Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pentru magazinele Merkúr, „lanțul scurt„ e o realitate viabilă

Autor: Maria Demetriadmarți, 19 iulie, 2016

Pe lângă produsele importate, compania Elan-Trio, care deține magazinele Merkúr, a mizat de-a lungul timpului și pe produsele locale, acestea ajungând în acest moment la o pondere de circa 30% din totalul sortimentației.

 

De altfel, tocmai pentru că patriotismul local este foarte puternic, dezvoltatorul Elan-Trio a inițiat un proiect de susținere a producătorilor locali prin lansarea brandului Gobe. „Este un proiect pe care l-am lansat în 2001 și pe care îl dezvoltăm constant. Ne-am dorit foarte mult să venim în ajutorul producătorilor mici, care nu dispuneau de fondurile necesare pentru a se dezvolta. Astfel, am încercat să le oferim acestora o oportunitate de dezvoltare, dar și o alternativă la producția pentru multinaționale.

 

Așa am ajuns de la 48 de produse, la aproximativ 400 de produse sub brandul Gobe. În acest moment lucrăm cu 70 de producători locali numai pentru brandul Gobe, iar per ansamblu colaborăm cu peste 200 de producători locali.”

 

Sub marca Gobe sunt comercializate în magazinele Merkur exclusiv produse alimentare, cuvântul cheie în producția acestora fiind tradițional. Astfel, clienții pot regăsi sărățele fabricate de brutăria Elekes, turtă dulce de la familia Varga, brânză de la familia Bernád din Valea Strâmbă, produse din carne de la familia Benedek din Gheorgheni sau lactate din Bisericani și Odorheiul Secuiesc și multe alte produse.

 

Până acum doi ani, produsele Gobe erau disponibile exclusiv în rețelele Merkúr, Szuper și magazinele cash& carry deținute de Elan-Trio, dar odată cu lansarea brandului propriu Elan, acestea sunt comercializate și în alte magazine independente, în zonele unde nu sunt unități Merkúr. De altfel, și marca Elan a cunoscut o dezvoltare rapidă, în acest moment portofoliul Elan numărând peste 200 de produse, informează Progresiv.

Afacerile Metro Cash & Carry România revin pe +
Autor: meatmilk  /   joi, 15 decembrie 2016

Metro Cash & Carry România a încheiat anul financiar 2015-2016, ce corespunde perioadei 1 octombrie 2015 - 30 septembrie 2016, cu o cifră de afaceri de 904 milioane de euro, în creștere cu 2% față de anul fiscal precedent când retailerul a înregistrat o cifră de afaceri de 887 de milioane de euro, potrivit datelor raportate de...

Magazinele Profi au fost vândute
Autor: meatmilk  /   joi, 24 noiembrie 2016

Fondul de investiţii Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), administrat de Enterprise Investors (EI), a vândut lanţul de magazine Profi, către Mid Europa Partners cu 533 milioane de euro, multiplicându-şi de opt ori investiţia iniţială, de 66 de milioane de euro, făcută în 2010. Mid Europa Partners este o firmă de private equity axată...