,5 miliarde de euro, potrivit TOP...

Deloitte: Doar Kaufland, în Top 20 Retail regional

marți, 9 septembrie 2014

Romania a ramas si in 2013 cu o singura retea prezenta in Top 20 retaileri regionali realizat de firma de audit si consultanta Deloitte, citat de Progresiv. In schimb, in clasamentul celor mai mari 500 de companii din Europa Centrala au intrat anul trecut patru dintre marile marile retele prezente la nivel local. Pentru jumatate dintre retailerii de top din Europa Centrala, anul 2013 a adus stagnare sau chiar scadere a vanzarilor. La polul opus,...

Smithfield, Unicarm și Transavia, în Top 10 Industrie Alimentară

luni, 8 septembrie 2014

Cele mai mari trei companii din industria alimentară românească sunt Bunge (ulei), Agrana (zahăr) şi Expur (ulei), următoarele locuri fiind ocupate de Smithfield (carne) şi Prutul (ulei), se arata intr-un clasament intocmit de Ziarul financiar. Bunge România a avut anul trecut afaceri de 295 mil. euro şi pierderi de 30 mil. euro, cele mai mari din întreaga industrie alimentară. Bunge Danube Trading, o altă com­panie locală a...

Clasamentul celor mai mari importatori de alimente

vineri, 8 august 2014

Decizia Rusiei de a impune o “interdicţie totală” pentru majoritatea produselor alimentare provenind din ţările europene şi din Statele Unite, ca răspuns la sancţiunile occidentale împotriva Moscovei va avea impact direct asupra stocului de alimente, ceea ce va conduce la inflaţie, urmând ca efectele finale să fie resimţite de consumatori, scrie Business Insider, citat de Ziarul financiar. "Toate aceste măsuri nu sunt decât un...

Doar Unilever apare în Top-urile Effie Romanian Awards 2014

miercuri, 23 iulie 2014

In editia on-line de azi, Iqads a publicat rezultatele Effie Effectivness Index Romania 2014, analiza si, totodata, clasament al realizarilor si eficientei in publicitate. Din pacate, dintre firmele care au afaceri si in zona de carne, doar Unilever apare in clasament, din randul firmelor care activeaza in industria alimentara romaneasca. Iata clasamentele: In Top 3 Agentii au intrat Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze si doua...

Scandia și Gepeto conduc Top-ul vizibilității în online

joi, 17 iulie 2014

Sectorul Carne & Mezeluri a generat in luna iunie a acestui an 450 de aparitii in online, inregistrand o scadere de 35% fata de luna mai, si un viewership de peste 300 de mii. Vizibilitatea sectorului a scazut fata de luna precedenta pe toate segmentele monitorizate: cu 35% in presa online, cu 12% pe bloguri & forumuri si cu 37% pe retelele sociale.  Cele mai de succes postari vin din partea Scandia Sibiu si Gepeto Company, noteaza...