Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pe producatorii suedezi de carne ii asteapta vremuri grele

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Cresterea costurilor de productie si inasprirea normelor de mediu forteaza un numar din ce in ce mai mare de producatori suedezi de carne sa renunte la afacerile in domeniu, desi cererea pentru acest tip de carne este in usoara crestere, scrie presa locala. Probleme mai mari se inregistreaza pe segmentele pui si porc. Analistii estimeaza ca, daca situatia se mentine, este posibil ca, in curand, produsele din carne importata – mai ieftine – sa le depaseasca in vanzari pe cele locale.

Reprezentanti ai industriei suedeze a carnii admit ca au devenit victime ale standardelor proprii, foarte ridicate, in ceea ce priveste bunastarea animalelor si protectia mediului. Anul trecut numarul de porci abatorizati in Suedia a scazut cu 10% .

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...