Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Parmigiano Reggiano, cel mai influent AOP din lume!

Autor: Mircea Demetermiercuri, 4 iulie, 2018

Potrivit clasamentului Ipsos al „Celor mai influente mărci din 2018”, Parmigiano Reggiano este cel mai influent AOP din lume pentru al doilea an de funcționare.

 

Cu toate acestea, pentru consumatorii italieni, brânza este al doilea cel mai important brand din sectorul alimentar, după Nutella. Pentru grupul „boomers” (cu vârste cuprinse între 52 și 70 de ani), acesta este cel mai important brand din sectorul alimentar și al cincilea din toate sectoarele.

 

,Studiul Ipsos a arătat că pentru consumatorii italieni, Parmigiano Reggiano este o marcă: „Am încredere” (60%), „pe care o folosesc în mod regulat” (65%), „care mă reprezintă ca italian” (65%) care este eco-responsabil „(25 % dintre respondenți).

 

Directorul consorțiului Parmigiano Reggiano, Riccardo Deserti, a declarat: „În 2018, suntem confirmați ca fiind unul dintre cele mai apreciate mărci internaționale și, pentru al doilea an la rând, ca fiind primul brand global AOP.

 

„Consumatorii italieni recunosc și recompensează caracterul unic al Parmigiano Reggiano, care rezultă din naturalitatea sa absolută, know-how-ul meșteșugarilor săi, predat de la o generație la alta de peste o mie de ani și legătura strânsă cu Italia”.

 

Deserti a adăugat că rezultatele sondajului Ipsos reflectă succesul strategiei de repoziționare a mărcii consorțiului, în scopul creșterii gradului de conștientizare a consumatorilor de AOP Parmigiano Reggiano.

 

El a adăugat: „2018 este mai exact un an record pentru brand în ceea ce privește investițiile în publicitate, marketing și relații publice, pentru dezvoltarea cererii în Italia și în străinătate: consorțiul planifică investiții de 20,3 milioane de euro pentru 2018 , 7 milioane de euro (8,1 milioane de dolari) mai mult decât în ​​anul precedent. Interesant, însă, este faptul că oamenii percep această marcă nu doar ca produs, ci, mai ales, ca mod de viață”, informează Dairy Reporter.

Europa are nevoie de solidaritate pentru interesul fermierilor
Autor: meatmilk  /   luni, 10 septembrie 2018

(Comunicat MADR) Mai mult de 1800 reprezentanți ai instituțiilor de cercetare și învățământ, autorități publice, organizații ale societății civile, miniștri și parlamentari din 42 de țări au fost prezenți la cel de al 28-lea Forum Economic organizat de Institutul pentru Studii Estice la Krynica în Republica...

London School of Economix: După Brexit, lactatele vor fi un lux pentru englezi
Autor: Nora Marin  /   joi, 6 septembrie 2018

Produsele lactate de zi cu zi, cum ar fi untul, iaurtul și brânza, ar putea deveni articole de lux în Marea Britanie după Brexit, creșterile de prețuri fiind cauzate și de cea mai mică întârziere în călătoria de la fermă la masă, arată un raport al London School of Economics, citat de The Guardian.   Cercetarea LSE,...