Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Vanzari

Studiu: România, afectată de vânzările de terenuri agricole către străini

miercuri, 7 decembrie 2016

România este pe lista statelor europene cele mai afectate de fenomenul acaparării terenurilor arabile, arată un studiu realizat de Transnational Institute, care va ajunge pe masa Comisiei Europene. Efectele sunt deja vizibile inclusiv asupra securităţii alimentare.   România, alături de Polonia, Ungaria şi Bulgaria, a devenit punctul fiebinte al Europei din punct de vedere al fenomenului de acaparare a terenurilor arabile, cele mai...

”Tradiționalii” își mută vânzările pe Facebook

luni, 21 noiembrie 2016

”Tradiționalii” își mută vânzările din ce în ce mai mult pe Facebook. Mai mult, micii gospodari români şi-au mutat producţiile în mediul vitrual, în gru­­puri, create pe re­ţele sociale, des­­­ti­­ante comercializării de pro­duse agro­alimentare.   Spre exemplu, grupul de pe Facebook Ţăranii Dobrogeni, înfiinţat de procesatorul de cătină Ioana Moroșanu din Con­stan­ţa, a adunat peste 45.000 de mem­bri la...

Vânzările din sectorul britanic al cărnii au scăzut

luni, 22 februarie 2016

Conform cifrelor Kantar Worldpanel, carnea de pește și păsări de curte, dar și carnea de vită au înregistrat anul trecut al treilea an de declin, vânzările de valoare pe subcategorii scăzând cu 3,2%.   Celelalte tipuri de carne, precum carnea de porc, au avut o perioadă proastă a vânzărilor, care a curpins 12 săptămâni, când vânzările în termen de valoare au scăzut cu 8,2% și 5%, în termen de volum.   Nathan...

INSSE: În septembrie, vânzările de alimente au crescut cu 27,6 %

miercuri, 4 noiembrie 2015

Conform ultimului raport emis de INSSE, vânzările brute de alimente, băuturi și tutun au crescut cu 27,6% în luna septembrie, iar cele ajustate sezonier au înregistrat un avans de 27,3%, față de aceeași lună a anului trecut. Este cea mai mare creștere lunară din acest an comparativ cu rezultatele obținute în aceeași lună a anului precedent.   Comparativ cu luna august, vânzările de alimente şi băuturi au înregistrat un declin...

În T3, Mega Image și-a crescut afacerile cu 10 %

vineri, 30 octombrie 2015

(Comunicat) Vânzările Mega Image în România au crescut cu peste 10% în trimestrul al treilea, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a reducerii TVA la alimente la 1 iunie, evoluţie care a susţinut rezultatele grupului belgian Delhaize în Europa de Sud-Est. România, Serbia şi Greia sunt incluse de Delhaize în segmentul Europa de Sud-Est, unde grupul a înregistrat o creştere a vânzărilor de 11,2% (curs valutar constant), la...

UK: vânzările la pește refrigerat sunt în creștere

miercuri, 22 iulie 2015

În timp ce prețurile la produsele din carne scad continuu, vânzările la peștele refrigerat înregistrează singurul succes notabil, în acest sector.   Conform datelor din Kantar Worldpanel  volumul de vânzare în sectorul cărnii de pasăre și proaspătă rămâne constant, în timp ce valorile au scăzut. Prețurile au scăzut cu 4% de la an la an, în timp ce volumul de vânzări a scăzut cu o marjă de 0,1%, potrivit...

UK: Lipsa planificării a dus la scăderea vânzărilor de carne

luni, 20 iulie 2015

Schimbarea obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani a dus la faptul că produsele din carne au început să fie eliminate din coșurile de cumpărături ale consumatorilor.     Ritmul de viață activ, programul de lucru încărcat dar și schimbarea tabieturilor în ceea ce privește viața de familie a condus la situația în care oamenii nu mai pun preț foarte mare în a-și planifica meniul, fapt care a afectat achizițiile de...

UK: vânzările la pește refrigerat sunt în creștere

joi, 9 iulie 2015

În timp ce prețurile la produsele din carne scad continuu, vânzările la peștele refrigerat din UK înregistrează singurul succes notabil, în acest sector.   Conform datelor din Kantar Worldpanel  volumul de vânzare în sectorul cărnii de pasăre și proaspătă rămâne constant, în timp ce valorile au scăzut. Prețurile au scăzut cu 4% de la an la an, în timp ce volumul de vânzări a scăzut cu o marjă de 0,1%, potrivit...

Ana şi Cornel: un nou concept în vânzarea en gros şi en detail

marți, 9 iunie 2015

Compania „Ana şi Cornel” anunţă implementarea unui nou concept în vânzarea en gros şi en detail, prin deschiderea de standuri în zonele comerciale din pieţele agroalimentare.  Noul concept asigură o desfacere completă a produselor congelate şi a preparatelor din carne Ana şi Cornel.   Vânzările ridicate obţinute în Ploieşti, unde un astfel de spaţiu funcţionează încă din 2003, au dus la decizia de extindere a acestui...

Structura vânzărilor de produse şi preparate din carne

vineri, 29 mai 2015

Piaţa cărnii proaspete a fost influenţată în mod negativ de câteva cauze semnificative, cea mai importantă fiind păstrarea aceluiaşi TVA exagerat de mare, ceea ce a lovit, atât în producători, cât şi în consumatori. La această piatră de moară legată de picioarele industriei cărnii, s-au mai adăugat costurile ridicate de producţie,  intrarea în faliment a multor ferme, şi, nu în ultimul rând, preţul mare, de la raft, al...

Agricola: Record la vânzarea de carne de pui

joi, 30 octombrie 2014

(Comunicat) În primele nouă luni ale acestui an, Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului de firme Agricola Bacău (în care este integrat lanțul de producție a cărnii de pasăre, rețeaua de magazine proprii fiind externalizată la finalul anului trecut) continuă să mențină o creştere a cifrei de afaceri de 8% față de perioada similară a anului trecut, ajungând în prezent la circa 269,182 mil. lei (față de...

23 % din vânzările Mega Image sunt ”private label”

miercuri, 22 octombrie 2014

Mega Image, retailerul cu cea mai mare rețea de magazine din România în funcție de numărul de unități, obține 23% din vânzările companiei prin intermediul mărcilor private, potrivit unui raport de sustenabilitate al grupului belgian Delhaize, proprietarul rețelei, informează revista Progresiv. Anul trecut, Mega Image a avut o cifră de afaceri de 530 de milioane de euro, astfel că valoarea vânzărilor generate de mărcile proprii ale...

Nielsen: Vânzările globale de gustări ating 374 de miliarde de dolari

marți, 14 octombrie 2014

(Agerpres) Consumatorii au cheltuit pe gustări 374 miliarde de dolari la nivel global, între 2013 şi 2014, cu o creştere de 2% faţă de anul anterior, categoria dulciurilor având cel mai mare aport la vânzări în Europa (46,5 miliarde de dolari) şi Orientul Mijlociu/Africa (1,9 miliarde de dolari), potrivit unui nou raport global publicat de Nielsen, dat luni publicităţii.   Peste trei sferturi dintre respondenţii la nivel global...

Suntem mici, mici de tot!

sâmbătă, 11 octombrie 2014

O declarație a domnului Ovidiu Dușleag, Vicepreședinte al Asociației Române a Cărnii, făcută acum mai bine de o lună, spunea mai mult decât o radiografie în amănunt: față de situația din 2008, în România, consumul de carne a scăzut cu 25 %. Situația este pur și simplu dramatică, în primul rând pentru procesatori. Pentru că, dacă fermierii producători de carne au reușit să își sporească livrările la export, profitând și de...

Yum Brands- performanță puternică în China

marți, 22 iulie 2014

Yum! Brands, care include KFC, Pizza Hut și Taco Bell - a raportat o revenire puternică a afacerilor sale în China după ce au fost înregistate probleme de siguranța alimentară, informează The Meat Site. Divizia din China a înregistrat o creștere a vânzărilor de 21% și un profit operațional cu 188% mai mare. Yum! Brands la nivel mondial a înregistrat o creștere totală de șase procente, cu 298 de noi restaurante deschise la nivel...

Vânzările de alimente au crescut cu 6,6 %

joi, 3 iulie 2014

Vanzarile alimente, bauturi si tutun au crescut in luna mai, fata de aceeasi luna a anului trecut, cu 6,6% atat ca valoare bruta cat si in functie de numarul de zile lucratoare, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS). In schimb, comparativ cu luna aprilie a acestui an, vanzarile de produse alimentare, bauturi si tutun au scazut cu 1% in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate si cu 2,6% in functie de vanzarile...