Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Participând la Anuga, compania Marcel dorește un plus de imagine

Autor: meatmilkjoi, 12 octombrie, 2017

Prezentă pentru a treia oară la Anuga, compania Marcel a participat în acest an prin eforturi proprii, expunând produse traditionale ramanesti, produse regionale, internationale, specialăți italienești, da rși conserve de legume traditional romanesti.

 

Special pentru revista Meat.Milk., domnul Marcel Iacob-Președintele companiei, ne-a declarat:

 

”Suntem aici în primul rând pentru a câștiga un plus de imagine, mai ales că noi suntem aceia care am lansat si promovat tochitura moldoveneasca in România si în Europa, dar am băgat de seamă că, acum, acest produs se vrea “plagiat ”de catre firme concurente. Așadar, noi oferim originalul.

 

Referindu-mă la export, sunt bucuros să vă anunț că din totalul producției, cca 40% pleaca la export, adresându-ne comunităților etnice, restul fiind comercializat prin lantul de magazine proprii, 20 la numar, si nu numai. Se adreseaza comunitatilor etnice.

 

În urma participarii la Anuga avem previziuni pozitive dar, cum am mai zis, intentia noastră este aceea de a ne creea o imagine stabila, deoarece ne-am atins targetul cantitativ, dorind sa lucrăm pe calitate, pentru o piata gurme ce este dispusa sa plateasca pentru asta”.

 

Cât despre piețele externe ale celor de la Marcel SRL, compania este prezentă pe piețe din Export, Orientul Mijlociu dar și Rusia, tara în care intampina probleme din cauza embargoului, chiar dacă acolo exista o cerere mare de astfel de produse. (Veronica Ursachi-Corespondență din Koln, 12 octombrie 2017)

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

PPA a ajuns în Japonia!
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 1 noiembrie 2018

Autoritățile japoneze au identificat prezența virusului pestei porcine africane într-un transport de cârnați introduși în țară de o persoană particulară venită din China, situația fiind confirmată de ministerul nipon al Agriculturii.   Citând surse oficiale, cotidianul japonez de circulație națională, Mainichi, a...