Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pate Bucegi Junior fără E-uri, pentru copii

Autor: Meat MIlkmarți, 22 octombrie, 2013

Pate Bucegi a lansat în aceasta lună, în premieră, un produs unic pe piața de pate-uri din România: Bucegi Junior, singurul pate cu rețetă dedicată copiilor. Bucegi Junior nu conține E-uri, coloranți artificiali și conservanți și are un conținut redus de grăsimi în raport cu produsele destinate adulților. Bucegi Junior conține 3,7% grăsimi față de 17% conținute de pate-urile normale, iar în privința conținutului de sare, acesta este de 0,8%  față de 1,4-1,5% procent existent în cele pentru adulți.

Bucegi Junior este un produs dezvoltat în conformitate cu normele privind comercializarea produselor din carne pentru copii aprobate de Ministerul Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale, Ministerul Sănătăţii Publice, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor.

Noul produs dedicat copiilor a fost realizat în parteneriat cu Disney, astfel încât cei mici să se poată bucura de o gustare bună și de joacă pe măsură. Gama Bucegi Junior conține ambalaje personalizate atât pentru băieți cât și pentru fete. Cutiile sunt disponibile în două culori: albastru și mov, fiecare având manșoane cu personaje din desene animate ca Mickey Mouse sau Avioane,  Minnie sau prințesele Disney. În interiorul ambalajelor există o serie de jocuri diferite pentru cei mici: puzzle-uri de colorat și decupat.

Începând cu luna septembrie și odată cu deschiderea noului an școlar, mamele au de acum înainte un ajutor de nădejde pentru micul dejun și gustările pregătite celor mici. Pateul de ficat Bucegi Junior este disponibil în două variante: pate de pui și pate de curcan, 120 de gr.

Pate Bucegi lansează aplicația “Pe pofta copiilor” pe pagina de Facebook https://apps.facebook.com/bucegi-junior/. Desfășurată în perioada 16 septembrie – 04 octombrie, campania se adresează mamelor care se pregătesc pentru începerea școlii alături de copiii lor.  Tot ce trebuie să facă fiecare utilizator este să rezolve puzzle-urile din aplicație. Pe parcursul desfășurării concursului se vor acorda premii săptămânal urmând ca după terminarea campaniei să se extragă prin tragere la sorți alti 10 câștigători pentru premiul cel mare. Premiile campaniei constau în: produse Pate Bucegi Junior, puzzle-uri antrenante Disney, jucării Mickey Mouse din plus și un cort de joaca Disney util pentru amenajarea unui spațiu de joacă plăcut și creativ.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...