Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Transavia

Transavia își consolidează permanent parteneriatele internaționale

vineri, 24 noiembrie 2017

Transavia, una dintre companiile lider ale sectorului de carne de pasăre din România, este tot mai orientată pe activitatea de export. Despre strategia de export pe care o urmează, Transavia informează:   ”În următorii ani ne dorim să continuăm programul de dezvoltare și să ne consolidăm parteneriatele strategice la nivel internațional. Participăm frecvent la târguri internaționale de profil, precum Sial și Anuga, unde suntem...

Top-ul vizibilității în online al mărcilor produselor din carne

miercuri, 8 noiembrie 2017

Topul lunii octombrie al celor mai vizibile mărci in online si pe Facebook al produselor din carne este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.   Datele pentru brandurile din categoria carne și mezeluri sunt prezentate mai jos in două tabele, pentru fiecare indicator.   INDICATORI   Top expresii reprezinta defalcarea pe brandurile luate in...

La Anuga 2017, Transavia participă cu stand propriu

miercuri, 11 octombrie 2017

(Comunicat) Transavia, liderul pieței locale de carne de pui,participă la o nouă ediție a târgului Anuga, cel mai important eveniment dedicat industriei agroalimentare la nivel global. Evenimentul adebutat anul acesta pe data de 7 octombrie și va continua până pe 11 octombrie, reunind la Köln peste 7,400 de expozanți din întreaga lume și mai mult de 160,000 de vizitatori.Fiind unul dintre cei mai mari exportatori din România, Transavia...

Studiu: Transavia anunță tendințele consumului de carne de pasăre în România

miercuri, 19 iulie 2017

(Comunicat) Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România și una dintre cele mai reputate afaceri de familie, lansează rezultatele unui studiu de piață național prin care și-a propus să analizeze obiceiurile românilor în ceea ce privește consumul de carne de pui. Acest studiu vine și în contextul în care compania Transavia a împlinit anul trecut 25 de ani de la înființare, perioadă în care s-a impus pe piața locală...

Din poziția de lider, Transavia s-a evidențiat la SIAL 2016

joi, 20 octombrie 2016

Prezentă cu stand propriu și la această ediție a Salonului Internațional de Industrie Alimentară-SIAL 2016, de la Paris, compania Transavia poate fi numită cu deplină îndreptățire nu doar una dintre evidențiatele ediției, din rândul companiilor românești expozante, dar, mai ales, printre evidențiatele Secțiunii ”Carne”, găzduită de Hala 6 a parcului expozițional Villepinte.   În dialogul pe care l-am avut cu doamna...

Oprean Transport își va mări flota de camioane

vineri, 5 august 2016

Compania Oprean din Sebeş, jude­ţul Alba, înfiinţată în 1993 de Ioan Oprean, a finalizat primul semestru cu afa­ceri mai mari cu 10% faţă de perioa­da similară a anului anterior, potrivit lui Laurenţiu Trif, directorul executiv al com­paniei, care transportă alimente pentru Trans­avia şi alţi clienţi.   „Avem solicitări pentru a transporta volume din ce în ce mai mari de mărfuri. Am luat un credit de achiziţii de la...

Vara, consumul e centrat pe produse destinate grătarului

luni, 4 iulie 2016

Vara, consumul se centrează pe produsele de grătar. „În sezonul cald se înregistrează o creștere generală a consumului de carne de pasăre, chiar dacă o mare parte dintre consumatori rămân fideli produselor clasice. Cu toate acestea, categoria de produse destinate grătarului a crescut foarte mult în ultimii ani”, a declarat Theodora Popa, director al companiei Transavia, citată de Progresiv.   De asemenea, un argument în plus...

Transavia, îngrijorată de soarta exporturilor în UK

marți, 28 iunie 2016

Proprietarul grupului Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, se declară îngrijorat de ieşirea Marii Britanii din UE, având în vedere că exportă carne de pasăre în valoare de aproximativ 2 milioane de euro pe lună în Anglia, iar această decizie a britanicilor de părăsi UE s-ar putea solda cu introducerea de noi taxe vamale.   „Ieşirea Marii Britanii din UE nu va rămâne fără efecte, însă...

Ioan Popa, Transavia: Străinii își repatriază profitul, noi rămânem cu iobăgia

joi, 23 iunie 2016

Grupul Transavia, cel mai mare producător de carne de pasăre din România, produce şi pre­lucrează carnea în sistem in­tegrat, având ferme de creş­tere a păsărilor, abatoare, o fabrică de nu­treţuri şi o fabrică de procesare a cărnii.   Ioan Popa, antreprenorul care a pus bazele producătorului Transavia din Alba în urmă cu 25 de ani, spune că statul nu ajută în niciun fel companiile româneşti care investesc în...

Exporturile Transavia valorează 20 de milioane de euro pe an

joi, 2 iunie 2016

Ioan Popa, antreprenorul care a dus anul trecut grupul de firme Transavia la afaceri de 140 de milioane de euro, spune că reducerea TVA de la 1 iunie anul trecut a sprijinit „fluidizarea vânzărilor“, însă valoarea acestora este influenţată de o presiune puternică pe preţ.   „Exista o presiune foarte mare pe preţul de livrare a cărnii, carnea s-a vândut cu preţuri mici“, a  declarat Ioan Popa pentru ZF. Dacă la nivel de...

Aaylex Prod conduce Top-ul procesatorilor de carne de pasăre

joi, 3 decembrie 2015

În România existau la finalul anului trecut 61 de companii care se ocupau de prelucrarea şi conservarea cărnii de pasăre.   Potrivit unui clasament întocmit de Ziarul financiar, cele mai mari firme care se ocupă de prelucrarea şi conservarea cărnii de pasăre sunt Aaylex Prod din judeţul Buzău, Agricola International din Bacău şi Safir din Vaslui. Cei trei au afaceri cumulate de 878 mil. lei, respectiv mai bine de jumătate...

Transavia lansează campania “Gătesc pentru o carte”

joi, 19 noiembrie 2015

Compania Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, demarează un nou proiect prin intermediul căruia va spijini dotarea unei biblioteci din sătucul Ponorel, Munții Apuseni.   Campania „Gătesc pentru o carte” a fost inițiată ca urmare a situației în care se află copiii din clasele primare și gimnaziale din această localitate. Dornici să deprindă cât mai multe cunoștințe, elevii se confruntă cu lipsa cărților,...

La AnugaFood, Transavia a identificat oportunități în zona ready-meal

luni, 2 noiembrie 2015

Potrivit unei informări a companiei Transavia, în urma participării la AnugaFood 2015, interesul pentru carnea proaspătă de pui din România a crescut considerabil față de edițiile precedente ale târgului, dovada a faptului că produsele românești încep să câștige din ce în ce mai mult teren și încredere pe piața de export.   Mai mult decât atât, s-au identificat o serie de oportunități de business în zona produselor de...

15 % din producția Transavia este livrată la export

miercuri, 23 septembrie 2015

Transavia Alba-Iulia, una dintre cele mai mari companii antreprenoriale din industria alimentară românească, realizează 15% din afacerile de 108 milioane de euro la export, printre cele mai importante pieţe numărându-se Marea Britanie, Franţa, Croaţia, Bulgaria sau Italia.   „Exportăm şi carne proaspătă de pui, însă cel mai mult exportăm produse procesate. Suntem o companie cu activitate integrată, avem şi teren arabil unde ne...

Cris-Tim, marca cel mai bine clasată în Top 100 branduri românești

marți, 22 septembrie 2015

Cris-Tim este marca el mai bine clasată în ”Top 100 cele mai puternice branduri românești”, clasament ntocmit de revista Biz, care a adunat voturile, în urma unui demers care a pus laolaltă mărci din aproape toate sferele de activitate ale economiei din România.   Top-ul a fost dat publicității săptămâna trecută, în cadru festiv, la eveniment participând crema business-ului românesc. Potrivit clasmentului întocmit de...

Transavia continuă campania ”Mănâncă sănătos”

marți, 14 iulie 2015

Transavia continuă campania ”Mănâncă sănătos, promovând alegerile alimentare naturale în mediul online și oferind utilizatorilor alternative de alimentaţie sănătoasă, completând astfel preocuparea sa de a pune la dispoziţia consumatorilor cele mai naturale şi proaspete produse, care să stea la baza unei alimentaţii bogate în proteine, prin componenta educaţională.   Alimentaţia reprezintă elementul de bază în...