Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Olympus România are o nouă conducere

Autor: meatmilkjoi, 20 aprilie, 2017

(Comunicat) Olympus România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de lactate, anunță numirea lui Athanasios Giannousis în funcția de director comercial, din care va conduce planurile de dezvoltare ale companiei în România. Athanasios Giannousis îl înlocuiește pe Ilias Pliatsikas, care va continua să facă parte din Grupul Olympus-Tyras, în Grecia.

 

Athanasios Giannousis vine cu peste nouă ani de experiență în industria internațională de FMCG, ocupând anterior poziții manageriale atât în cadrul Olympus Grecia, cât și în România, în calitate de manager de producție și director de vânzări. Cariera și proiectele sale de succes cuprind identificarea de noi oportunități de piață, inovații și dezvoltări de produs, conducerea operațiunilor de vânzări.

 

 

Athanasios Giannousis va prelua atribuțiile de director comercial deținute anterior de Ilias Pliatsikas, care va ocupa o nouă poziție strategică în cadrul grupului, în Grecia.

 

De asemenea, ca urmare a plecării lui Ilias Pliatsikas în Grecia, poziția de director general încadrul Olympus România este ocupată de Athanasoulas Georgios, care va conduce planurile de dezvoltare ale fabricii și producției. Cu peste 16 ani de experiență în industrie, Georgios a ocupat anterior funcția de manager de producție și achiziții în cadrul altor fabrici din grup, în Grecia.

Lactalis a numit un nou Director General la Albalact
Autor: meatmilk  /   marți, 4 aprilie 2017

Consiliul de Administrație al Grupul Lactalis l-a numit pe Giampaolo Manzonetto în funcția de Director General al Albalact România, începînd cu luna aprilie.   Giampaolo Manzonetto, care este și Director General Lactalis Româniași Parmalat România, va conduce, astfel, toate afacerile Grupului Lactalis în...

Cum construiești un brand de succes?
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 22 februarie 2017

Crearea unui brand de succes este cheia oricărui om de afaceri pentru a fi în fața competitorilor. Dar pentru asta e nevoie de o analiză atentă a propriului obiectiv, de o gândire creativă și de o dorință puternică de fi conectat cu echipa care va lucra pentru promovarea produsului. De la aceste considerente a pornit Johannes Block, de...