Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Parmigiano Reggiano, cel mai influent AOP din lume!

Autor: Mircea Demetermiercuri, 4 iulie, 2018

Potrivit clasamentului Ipsos al „Celor mai influente mărci din 2018”, Parmigiano Reggiano este cel mai influent AOP din lume pentru al doilea an de funcționare.

 

Cu toate acestea, pentru consumatorii italieni, brânza este al doilea cel mai important brand din sectorul alimentar, după Nutella. Pentru grupul „boomers” (cu vârste cuprinse între 52 și 70 de ani), acesta este cel mai important brand din sectorul alimentar și al cincilea din toate sectoarele.

 

,Studiul Ipsos a arătat că pentru consumatorii italieni, Parmigiano Reggiano este o marcă: „Am încredere” (60%), „pe care o folosesc în mod regulat” (65%), „care mă reprezintă ca italian” (65%) care este eco-responsabil „(25 % dintre respondenți).

 

Directorul consorțiului Parmigiano Reggiano, Riccardo Deserti, a declarat: „În 2018, suntem confirmați ca fiind unul dintre cele mai apreciate mărci internaționale și, pentru al doilea an la rând, ca fiind primul brand global AOP.

 

„Consumatorii italieni recunosc și recompensează caracterul unic al Parmigiano Reggiano, care rezultă din naturalitatea sa absolută, know-how-ul meșteșugarilor săi, predat de la o generație la alta de peste o mie de ani și legătura strânsă cu Italia”.

 

Deserti a adăugat că rezultatele sondajului Ipsos reflectă succesul strategiei de repoziționare a mărcii consorțiului, în scopul creșterii gradului de conștientizare a consumatorilor de AOP Parmigiano Reggiano.

 

El a adăugat: „2018 este mai exact un an record pentru brand în ceea ce privește investițiile în publicitate, marketing și relații publice, pentru dezvoltarea cererii în Italia și în străinătate: consorțiul planifică investiții de 20,3 milioane de euro pentru 2018 , 7 milioane de euro (8,1 milioane de dolari) mai mult decât în ​​anul precedent. Interesant, însă, este faptul că oamenii percep această marcă nu doar ca produs, ci, mai ales, ca mod de viață”, informează Dairy Reporter.

Irlanda cere Uniunii Europene să retragă carnea de vită braziliană din negocierile Mercosur
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 4 iulie 2018

Asociația Fermierilor din Irlanda (IFA) a cerut Comisiei Europene să scoată din negocierile acordului Mercosur tema cărnii de vită din Brazilia, din cauza faptului că fermierii acelei țări "nu reușesc în mod continuu" să respecte standardele UE.   Comisia Europeană a publicat ultimul raport privind sănătatea și...

EDA și Dairy UK: Grup de lucru pentru a evita efectele nefaste ale Brexit-ului
Autor: Nora Marin  /   joi, 28 iunie 2018

Dairy UK și Asociația Europeană a Lactatelor (EDA) au elaborat împreună un document intitulat "Cadrul viitor al Regatului Unit-UE privind produsele lactate", stabilind măsurile pe care sectorul speră să le obțină în negocierile actuale dintre Regatul Unit și UE.   Cadrul include, de asemenea, soluții potențiale pentru...