Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Palmares de excepție al agențiilor românești, la Golden Drum 2015

Autor: Maria Demetriadluni, 19 octombrie, 2015

Golden Drum 2015 a insemnat 2 Grand Prix-uri, 8 premii Golden Drum si 10 premii Silver Drum pentru Romania. Agentia anuluia fost desemnata McCann / MRM Romania, iar Agentia independenta a anului, GMP Advertising, anunta Iqads.

 

Aseara s-a incheiat cea de-a 22-a editie a festivalului international de publicitate Golden Drum, tinut la Portoroz, Slovenia in perioada 13-16 octombrie.

Romania a fost a doua tara cu cele mai multe inscrieri din cadrul acestei editii, iar pe shortlist-urile anuntate miercuri, 14 octombrie, s-au aflat 5 agentii romanesti cu un numar de 13 campanii finaliste.

 

Toate agentiile nominalizate – GMP Advertising, Leo Burnett Group Romania, McCann Erickson, MRM si Publicis Romania – au urcat pe scena Golden Drum aseara, in cadrul ceremoniei de premiere.

Doua dintre acestea s-au remarcat in mod special per ansamblul festivalului, conform sistemului de punctaj; astfel, McCann // MRM Romania a primit premiul Golden Rose – Agentia anului – iar celor de la GMP Advertising le-a fost acordat premiul Tartini – Agentia independenta a anului. Pe primul loc ca numar de puncte la editia din 2015 a Golden Drum a fost reteaua Young & Rubicam, care a primit astfel premiul Golden Net, acordat Retelei anului.

 

Bilantul Romaniei la Golden Drum 2015 cuprinde un Golden Rose, un Tartini, 2 Grand Prix-uri, 8 premii Golden Drum si 10 premii Silver Drum. Pe langa acestea, Romania a fost reprezentata la Portoroz in cadrul Young Drummers Competition – Beat the Drum for Change 2015, unde 5 romance au pus stapanire pe podium, potrivit unui comunicat emis de organizatori:

 

Alexandra Horvath (Sr. Digital Copywriter) si Alice Mihalache(Copywriter) de la Kubis Interactive au iesit pe primul loc cu proiectul „Real experience”, Alexandra Bombita (Copywriter) si Maria Guseth (Art Director) de la FRIENDS\TBWA s-au clasat pe loc secund cu „You are not your age”, iar pe locul al treilea s-a aflat Andra-Cristina Bria (Digital Copywriter, Marks), cu lucrarea „The Gold of the Yold”.

 

Apoi, in competitia Off Drum: Piran Portorož Poster Award 2015, Elena Gratiela Dinescu a iesit pe locul al treilea cu o propunere de key visual pentru zona Portorož & Piran, intitulata „Just Come Once”.

 

In continuare, va prezentam integral premiile acordate celor cinci agentii romanesti finaliste in competitia oficialale:

 

Pe langa premiul Tartini, adjudecat de GMP Advertising prin cele 23 de puncte acumulate, agentia a primit si doua premii Golden Drum, la categoria Radio cu spoturile „Licitatie: Atentia lui Geo” si „Volkswagen – Licitatie: Atentia Anei”, pentru Volkswagen si, respectiv, la categoria Public Relations, cu DOMO/ Westwood – „Cu totii gresim. Noi si platim”.

 

Leo Burnett Group Romania – „Vino la vot” pentru Asociatia Pro Democratia a plecat de la Portoroz cu un Golden Drumla categoria Film (television, cinema & online) si un Silver Drum la categoria Integrated Communication Campaigns.
McCann Erickson // MRM Romania au acumulat 93 de puncte in cadrul ceremoniei de aseara si, astfel, au primit premiul Golden Rose, deveind Agentia anului in cadrul acestei editii a festivalului.

 

Cele 6 campanii inscrise de McCann si MRM au primit urmatoarele distinctii:

 

Campaniei „Bunici de duminica”, realizata pentru Vodafone, i-a revenitGrand Prix-ul categoriei Integrated Communication Campaigns, 3 premii Golden Drum la categoriile Digital, Direct si Digital campaigns including mobile campaigns si un Silver Drum la Branded Content.

Doua premii Silver Drum au fost acordate campaniei UNTOLD – „Pay with Blood”, anume la categoriile New or innovative si Public Relations, iar ROM Autentic – „Intoarce-te romane” a primit aseara un Silver Drum la categoria Digital.

 

Inca doua premii Silver Drum au revenit campaniei KFC – #distractiecubaniputini, la Digital si Digital campaigns including mobile campaigns, iar Fundatia Renasterea – „Pin the Pink” a primit la randul sau un Silver Drum.

 

Al doilea Grand Prix obtinut de Romania in cadrul Golden Drum 2015 a fost la categoria Digital, pentru Automobil Clubul Roman – „Street View Test”. Acelasi proiect semnat Publicis Romania a castigat incadoua premii Golden Drum la categoriile New or innovative si, respectiv, Media.
 

Publicis a plecat de la Golden Drum si cu doua premii Silver Drum, inca unul la categoria Digital si altul la Mobile, acordate campaniei #seatbeltb00bing, realizata pentru acelasi client, Automobil Clubul Roman.

McCann Worldgroup România, desemnată AGENCY OF THE YEAR
Autor: meatmilk  /   joi, 25 octombrie 2018

(Comunicat) În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.   Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigattitlul de AGENCY OF THE...

Elita brandingului internațional vine, în premieră, la București
Autor: meatmilk  /   miercuri, 3 octombrie 2018

Experți în branding de la IBM, ING, Ogilvy și Mastercard vin în România pentru a transmite importanța brandingului strategic la nivelul oricărei afaceri   REBELS AND RULERS este primul eveniment din estul Europei, care abordeaza holistic cele mai importante tematici ale brandingului pentru antreprenori, marketeri și nu...