Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pachete de produse atractive de la banca comerciala carpatica

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, adaugand noi facilitati pachetului de produse CONTe si lansand un nou pachet GOLD.

Aceste pachete destinate persoanelor fizice ofera clientilor solutii confortabile de cash management si reduceri de pana la 50% fata de achizitionarea separata a produselor.

Pachetele cuprind produse variate, in functie de necesitatile clientilor, avand un cost atractiv, perceput sub forma de abonament lunar. In plus, noua oferta aduce cu sine reduceri importante de dobanda la achizitia produselor de creditare oferite de banca.

Pachetul CONTe este destinat celor ce efectueaza operatiuni printr-un cont curent in lei, oferind si un card de debit Maestro Partener sau Visa Electron si serviciul de internet banking BCC e-SMART. Costul abonamentului lunar pentru acest pachet este de 4 lei.

Pachetul GOLD se adreseaza clientilor care au necesitati financiare multiple si diversificate, ingloband produse precum cont curent in lei si in euro, un cont de economii, euro sau lei CON(T)FORT, card de debit MASTERCARD GOLD si MASTERCARD STANDARD EURO, un card inteligent MASTERCARD e-SMART DEBIT si servicii ca BCC e-SMART si SMS ALERT. Abonamentul lunar perceput in acest caz este de 21 lei. Clientii care opteaza pentru pachetul GOLD beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale fata de nivelul de dobanda standard aferenta produselor de creditare oferite de BCC in lei si de 1 punct procentual reducere la achizitia cardului de credit Visa Classic, Visa Smart sau a facilitatii de overdraft pe cardul de debit.

Prin lansarea acestor pachete, Carpatica vine in intampinarea nevoilor clientilor cu o oferta foarte avantajoasa in ceea ce priveste raportul cost–beneficiu, asigurand o gestionare la un nivel superior atat a resurselor disponibile, cat si a celor necesare. Clientii nostri pot astfel sa opteze, in functie de nevoile lor, pentru un pachet care sa se potriveasca exact stilului financiar personal, afirma Doina Stavarescu, Director Vanzari Retail in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

ANSVSA: Oportunități pentru exportul de lână în Africa de Sud
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a finalizat o altă acțiune întreprinsă în cadrul strategiei de extindere și de deschidere de noi piețe de desfacere pentru produsele autohtone.   Una dintre oportunitățile identificate a fost piața importantă reprezentată de...

Lidl și-a finalizat noul headquarter din România
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.Clădirea de birouri a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde...

Pachete de produse atractive de la banca comerciala carpatica

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, adaugand noi facilitati pachetului de produse CONTe si lansand un nou pachet GOLD.

Aceste pachete destinate persoanelor fizice ofera clientilor solutii confortabile de cash management si reduceri de pana la 50% fata de achizitionarea separata a produselor.

Pachetele cuprind produse variate, in functie de necesitatile clientilor, avand un cost atractiv, perceput sub forma de abonament lunar. In plus, noua oferta aduce cu sine reduceri importante de dobanda la achizitia produselor de creditare oferite de banca.

Pachetul CONTe este destinat celor ce efectueaza operatiuni printr-un cont curent in lei, oferind si un card de debit Maestro Partener sau Visa Electron si serviciul de internet banking BCC e-SMART. Costul abonamentului lunar pentru acest pachet este de 4 lei.

Pachetul GOLD se adreseaza clientilor care au necesitati financiare multiple si diversificate, ingloband produse precum cont curent in lei si in euro, un cont de economii, euro sau lei CON(T)FORT, card de debit MASTERCARD GOLD si MASTERCARD STANDARD EURO, un card inteligent MASTERCARD e-SMART DEBIT si servicii ca BCC e-SMART si SMS ALERT. Abonamentul lunar perceput in acest caz este de 21 lei. Clientii care opteaza pentru pachetul GOLD beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale fata de nivelul de dobanda standard aferenta produselor de creditare oferite de BCC in lei si de 1 punct procentual reducere la achizitia cardului de credit Visa Classic, Visa Smart sau a facilitatii de overdraft pe cardul de debit.

Prin lansarea acestor pachete, Carpatica vine in intampinarea nevoilor clientilor cu o oferta foarte avantajoasa in ceea ce priveste raportul cost–beneficiu, asigurand o gestionare la un nivel superior atat a resurselor disponibile, cat si a celor necesare. Clientii nostri pot astfel sa opteze, in functie de nevoile lor, pentru un pachet care sa se potriveasca exact stilului financiar personal, afirma Doina Stavarescu, Director Vanzari Retail in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

Pe piața europeană a cărnii de porc, cotatiile cresc din nou
Autor: Nora Marin  /   vineri, 16 februarie 2018

Potrivit Pig Site, pentru prima dată din iunie 2017, cotațiile de porci maturi pentru sacrificare indică o tendință ascendentă pentru lunile următoare.   În Germania, prețurile la producător au crescut cu 3 cenți / kg greutate de sacrificare, iar Țările de Jos, Belgia și Austria au urmat exemplul, ridicându-și cotațiile...

Vitamina A în furajele bovinelor protejează împotriva alergiei la lapte
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

Potrivit Scientific Reports, un studiu efectuat de Institutul de Cercetări Messerli, Viena, Meduni Viena și Universitatea din Viena a arătat că adaosul de vitamina A în furajele vacilor poate ajuta la prevenirea unei reacții alergice la lapte.   Potrivit statisticilor, o alergie reală la lapte apare la aproximativ 3-5% dintre...

Selgros: 10.000 de elevi vor învăța despre alimentația sănătoasă
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Pentru al șaselea an consecutiv, Selgros Cash&Carry România, împreună cu Chef Cezar Munteanu,derulează programul „Sănătatea începe din farfurie”.Acesta aduce educația gastronomică în școli și urmărește să promoveze obiceiuri de mâncat sănătoase în rândul copiilor. Din februarie până în aprilie, circa...

ANSVSA: Oportunități pentru exportul de lână în Africa de Sud
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor (ANSVSA) a finalizat o altă acțiune întreprinsă în cadrul strategiei de extindere și de deschidere de noi piețe de desfacere pentru produsele autohtone.   Una dintre oportunitățile identificate a fost piața importantă reprezentată de...

Lidl și-a finalizat noul headquarter din România
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 februarie 2018

(Comunicat) Lidl România a definitivat construcția și amenajarea noului sediu central al companiei, un proiect inovator și complex, eficientizat pentru cel mai redus impact asupra mediului.Clădirea de birouri a beneficiat de folosirea unor tehnologii de construcție de ultimă generație și include dotări și facilități la standarde...