Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

”Ora de Nutriție”, o campanie Transavia derulată în școli

Autor: Meat MIlkmiercuri, 15 ianuarie, 2014

Dovedind preocupare, nu doar pentru volumul afacerilor, dar și pentru educarea consumatorilor, Transavia, liderul pieței de carne de pui din România, a demarat la efinalul anului trecut excelenta campanie educațională “Ora de Nutriție”, pentru a veni în întâmpinarea elevilor cu informații utile despre necesitatea abordării unui stil de viață sănătos.

Primul curs a avut loc la colegiul Gheorghe Lazăr din București, unde domnul Prof. Dr. Nicolae Hâncu, Membru de Onoare al Academiei Române, le-a vorbit elevilor despre alimentația sănătoasă, oferindu-le, în același timp, opțiuni pentru o alimentație echilibrată. Începând de anul viitor, compania Transavia își propune să susțină “Ora de nutriție” în mai multe instituții de învățămănt, pentru a ajunge la un număr cât mai mare de elevi.

Cu cât învață mai multă nutriţie şi cu cât sunt informați corect, copiii pot ajunge să facă singuri selecţia mâncării. Cu timpul, aceștia pot deveni propriul lor nutriţionist. De aceea este important ca educația despre alimentația sănătoasă să înceapă de la vârste mici, atât în familie, cât și școli”, spune Dl. Nicolae Hâncu.

Cu siguranță, campania va continua și în 2014, Transavia dovedind încă o dată responsabilitate socială în acțiunile pe care le întreprinde.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...