Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Olanda: scade costul de crestere a porcilor

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Costul de crestere a purceilor si a porcilor a scazut in Olanda in ultimele sase luni, arata presa internationala. In iulie 2009 cresterea unui purcel costa 50,09 euro, in timp ce un kilogram de carne valora 1,59 euro. Preturile au fost calculate in functie de costul hranei si pe baza rezultatelor tehnice obtinute in 2008. Potrivit autoritatilor olandeze, care calculeaza aceste preturi in fiecare an in luna iulie si le actualizeaza in ianurie in functie de pretul hranei pentru animale, costul cu cresterea purceilor a scazut de la 52,68 euro in ianuarie 2009, reprezentand o reducere de aproximativ 5%.

Imbunatatirea rezultatelor in ceea ce priveste inmultirea purcelelor si preturile mai mici pentru mancare sunt principalii factori care au dus la scaderea preturilor de crestere a purceilor. Costul pentru un kilogram de carne de porc a scazut de asemenea cu aproape 5%, de la 1,67 euro pe fondul ieftinirii mancarii pentru animale. Investitiile in construirea fermelor de crestere au crescut insa simtitor in ultimii ani in Olanda, ca urmare a preturilor ridicate pentru materialele de constructii, dar si a reglementarilor impuse de autoritati. Astfel, un fermier trebuia sa investeasca in Olanda 2,420 euro pentru construirea unui adapost cu sistem de indepartare a balegarului pentru o singura scroafa.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...