Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Până în 2022, piața laptelui din China o va depăși pe cea din SUA

Autor: Mircea Demetermiercuri, 30 august, 2017

Potrivit studiului realizat de Euromonitor International, China va depăși SUA ca cea mai mare piață a produselor lactate până în 2022, în timp ce India va ocupa locul 4 din 2021. În studiu se pretinde că în următorii cinci ani, țările se vor schimba în importanță din cauza unei modificări a cererii consumatorilor în sectorul produselor lactate.

 

Americanii consuma mai putin lapte si au devenit atenti la bauturile aromate de lapte, pe care le percep ca fiind nesanatoase, din cauza continutului mare de zaharuri. În contrapondere, apetitul crescând al Chinei pentru iaurt va duce la depășirea SUA, drept cea mai mare piață a produselor lactate, până în 2022.

 

În India, creșterea gradului de conștientizare a sănătății și igienei, combinată cu consumatorii urbani care se deplasează de la laptele neambalat la laptele ambalat, va face ca țara să întreacă Japonia, până în 2021.

 

”Volumele de lactate combinate reprezintă două treimi din vânzările globale în 2017, dar rămân stabile în perioada 2012-2022”, a declarat Pinar Hosafci, analist principal la Euromonitor International, citat de Dairy Reporter. ”Totuși, în următorii cinci ani, țările se vor schimba în importanță datorită unei modificări a cererii consumatorilor în sectorul produselor lactate”.

 

Pentru vânzările totale de iaurt în China, iaurtul de băut este un factor-cheie de creștere. Acest lucru se datorează, în mare parte, principalilor jucători care își extind acoperirea, în special cu Inner Mongolia Yili, cu marca Ambrosial. Beneficiile iaurtului pentru consumul intern includ avantaje suplimentare pentru consumatori și comercianții cu amănuntul, realizând o distribuție mai largă decât iaurturile refrigerate.

 

Producătorii se concentrează, de asemenea, asupra variantelor probiotice ale iaurturilor de băut, ceea ce contribuie la creșterea acreditării de sănătate a categoriei. Cu toate acestea, creșterea vânzărilor iaurturilor de băut a condus la o scădere paralelă a băuturilor aromatizate de lapte, care este percepută ca fiind mai puțin sănătoasă.

 

În acest sens, Yili a anunțat un plan ambițios pentru a deveni una dintre cele mai importante cinci companii de produse lactate din lume și se va transforma într-un gigant în domeniul sănătății de 10 miliarde de yuani, până în 2020.

 

Concomitent, compania a înființat o fabrică de lapte praf pentru copii în Noua Zeelandă și cooperează cu  Sterilgarda Alimenti din Italia. Totodată, a semnat un acord cu producătorii americani de lapte de la Dairy Farmers of America, pentru a construi o fabrică de lapte praf de 80 000 de tone în Kansas. În prezent, Top-ul mondial al piețelor de lapte și lactate este următorul:

 

1-S.U.A.

2-China

3-Brazilia

4-Japonia

5-Rusia

6-Germania

7-Franţa

8-India

9-Regatul Unit

10-Mexic

Bursa de energie EEX va tranzacționa lapte și lactate
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 25 aprilie 2018

Bursa Europeană EEX dezvoltă, operează și conectează piețe sigure, lichide și transparente pentru produse energetice și produse conexe, însă, ca dovadă a importanței operațiunilor cu lapte și lactate, își  va extinde comerțul cu produse lactate cu viitorul laptelui lichid începând din 15 august 2018.   În acest fel,...

FAO: Prețurile cresc la unt, brânză și lapte praf integral
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 aprilie 2018

(Comunicat) Potrivit FAO, Indicele FAO pentru prețurile la alimente a crescut în luna martie, determinat de creșterea robustă a prețurilor la cereale și la produsele lactate.   În luna martie, indicele a înregistrat o medie de 172,8 puncte, cu 1,1% mai mult decât în februarie și cu 0,7% peste valoarea sa de anul...