Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Pawel Musial: În retailul românesc nu vor rămâne decât cinci jucători

Autor: Maria Demetriadluni, 6 iulie, 2015

Pawel Musial, acela care a deținut conducerea executivă a lanțului de magazine Profi, a opinat într-un interviu televizat acordat agenției Mediafax și Ziarului financiar că retailul românesc va suporta mai transformări, în viitorul apropiat.

 

Potrivit acestuia, comerţul modern va traversa în următorii cinci ani o serie de modificări structurale, crede Musial, acela care vede în 2020 un total de 3.500 de supermar­keturi şi hipermarketuri, faţă de 1.500 în prezent în România. Acestea vor fi controlate de doar 5-6 jucători străini, de două ori mai puţini decât în prezent.

 

„Expansiunea comerţului modern va continua, reţelele vor trece de la marile oraşe către localităţile mici de provincie. Focusul expansiunii va fi pe supermarketurile cu elemente de proximitate. Mulţi retaileri vor paria pe francizaţi şi pe preluarea de retaileri locali. În cazul unor astfel de preluări, foştii proprietari vor fi păstraţi în adminstraţie“, spune Pawel Musial, executivul polonez care a condus Profi până acum câteva luni şi care acum este membru al Consiliului de Supraveghere şi preşedinte al Comitetului de Strategie.

 

El adaugă faptul că două-trei reţele vor paria pe micile localităţi, astfel că în cinci ani co­merţul modern va ajunge de la 1.500 la 3.500 de magazine.

 

Comerţul modern local urmează a trece astfel printr-o serie de fuziuni şi achiziţii fără însă ca pe piaţă să intre un nume nou. Astfel, eventualele achiziţii şi fuziuni se vor face intern, între jucătorii deja existenţi, care îşi vor consolida businessul local pentru a avea o şansă la podium.

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna martie 2019
Autor: meatmilk  /   luni, 15 aprilie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna martie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

Problema calității duale a fost tranșată la nivel european
Autor: meatmilk  /   joi, 4 aprilie 2019

(Comunicat) Parlamentul European și Consiliul au ajuns la un acord provizoriu privind consolidarea normelor în materie de protecție a consumatorilor și aplicarea mai eficientă a acestora.   Principalele îmbunătățiri vor fi sporirea gradului de transparență de care beneficiază consumatorii atunci când fac cumpărături...