Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pe a respins cererea pentru identificarea electronica obligatorie la bovine

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Globalmeatnews.com, membrii Parlamentului European au respins cererea de a face obligatorie identificarea electronica a bovinelor in UE.

Membrii Parlamentului au votat pentru sustinerea propunerii Comisiei Europene de a face identificarea electronica a bovinelor voluntara in cadrul sesiunii de plen de ieri (11 sept) din Strasbourg, respingand totodata amendamentul de a introduce obligatoriu sistemul de identificare electronica in 10 ani.

Situatia va fi reanalizata peste 5 ani, cand Comisia Europeana va realiza un studiu al eficientei sistemului de identificare voluntar.

Statele membre vor putea in schimb sa introduca obligatoriu acest sistem de identificare la nivel national, dar numai dupa ce au consultat reprezentantii sectorului bovinelor din tara respectiva.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Pe a respins cererea pentru identificarea electronica obligatorie la bovine

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit GlobalMeatnews.com, membrii Parlamentului European au respins cererea de a face obligatorie identificarea electronica a bovinelor in UE.
Membrii Parlamentului au votat pentru sustinerea propunerii Comisiei Europene de a face identificarea electronica a bovinelor voluntara in cadrul sesiunii de plen de ieri (11 sept) din Strasbourg, respingand totodata amendamentul de a introduce obligatoriu sistemul de identificare electronica in 10 ani.
Situatia va fi reanalizata peste 5 ani, cand Comisia Europeana va realiza un studiu al eficientei sistemului de identificare voluntar. Statele membre vor putea in schimb sa introduca obligatoriu acest sistem de identificare la nivel national, dar numai dupa ce au consultat reprezentantii sectorului bovinelor din tara respectiva.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...