Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pe segmentul Cash&Carry s-a instalat trendul descendent

Autor: Meat MIlkluni, 30 iunie, 2014

Cash&carry pare ca a ramas segmentul cel mai afectat de conditiile dificile din economie. El resimte atat declinul afacerilor mici, independente din comert, cat si reducerea consumului din HoReCa. Mai mult, ajuns deja la maturitate, acest segment de piata are oportunitati limitate de expansiune, astfel ca perspective de crestere ar veni fie din redresarea consumului per ansamblu, fie din imbunatatirea conceptului de comert si a relatiilor cu clientii, noteaza Magazinul Progresiv.

Dintre ultimele doua, ce s-a remarcat anul trecut pe acest segment este continuarea proiectului de dezvoltare a retelei La Doi Pasi de catre Metro si remodelarea magazinului Selgros din Iasi printr-o investitie de aproape patru milioane de euro.

In 2013, Selgros Cash&Carry Romania a trecut pe un trend descendent, raportand un declin de 9% al cifrei de afaceri fata de anul anterior. Este singura retea din top care si-a inversat trendul in aceasta perioada, dupa cum arata primele raportari financiare ale marilor retaileri internationali. Profitul net s-a redus si el, cu o rata de circa 22%. (Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...