Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Pentru magazinele Merkúr, „lanțul scurt„ e o realitate viabilă

Autor: Maria Demetriadmarți, 19 iulie, 2016

Pe lângă produsele importate, compania Elan-Trio, care deține magazinele Merkúr, a mizat de-a lungul timpului și pe produsele locale, acestea ajungând în acest moment la o pondere de circa 30% din totalul sortimentației.

 

De altfel, tocmai pentru că patriotismul local este foarte puternic, dezvoltatorul Elan-Trio a inițiat un proiect de susținere a producătorilor locali prin lansarea brandului Gobe. „Este un proiect pe care l-am lansat în 2001 și pe care îl dezvoltăm constant. Ne-am dorit foarte mult să venim în ajutorul producătorilor mici, care nu dispuneau de fondurile necesare pentru a se dezvolta. Astfel, am încercat să le oferim acestora o oportunitate de dezvoltare, dar și o alternativă la producția pentru multinaționale.

 

Așa am ajuns de la 48 de produse, la aproximativ 400 de produse sub brandul Gobe. În acest moment lucrăm cu 70 de producători locali numai pentru brandul Gobe, iar per ansamblu colaborăm cu peste 200 de producători locali.”

 

Sub marca Gobe sunt comercializate în magazinele Merkur exclusiv produse alimentare, cuvântul cheie în producția acestora fiind tradițional. Astfel, clienții pot regăsi sărățele fabricate de brutăria Elekes, turtă dulce de la familia Varga, brânză de la familia Bernád din Valea Strâmbă, produse din carne de la familia Benedek din Gheorgheni sau lactate din Bisericani și Odorheiul Secuiesc și multe alte produse.

 

Până acum doi ani, produsele Gobe erau disponibile exclusiv în rețelele Merkúr, Szuper și magazinele cash& carry deținute de Elan-Trio, dar odată cu lansarea brandului propriu Elan, acestea sunt comercializate și în alte magazine independente, în zonele unde nu sunt unități Merkúr. De altfel, și marca Elan a cunoscut o dezvoltare rapidă, în acest moment portofoliul Elan numărând peste 200 de produse, informează Progresiv.

METRO Accelerator lansează programul digital pentru retail
Autor: meatmilk  /   vineri, 18 noiembrie 2016

Noul METRO Accelerator pentru Retail, susţinut de Techstars: METRO şi Real au în vedere dezvoltarea de servicii digitale pentru sectorul de retail.   Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri.   Un program cu o durată de trei luni pentru 10 startup-uri, care va completa...

Profi inaugurează încă șase magazine
Autor: Meat MIlk  /   luni, 31 octombrie 2016

(Comunicat) Profi inaugurează săptămâna aceasta încă șase magazine în localitățile Timișoara, Mătăsari, Buzău, Alexandria și Telciu, ajungând la o rețea de 468 de unități operaționale.    În Timișoara, rețeaua Profi are de ieri două noi magazine, ambele în format City. Unul dintre ele se află pe Aleea...