Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Orkla foods a ramas fara director de vanzari

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Directorul de vanzari al companiei care activeaza in industria alimentara, Orkla Foods, Calin Pop, a demisionat la inceputul acestei luni, a anuntat compania fara a oferi detalii suplimentare in legatura cu motivele care au stat la baza acestei decizii. Potrivit Orkla Foods, a fost vorba de o hotarare agreeata de ambele parti.

Calin Pop, in varsta de 41 de ani, ocupa functia de director de vanzari in cadrul filialei locale a Orkla Foods de trei ani. Compania desfasoara pentru moment un proces de selectie pentru noul director de vanzari. Orkla Foods Romania face parte din corporatia norvegiana Orkla, compania intrand pe piata romaneasca in 2002, prin achizitionarea companiei Topway Food, producatorul de margarina, sosuri, ketchup si mustar.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...