Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pachete de produse atractive de la banca comerciala carpatica

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, adaugand noi facilitati pachetului de produse CONTe si lansand un nou pachet GOLD.

Aceste pachete destinate persoanelor fizice ofera clientilor solutii confortabile de cash management si reduceri de pana la 50% fata de achizitionarea separata a produselor.

Pachetele cuprind produse variate, in functie de necesitatile clientilor, avand un cost atractiv, perceput sub forma de abonament lunar. In plus, noua oferta aduce cu sine reduceri importante de dobanda la achizitia produselor de creditare oferite de banca.

Pachetul CONTe este destinat celor ce efectueaza operatiuni printr-un cont curent in lei, oferind si un card de debit Maestro Partener sau Visa Electron si serviciul de internet banking BCC e-SMART. Costul abonamentului lunar pentru acest pachet este de 4 lei.

Pachetul GOLD se adreseaza clientilor care au necesitati financiare multiple si diversificate, ingloband produse precum cont curent in lei si in euro, un cont de economii, euro sau lei CON(T)FORT, card de debit MASTERCARD GOLD si MASTERCARD STANDARD EURO, un card inteligent MASTERCARD e-SMART DEBIT si servicii ca BCC e-SMART si SMS ALERT. Abonamentul lunar perceput in acest caz este de 21 lei. Clientii care opteaza pentru pachetul GOLD beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale fata de nivelul de dobanda standard aferenta produselor de creditare oferite de BCC in lei si de 1 punct procentual reducere la achizitia cardului de credit Visa Classic, Visa Smart sau a facilitatii de overdraft pe cardul de debit.

Prin lansarea acestor pachete, Carpatica vine in intampinarea nevoilor clientilor cu o oferta foarte avantajoasa in ceea ce priveste raportul cost–beneficiu, asigurand o gestionare la un nivel superior atat a resurselor disponibile, cat si a celor necesare. Clientii nostri pot astfel sa opteze, in functie de nevoile lor, pentru un pachet care sa se potriveasca exact stilului financiar personal, afirma Doina Stavarescu, Director Vanzari Retail in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

IT Genetics: Black Friday, cu reduceri de până la 60%, pentru companii
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), organizează, pe 16 noiembrie, ceamai mare campanie de Black Friday dedicatăsegmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toateprodusele din stoc.   Campania...

FAO: Restaurarea habitatului râurilor poate îmbunătăți pescuitul în apele interioare
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Ecosistemele de apă dulce găzduiesc 40% din speciile de pește din lume și contribuie direct la securitatea alimentară a gospodăriilor rurale. Cu 11,47 milioane de tone pe an, pescăriile interioare generează 12% din capturile globale de pește, potrivit ultimelor date ale Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și...

Pachete de produse atractive de la banca comerciala carpatica

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Banca Comerciala Carpatica continua sa isi diversifice portofoliul de produse si servicii, adaugand noi facilitati pachetului de produse CONTe si lansand un nou pachet GOLD.

Aceste pachete destinate persoanelor fizice ofera clientilor solutii confortabile de cash management si reduceri de pana la 50% fata de achizitionarea separata a produselor.

Pachetele cuprind produse variate, in functie de necesitatile clientilor, avand un cost atractiv, perceput sub forma de abonament lunar. In plus, noua oferta aduce cu sine reduceri importante de dobanda la achizitia produselor de creditare oferite de banca.

Pachetul CONTe este destinat celor ce efectueaza operatiuni printr-un cont curent in lei, oferind si un card de debit Maestro Partener sau Visa Electron si serviciul de internet banking BCC e-SMART. Costul abonamentului lunar pentru acest pachet este de 4 lei.

Pachetul GOLD se adreseaza clientilor care au necesitati financiare multiple si diversificate, ingloband produse precum cont curent in lei si in euro, un cont de economii, euro sau lei CON(T)FORT, card de debit MASTERCARD GOLD si MASTERCARD STANDARD EURO, un card inteligent MASTERCARD e-SMART DEBIT si servicii ca BCC e-SMART si SMS ALERT. Abonamentul lunar perceput in acest caz este de 21 lei. Clientii care opteaza pentru pachetul GOLD beneficiaza si de o reducere de 0,5 puncte procentuale fata de nivelul de dobanda standard aferenta produselor de creditare oferite de BCC in lei si de 1 punct procentual reducere la achizitia cardului de credit Visa Classic, Visa Smart sau a facilitatii de overdraft pe cardul de debit.

Prin lansarea acestor pachete, Carpatica vine in intampinarea nevoilor clientilor cu o oferta foarte avantajoasa in ceea ce priveste raportul cost–beneficiu, asigurand o gestionare la un nivel superior atat a resurselor disponibile, cat si a celor necesare. Clientii nostri pot astfel sa opteze, in functie de nevoile lor, pentru un pachet care sa se potriveasca exact stilului financiar personal, afirma Doina Stavarescu, Director Vanzari Retail in cadrul Bancii Comerciale Carpatica.

Mai multe informatii despre aceste produse pot fi gasite pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica www.carpatica.ro, la sectiunea Persoane Fizice > Pachete de produse.

AFIR: Fonduri nerambursabile pentru procesarea produselor agricole
Autor: meatmilk  /   luni, 19 noiembrie 2018

(Comunicat) Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale reamintește tuturor celor interesați că în această perioadă sunt fonduri disponibile pentru investiții în procesarea și marketingul  produselor agricole prin intermediul submăsurii 4.2 din Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020.   Din alocarea de...

FIC: Piața muncii are nevoie de politici atent cântărite și dezbătute
Autor: meatmilk  /   luni, 19 noiembrie 2018

(Comunicat) Consiliul Investitorilor Străini (FIC) semnala cu îngrijorare, încă de acum 2-3 ani, că în viitorul apropiat piața muncii și sistemul educațional din România se vor confrunta cu probleme din ce în ce mai mari, deoarece multe companii vorbeau de atunci despre un deficit de forță de muncă calificată.   Datele...

La Dublin, a avut loc Convenția EDA 2018
Autor: Nora Marin  /   luni, 19 noiembrie 2018

În perioada 14-16 noiembrie, la Dublin, a avut loc Convenția anuală a European Dairy Association, la care au participat numeroși reprezentanți ai țărilor și companiilor membre, precum și oficiali ai Uniunii Europene. România nu a fost reprezentată la acest eveniment.   Motto-ul acestei ediții a fost "Un viitor verde pentru...

IT Genetics: Black Friday, cu reduceri de până la 60%, pentru companii
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Compania românească IT Genetics, unul dintre cei mai mari furnizori de soluţii de identificare automată, colectare de date (AIDC) şi puncte de vânzare (POS), organizează, pe 16 noiembrie, ceamai mare campanie de Black Friday dedicatăsegmentului B2B, cu reduceri de până la 60% la toateprodusele din stoc.   Campania...

FAO: Restaurarea habitatului râurilor poate îmbunătăți pescuitul în apele interioare
Autor: meatmilk  /   vineri, 16 noiembrie 2018

(Comunicat) Ecosistemele de apă dulce găzduiesc 40% din speciile de pește din lume și contribuie direct la securitatea alimentară a gospodăriilor rurale. Cu 11,47 milioane de tone pe an, pescăriile interioare generează 12% din capturile globale de pește, potrivit ultimelor date ale Organizației Națiunilor Unite pentru Alimentație și...