Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari

Autor: meatmilkmiercuri, 14 noiembrie, 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P’tit Quebec și aMOOza.

 

Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu achiziția în valoare de 1,62 miliarde de dolari, în urma unui „proces de licitație competitivă”.

 

Miscarea subliniaza dorinta ca Parmalat Canada să investească mai departe in sectorul lactatelor locale, asigurându-și un „vot de incredere” pentru viitor. De asemenea, achiziția va permite companiei să utilizeze mai multe ingrediente din lapte pe care le produce deja, pentru a reduce cantitatea de deșeuri și pentru a spori autosuficiența.

 

„Dacă va fi aprobată, tranzacția va asigura și va crește producția de brânză în Canada și va transforma Parmalat Canada într-o companie mai competitivă, care, la rândul ei, va ajuta la protejarea locurilor de muncă și va sprijini veniturile din fermele de lactate”, au declarat oficiali Parmalat, citați de Dairy Reporter.

 

Parmalat a dezvăluit avantajele strategice ale achiziției, inclusiv planurile de a mobiliza popularitatea mărcii Cracker Barrel. În acest fel, Parmalat își va spori reprezentarea în zonele din Canada, cum ar fi Québec, unde acoperirea este limitată. Parmalat are în prezent în Canada aproape 3.000 de angajați și 16 fabrici de prelucrare a laptelui.

Compania Ion Mos isi reconfirma statutul la IFFA 2019
Autor: Ilie Stoian  /   sâmbătă, 4 mai 2019

Actuala editie a celui mai mare targ dedicat sectorului mondial al carnii, IFFA 2019, care se desfasoara in uriasele spatii expozitionale de la Messe Frankfurt, prilejuieste companiei Ion Mos, dar si celei specializate, Emerson, sa isi reconfirme statutul, in prima linie a calitatii produselor si solutiilor tehnologice, fie ca vorbim despre...

La IFFA 2019, LivingJumbo isi prezinta noile casolete PET-Light
Autor: Ilie Stoian  /   sâmbătă, 4 mai 2019

Prezenta pentru a doua oara la targul IFFA, dedicat industriei mondiale a carnii, compania buzoiana LivingJumbo Industry SA isi propune, in principal, sa isi dezvolte portofoliul de clienti pentru foliile in noua straturi, pe care le produce, in Special prin incheierea de parteneriate cu firme specializate in printing, precum si dezvoltarea liniei...