Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Participare record la Festivalul Delta din Carpați

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 11 septembrie, 2013

Doripesco a organizat în perioada 06 – 08 septembrie cea de-a doua ediție a Festivalului Pescăresc Delta din Carpați. Scopul acestui festival îl reprezintă educarea consumatorului cu privire la consumul de pește,  deoarece acesta a fost și rămâne o sursă de sănătate. În plus, dacă la prima ediție a festivalului, compania Doripesco a lansat gama de produse „Delta din Carpați – Doripesco”, cu ocazia acestui festival pescăresc, am vrut să anunțăm clienții și de apariția pe piață a celei de-a doua game de produse „Pescăria din Transilvania – Doripesco”.

Evenimentul a fost un adevărat succes, întrucât pe parcursul celor trei zile de festival, fluxul de vizitatori a fost de peste 40.000. În ceea ce privește vânzările, la fel ca și la prima ediție locul I a fost ocupat de renumiții mititei pescărești, care s-au vândut într-o cantitate dublă față de prima dată, 20.000 de bucăți. Foarte bine a mers și crapul la grătar – 5.000 porții, dar și restul preparatelor: păstrăv la grătar – 3.400 porții, chifteluțele pescărești – 1.500 porții, crochete pescărești – 700 porții. Noutatea acestui festival a fost reprezentată de rondelele de nisetru la grătar, care au trezit interesul vizitatorilor și care s-au vândut într-un număr de aproximativ 1.200 porții.

Distracția a fost asigurată atât de trupe locale (Atomic, Gabi&Remus, Escapada, Frappe), cât și de artiști consacrați (Cornelia & Lupu Rednic, Compact, Aurel Tămaș). Mai mult chiar, tuturor celor prezenți li s-a oferit posibilitatea de a participa la diverse concursuri: de mâncat mititei și chifteluțe pescărești, concursuri de dans, sau de atenție, fiind recompensați cu numeroase premii: tricouri, șepci, rucsacuri, sacoșe, pelerine de ploaie, etc. A fost realizată și o tombolă a festivalului, premiul cel mare constând într-un weekend de vis la pensiunea Poiana Râșnoavei-Doripesco.

Doripesco x1 Fabrica de Carne„Pentru echipa Doripesco, experiența organizării celei de-a doua ediţii a Festivalului Pescăresc Delta din Carpaţi a fost una desăvârșită, deoarece am fost surprinși să vedem dorința oamenilor de a consuma pește, dorință aflată în continuă creștere de la an la an.  Contextul actual ne obligă să fim responsabili în privinţa alimentaţiei, iar din acest motiv Doripesco a venit în întâmpinarea dorinţei clienţilor, prin preparatele pescăreşti unice pe piață. Acesta este unul dintre motivele pentru care dorim să facem o tradiție din organizarea acestui festival pescăresc, ci nu doar la Brașov, ci în întreaga țară”, a informat Alina Nistorescu – Director Marketing al S.C. Doripesco S.A.

Noua conferință Global GAP se adresează în primul rând fermierilor
Autor: meatmilk  /   luni, 6 februarie 2017

“LANȚUL  ALIMENTAR SCURT” – Bunele practici în agricultura românească aduse de certificarea GLOBAL G.A.P. A doua ediţie a conferinţei Global G.A.P. în România   Compania de consultanţă INAQ Consulting, în parteneriat cu proprietarul standardelor GLOBAL G.A.P.,va organiza in ziua de 24  februarie 2017, la orele...

Fundația ”Mitică Crăciunescu”, puternic implicată în proiecte sociale
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 ianuarie 2017

Pe lângă activitatea de producție și comerț, și luându-și misiunea civică în serios, compania Diana se implică în numeroase proiecte sociale pe care le derulează prin intermediul Fundației ”Mitică Crăciunescu”, nimeni altul decât fondatorul companiei vâlcene.   Potrivit programului de activitate, Fundatia ”Mitica...