Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Numarul de bovine si pasari sacrificate a crescut in noiembrie

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Numarul de bovine si pasari sacrificate a crescut in noiembrie anul trecut, comparativ cu aceeasi luna din 2007, in timp ce la porcine, ovine si caprine s-a inregistrat o scadere a taierilor, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS).

Numarul de bovine sacrificate in unitatile industriale specializate a scazut cu 39,1% in luna noiembrie, insa, per total, sacrificarile la aceasta specie au inregistrat o crestere de 3,2% fata de luna noiembrie a anului trecut, potrivit INS.

Comparativ cu luna precedenta, in noiembrie 2008 numarul total de bovine sacrificate a crescut cu 12,8%, in timp ce in unitatile specializate a fost inregistrata o scadere de 22,2%. In perioada amintita, ponderea sacrificarilor in unitatile industriale specializate a reprezentat 14,4% din total.

Sacrificarile de pasari au crescut in noiembrie cu 4% fata de perioada similara a anului 2007 (cu o crestere de 7,2% in unitatile specializate), dar au scazut cu 7,3% fata de luna octombrie 2008.

Numarul total de porcine sacrificate a scazut cu 21,8% in noiembrie 2008 comparativ cu aceeasi luna a anului precedent, in timp ce in abatoare numarul a crescut cu 3%, in acelasi interval. In comparatie cu luna octombrie 2008, numarul de animale sacrificate a scazut cu 4,7%, inregistrand un declin si in cazul unitatilor specializate (8,9%).
In luna noiembrie 2008, sacrificarile de porcine in unitatile industriale specializate au reprezentat 63,4% din totalul porcinelor sacrificate.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...