Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Olympus România are o nouă conducere

Autor: meatmilkjoi, 20 aprilie, 2017

(Comunicat) Olympus România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de lactate, anunță numirea lui Athanasios Giannousis în funcția de director comercial, din care va conduce planurile de dezvoltare ale companiei în România. Athanasios Giannousis îl înlocuiește pe Ilias Pliatsikas, care va continua să facă parte din Grupul Olympus-Tyras, în Grecia.

 

Athanasios Giannousis vine cu peste nouă ani de experiență în industria internațională de FMCG, ocupând anterior poziții manageriale atât în cadrul Olympus Grecia, cât și în România, în calitate de manager de producție și director de vânzări. Cariera și proiectele sale de succes cuprind identificarea de noi oportunități de piață, inovații și dezvoltări de produs, conducerea operațiunilor de vânzări.

 

 

Athanasios Giannousis va prelua atribuțiile de director comercial deținute anterior de Ilias Pliatsikas, care va ocupa o nouă poziție strategică în cadrul grupului, în Grecia.

 

De asemenea, ca urmare a plecării lui Ilias Pliatsikas în Grecia, poziția de director general încadrul Olympus România este ocupată de Athanasoulas Georgios, care va conduce planurile de dezvoltare ale fabricii și producției. Cu peste 16 ani de experiență în industrie, Georgios a ocupat anterior funcția de manager de producție și achiziții în cadrul altor fabrici din grup, în Grecia.

Nord Natural, un FoodHub pentru produse manufacturate din Bucovina
Autor: meatmilk  /   vineri, 2 martie 2018

(Comunicat) Produsele agro-alimentare bucovinene naturale și sănătoase, preparate cu grijă de meșteșugari locali, respectând rețetele moștenite din generație în generație, de zeci de ani, sunt mai aproape de consumatori, începând cu data de 1 martie.   Fundația „Open Fields” a demarat Nord Natural - un proiect de tip...

Profitați de programele de finanțare a promovării produselor alimentare!
Autor: meatmilk  /   vineri, 9 februarie 2018

(Comunicat MADR) Pentru anul 2018, Comisia Europeană a adoptat Programul de lucru cu privire la acțiunile de informare și promovare ale produselor agricole puse în aplicare pe piața internă și în țările terțe, care prevede lista temelor prioritare, bugetele aferente și acțiunile care pot fi puse în aplicare.   Scopul...