Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

O nouă identitate vizuală: Vascar, suflet de bucătar

Autor: Ilie Stoianvineri, 31 mai, 2013

Cu o experiență de aproximativ 30 de ani în sectorul alimentar, brandul Vascar vine în întâmpinarea consumatorilor cu o identitate vizuală creativă și cu un concept nou pentru reorganizarea portofoliului de produse.

Dorința de reinterpretare și de inovare a brandului Vascar a luat formă în urma unor ample cercetări de piață axate pe nevoile și preferințele consumatorilor. Astfel, păstrând aceleași standarde de calitate, brandul Vascar devine, sub sloganul „Vascar, suflet de bucătar”, un brand umbrelă pentru produsele din carne de pui, de porc, de vită și din carne mixtă, cât și pentru brandul de mâncăruri Moldova în Bucate.

De asemenea, conceptul creativ este completat de o nouă identitate vizuală. Având ca sursă de inspirație domeniul gastronomic, noul logo reafirmă promisiunea brandului pentru tradiție și totodată reflectă atenția companiei pentru un stil de viață modern.

Gustul tradițional, calitatea ingredientelor și a serviciilor noastre sunt criterii de referință pentru noi. Aceste valori se află și la baza brandului Vascar, ritualul prepararii produselor fiind similar cu cel al unui maestru-bucătar.

Mai mult, din dorința de a  venit în întâmpinarea consumatorilor cu un concept nou, modern și plăcut, am creat, pentru brandul Vascar o nouă identitate vizuală care reflectă foarte bine grija cu care pregătim fiecare produs pentru consumatorii noștri”, apreciază Vlad Ciuburciu, Director Marketing Vascar SA

“Rebranding-ul Vascar marchează o etapă de maturitate deplină a brand-ului și reflectă cu fidelitate filosofia și maniera companiei de a se raporta la categorie. Departe de a fi o schimbare superficială, rebranding-ul Vascar arată de fapt cum este această companie cu adevărat, în profunzime, iar diferențierea brand-ului față de celelalte                  brand-uri din categorie este de fapt fundamentată în diferențierea reală a companiei în contextul competițional.”, declară Andreea Florea, Client Service Partner Brandtailors

Fiind un brand modern, cu istorie, brandul Vascar funcționează atât ca brand corporate, cât și ca brand de produs și retail. Mai mult, înțelegând rolul important pe care îl îndeplinește, compania își respectă angajamentul de a educa consumatorii să urmeze o dietă echilibrată, care să includă și produse preparate pe bază de carne.

Despre Vascar

Înființată în Vaslui în anul 1984, Vascar este o companie orientată spre realizarea unui flux de producție optim, începând cu tranșarea cărnii de porc, vită și oaie și continuând cu prepararea acesteia în mezeluri, pate-uri, carne presată și mâncăruri gătite pe bază de carne, în vederea comercializării acestora la nivel național, către consumatorii finali și intermediari.

Compania deține 18 magazine proprii și un număr de peste 130 de sortimente de preparate din carne – dintre care 38 sortimente de conserve și 18 produse atestate tradițional.

La Vascar, ritualul preparării cărnii este similar cu cel al unui maestru-bucătar: carnea și ingredientele de bază sunt selectate cu mare atenție astfel încât să fie de cea mai bună calitate și să conțină echilibrul ideal de proteine astfel încât consumatorii să beneficieze de nivelul necesar de energie și totodată de un gust savuros.

În 2011, compania a obținut certificatul “Food Safety System Certification”, iar în 2013  certificatul de „British Retail Consortium”. Prin obţinerea acestor certificări se confirmă politica managementului companiei privind securitatea alimentară  a produselor fabricate asigurând un nivel  înalt de transparenţă pe întreg fluxul de producţie şi furnizare .

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...