Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Până în 2022, piața laptelui din China o va depăși pe cea din SUA

Autor: Mircea Demetermiercuri, 30 august, 2017

Potrivit studiului realizat de Euromonitor International, China va depăși SUA ca cea mai mare piață a produselor lactate până în 2022, în timp ce India va ocupa locul 4 din 2021. În studiu se pretinde că în următorii cinci ani, țările se vor schimba în importanță din cauza unei modificări a cererii consumatorilor în sectorul produselor lactate.

 

Americanii consuma mai putin lapte si au devenit atenti la bauturile aromate de lapte, pe care le percep ca fiind nesanatoase, din cauza continutului mare de zaharuri. În contrapondere, apetitul crescând al Chinei pentru iaurt va duce la depășirea SUA, drept cea mai mare piață a produselor lactate, până în 2022.

 

În India, creșterea gradului de conștientizare a sănătății și igienei, combinată cu consumatorii urbani care se deplasează de la laptele neambalat la laptele ambalat, va face ca țara să întreacă Japonia, până în 2021.

 

”Volumele de lactate combinate reprezintă două treimi din vânzările globale în 2017, dar rămân stabile în perioada 2012-2022”, a declarat Pinar Hosafci, analist principal la Euromonitor International, citat de Dairy Reporter. ”Totuși, în următorii cinci ani, țările se vor schimba în importanță datorită unei modificări a cererii consumatorilor în sectorul produselor lactate”.

 

Pentru vânzările totale de iaurt în China, iaurtul de băut este un factor-cheie de creștere. Acest lucru se datorează, în mare parte, principalilor jucători care își extind acoperirea, în special cu Inner Mongolia Yili, cu marca Ambrosial. Beneficiile iaurtului pentru consumul intern includ avantaje suplimentare pentru consumatori și comercianții cu amănuntul, realizând o distribuție mai largă decât iaurturile refrigerate.

 

Producătorii se concentrează, de asemenea, asupra variantelor probiotice ale iaurturilor de băut, ceea ce contribuie la creșterea acreditării de sănătate a categoriei. Cu toate acestea, creșterea vânzărilor iaurturilor de băut a condus la o scădere paralelă a băuturilor aromatizate de lapte, care este percepută ca fiind mai puțin sănătoasă.

 

În acest sens, Yili a anunțat un plan ambițios pentru a deveni una dintre cele mai importante cinci companii de produse lactate din lume și se va transforma într-un gigant în domeniul sănătății de 10 miliarde de yuani, până în 2020.

 

Concomitent, compania a înființat o fabrică de lapte praf pentru copii în Noua Zeelandă și cooperează cu  Sterilgarda Alimenti din Italia. Totodată, a semnat un acord cu producătorii americani de lapte de la Dairy Farmers of America, pentru a construi o fabrică de lapte praf de 80 000 de tone în Kansas. În prezent, Top-ul mondial al piețelor de lapte și lactate este următorul:

 

1-S.U.A.

2-China

3-Brazilia

4-Japonia

5-Rusia

6-Germania

7-Franţa

8-India

9-Regatul Unit

10-Mexic

FAO: Prețul laptelui a dus la creșterea prețurilor la alimente
Autor: meatmilk  /   vineri, 2 martie 2018

(Comunicat) Creșterea prețurilor mondiale la cereale și produsele lactate a compensat în aflux prețurile mai scăzute la uleiurile vegetale, ceea ce a determinat creșterea prețurilor produselor alimentare la nivel mondial în februarie.   Indicele FAO pentru prețurile la alimente a înregistrat o medie de 170,8 puncte în...

Rabobank: CPTPP, Mercosur și Blockchain vor modifica piața cărnii de vită
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 28 februarie 2018

Potrivit raportului Rabobank Beef, pentru primul trimestru al anului 2018, tranzacțiile comerciale și punerea în aplicare a acordurilor blocurilor geo-comerciale vor fi esențiale pentru această categorie în următoarele 12 luni și vor bulversa piața mondială a cărnii de vită.   După cum se știe, Parteneriatul trans-pacific...