Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pe piața europeană, prețul cărnii de porc a început să scadă

Autor: Mircea Demetermiercuri, 11 octombrie, 2017

Potrivit cotațiilor publicate de publicația de specialitate The Pig Site, spirala prețurilor de pe piața europeană a cărnii de porc a început să scadă. Toate cotațiile au scăzut considerabil, iar exporturile s-au dinamizat într-o oarecare măsură, cu toate că se constată o oarecare stagnare generată de prețurile mici oferite importatorilor de producătorii din Statele Unite și America de Sud.

 

Scăderea prețurilor prețurilor variază de la o corecție de 2,4 cenți, cotată în Marea Britanie, la 5,9 cenți observată în Spania.

 

În ciuda corecțiilor clare ale prețurilor și la un nivel de preț corectat de 1,71 euro pe kg, la sacrificare, Spania continuă să-și mențină poziția de vârf în structura prețurilor celor cinci țări membre ale UE, cele mai semnificative în producția și sacrificarea porcinelor.

 

Și în Germania, cea mai recentă scădere a prețurilor trebuie să fie atribuită creșterii cantităților de porci vii, cu greutăți de sacrificare optime.

 

Rapoarte de analiză făcute de participanții la piață împărtășesc speranța că exportatorii de carne de porc din Europa se vor reîntoarce din nou la un nivel de competitivitate de nivel mondial, după scăderea prețurilor.

 

Cantitățile oferite pe piețele locale de animale vii sunt încă extinse, iar centrele de sacrificare funcționează la capacitate maximă. La începutul acestei săptămâni, starea de spirit continuă să se îndrepte spre stabilizare, pe piețele europene ale porcilor pentru sacrificare. Iată, însă, mai jos, două grafice edificatoare în acest sens:

Brand Finance Top 2018 : Danone, cea mai valoroasă marcă de lactate din lume
Autor: Nora Marin  /   joi, 12 iulie 2018

Nestlé a dominat clasamentul mărcilor alimentare, potrivit unui nou raport al firmei independente de evaluare și strategie de consultanță Brand Finance, însă creșterea companiei chinezești de lapte Yili a fost impresionantă.   Valorând 19,4 miliarde de dolari, Nestlé a revendicat din nou titlul celui mai valoros brand...

FAO: Indicele prețurilor a crescut în luna mai din cauza lactatelor
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Prețurile la produsele alimentare la nivel mondial au crescut în luna mai, înregistrându-se o creștere semnificativă a prețurilor la produsele lactate. Indicele FAO pentru prețurile alimentelor a înregistrat în medie 176,2 puncte în cursul lunii mai, în creștere cu 1,2% față de luna aprilie.   Indicele FAO...