Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Olympus sprijină Asociația “Ana și Copiii” în pregătirea pentru școală

Autor: meatmilkvineri, 14 septembrie, 2018

(Comunicat) Olympus, unul dintre cei mai mari producători de pe piața locală de lactate, contribuie, în parteneriat cu Asociația “Ana și Copiii”, la pregătirea pentru școală a copiilor din centrele comunitare din Urlați, județul Prahova, din localitatea Fundulea, județul Călărași, și București. Aceștia au primit rechizite pentru noul an școlar și produse lactate din portofoliul producătorului.

 

Peste 150 de pachete au fost oferite de către reprezentanții Olympus copiilor și adolescenților proveniți din centrele comunitare coordonate de asociație, incluzând ghiozdane, caiete, instrumente de scris și produse lactate, printre care se numără unul dintre primele produse din gama ecologică dedicat copiilor, iaurtul 1Bio3.

 

De asemenea, cantinele celor trei centre comunitare au primito serie de produse lactate din portofoliul Olympus, ca ajutor în pregătirea meselor pentru copii. Acțiunea a fost completată de o serie de activări în magazine, unde, la achiziționarea de produse lactate din gama ecologică, Olympus a oferit rechizite pentru noul an școlar.

 

Asociația “Ana și Copiii” sprijină peste 300 de copii din medii sociale defavorizate, care merg la școală, dar care nu beneficează de resurse materiale, spijin emoțional, ajutor la teme, hrană, rechizite, hăinuțe și încălțări. Aceasta este prima acțiune prin care Olympus susținemisiunea organizației de a preveni abandonul școlar și familial.

 

“Credem cu tărie că responsabilitatea față de cei din jurul nostru, dorința de a contribui activ la sprijinul și dezvoltarea acestora stă în mâinile fiecăruia dintre noi, oameni și companii, deopotrivă. Susținem misiunea și valorile Asociației “Ana și Copiii”, iar anul acesta ne-am implicat activ în pregătirea pentru școală a copiilor din centrele comunitare din Urlați, Fundulea și București ”, a declarat Mădălina Toma, Brand Manager Olympus.

 

De-a lungul timpului, Olympus a pus în centrul preocupărilor sale performanța, educația, precum și atenția față de persoanele cu dizabilități, derulând diverse campanii și acțiuni ce au avut ca scop principal creșterea gradului de responsabilitate față de cei din jur. În 2012, prin campania Hai, România! Împreună putem învinge!, Olympus a fost una dintre primele companii din România care au sprijinit echipa paralimpică românească, dezvoltând o întreagă campanie națională de comunicare pentru conștientizarea mișcării paralimpice.2013 a fost anul în care a fost lansată campania Susținem Adevărații Învingători,continuatăși în 2016, în parteneriat cu Comitetul Național Paralimpic, prin care a susținut sportivii paralimpici.

 

DespreOlympus

 

GrupulOlympus este prezent în România din 1999. Înultimii 19 ani, a dezvoltat diverse programe de sprijinire a fermierilor români, în efortul de a îmbunătăţi metodele de creştere şi îngrijire a animalelor, pentru a atinge standarde superioare de calitate în ceea ce privește colectarea laptelui. În perioada 1999-2018, investiţia totală a grupului Olympus în România s-a ridicat la 130 de milioane de euro.

 

Grupul de firme, deținut de o familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, are sediul în Trikala, Grecia, și operează în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci unități de producție în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate și sucuri naturale.

 

Pentru mai multe informații, accesați www.iaurtgrecesc.ro și https://www.facebook.com/OlympusIaurtGrecesc/.

Vascar lansează platforma Alege Natural, Fără E-uri
Autor: meatmilk  /   miercuri, 1 august 2018

(Comunicat) Vascar, unuldintre principalii producători de preparate din carne și conserve, anunță lansarea platformei Alege Natural, Fără E-uri, care cuprinde produse din carne cu ingrediente 100% naturale.   În urma unui studiu de piață intern realizat de către Vascar la începutul acestui an, 83% dintre consumatori au...

În S1 2018, afacerile Grupului Agricola au crescut cu 13%
Autor: meatmilk  /   miercuri, 25 iulie 2018

(Comunicat) Dacă în primele 6 luni ale anului 2017, înregistra o creștere de 6% față de anul precedent, în prima jumătate a anului 2018, Grupul de firme AGRICOLA și-a dublat dinamica și înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de 13% față de perioada similară a anului trecut, ajungând la 358,235 milioane...