Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Olaf Koch-Metro: Afacerile vor reveni pe creștere în 2016

Autor: Maria Demetriadvineri, 8 mai, 2015

Olaf Koch, CEO al retailerului Metru Cash & Carry, a declarat că ”Afacerile noastre vor reveni pe creștere, supă un declin de moment.

 

Afacerile locale ale Metro Cash & Carry, prima reţea de comerţ modern care a venit în România în 1996, ar putea reveni pe creştere în anul financiar următor după ce în criză comerciantul german a pierdut aproximativ jumătate din cifra de afaceri în euro. În anul financiar 2013-2014 (anul financiar începe la 1 octombrie – n. red.) compania a obţinut local afaceri de 909 mil. euro.

 

„România este o piaţă impor­tantă pentru Metro Cash & Carry şi până la înce­pu­tul crizei am avut o dezvoltare fan­tas­tică. În momentul în care a izbucnit criza însă, businessul a fost afectat. Vrem să ne adap­tăm la contextul actual de piaţă şi rezul­tatele după primele şase luni (din anul financiar 2014-2015 ce înce­pe la 1 octombrie – n. red.) sunt îmbucu­ră­toare. Este însă prea cu­rajos să afirm că bu­sinessul va reveni pe plus încă din acest an, dar în 2016 cred că se va întâmpla“, a mai declara Olaf Koch, CEO al gru­pu­lui german Metro, cu afaceri anuale de peste 60 mld. euro.

 

Gi­gantul german cuprinde pe lângă re­ţeaua Metro Cash & Carry şi hiper­mar­ke­tu­rile Real, galeria comercială Kaufhof şi ma­gazinele electro-IT Saturn şi Media Markt.

În România grupul este prezent cu 31 de magazine Metro Cash & Carry şi cu patru hipermarketuri Real. Iniţial au fost 24 de hipermarketuri, însă 20 dintre acestea au fost preluate de concurenţii de la Auchan, informează ZfCorporate.

Magazinele Profi au fost vândute
Autor: meatmilk  /   joi, 24 noiembrie 2016

Fondul de investiţii Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), administrat de Enterprise Investors (EI), a vândut lanţul de magazine Profi, către Mid Europa Partners cu 533 milioane de euro, multiplicându-şi de opt ori investiţia iniţială, de 66 de milioane de euro, făcută în 2010. Mid Europa Partners este o firmă de private equity axată...

METRO Accelerator lansează programul digital pentru retail
Autor: meatmilk  /   vineri, 18 noiembrie 2016

Noul METRO Accelerator pentru Retail, susţinut de Techstars: METRO şi Real au în vedere dezvoltarea de servicii digitale pentru sectorul de retail.   Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri.   Un program cu o durată de trei luni pentru 10 startup-uri, care va completa...