Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Oferta promotionala de la banca comerciala carpatica

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Potrivit unui comunicat de presa trimis redactiei nostre, Banca Comerciala Carpatica lanseaza o noua promotie pentru Contul de Economii SMART KID. Pe parcursul acestei luni, banca ofera dobanzi promotionale pentru toate conturile de economii dedicate copiilor. Dobanda pentru conturile SMART KID deschise in lei ajunge pana la 5,5%, iar pentru cele in euro banca ofera pana la 2,7%

Dobanzile promotionale se aplica tuturor conturilor de economii SMART KID (atat celor existente, cat si celor nou constituite) in perioada 1 – 30 iunie 2012.

Deoarece suntem atenti la detalii, ne-am gandit sa facem o surpriza parintilor care deschid sau au deschis deja un cont SMART KID, oferindu-le dobanzi promotionale pe toata perioada lunii iunie. Pe langa dobanda atractiva, acest cont mai aduce cu sine o serie de avantaje, cum ar fi siguranta, flexibilitate, confort financiar. Investitia lunara nu implica sume foarte mari, important este sa deprindem obiceiul de a economisi. Afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

SMART KID este un produs foarte flexibil deoarece parintele poate alege si modifica in orice moment suma pentru depunerile ulterioare cu respectarea sumei minime; frecventa depunerilor este, de asemenea, neconditionata de o data fixa. In ceea ce priveste documentatia, sunt necesare doar actele de identitate ale parintilor si certificatul de nastere al copilului, iar pentru sporirea economiilor, oricine poate face depuneri ulterioare in contul copilului.

Mai multe detalii despre promotie si despre acest produs pot fi consultate pe pagina www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Economii > Contul SMART KID.

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...

Oferta promotionala de la banca comerciala carpatica

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit unui comunicat de presa trimis redactiei nostre, Banca Comerciala Carpatica lanseaza o noua promotie pentru Contul de Economii SMART KID. Pe parcursul acestei luni, banca ofera dobanzi promotionale pentru toate conturile de economii dedicate copiilor. Dobanda pentru conturile SMART KID deschise in lei ajunge pana la 5,5%, iar pentru cele in euro banca ofera pana la 2,7%.

 

 

 

Dobanzile promotionale se aplica tuturor conturilor de economii SMART KID (atat celor existente, cat si celor nou constituite) in perioada 1 – 30 iunie 2012.

 

Deoarece suntem atenti la detalii, ne-am gandit sa facem o surpriza parintilor care deschid sau au deschis deja un cont SMART KID, oferindu-le dobanzi promotionale pe toata perioada lunii iunie. Pe langa dobanda atractiva, acest cont mai aduce cu sine o serie de avantaje, cum ar fi siguranta, flexibilitate, confort financiar. Investitia lunara nu implica sume foarte mari, important este sa deprindem obiceiul de a economisi. Afirma Razvan Vlasceanu, Director Directia Marketing, Dezvoltare si Monitorizare Produse Persoane Fizice in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

 

SMART KID este un produs foarte flexibil deoarece parintele poate alege si modifica in orice moment suma pentru depunerile ulterioare cu respectarea sumei minime; frecventa depunerilor este, de asemenea, neconditionata de o data fixa. In ceea ce priveste documentatia, sunt necesare doar actele de identitate ale parintilor si certificatul de nastere al copilului, iar pentru sporirea economiilor, oricine poate face depuneri ulterioare in contul copilului.

 

Mai multe detalii despre promotie si despre acest produs pot fi consultate pe pagina www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Economii > Contul SMART KID.

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...