Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pentru magazinele Merkúr, „lanțul scurt„ e o realitate viabilă

Autor: Maria Demetriadmarți, 19 iulie, 2016

Pe lângă produsele importate, compania Elan-Trio, care deține magazinele Merkúr, a mizat de-a lungul timpului și pe produsele locale, acestea ajungând în acest moment la o pondere de circa 30% din totalul sortimentației.

 

De altfel, tocmai pentru că patriotismul local este foarte puternic, dezvoltatorul Elan-Trio a inițiat un proiect de susținere a producătorilor locali prin lansarea brandului Gobe. „Este un proiect pe care l-am lansat în 2001 și pe care îl dezvoltăm constant. Ne-am dorit foarte mult să venim în ajutorul producătorilor mici, care nu dispuneau de fondurile necesare pentru a se dezvolta. Astfel, am încercat să le oferim acestora o oportunitate de dezvoltare, dar și o alternativă la producția pentru multinaționale.

 

Așa am ajuns de la 48 de produse, la aproximativ 400 de produse sub brandul Gobe. În acest moment lucrăm cu 70 de producători locali numai pentru brandul Gobe, iar per ansamblu colaborăm cu peste 200 de producători locali.”

 

Sub marca Gobe sunt comercializate în magazinele Merkur exclusiv produse alimentare, cuvântul cheie în producția acestora fiind tradițional. Astfel, clienții pot regăsi sărățele fabricate de brutăria Elekes, turtă dulce de la familia Varga, brânză de la familia Bernád din Valea Strâmbă, produse din carne de la familia Benedek din Gheorgheni sau lactate din Bisericani și Odorheiul Secuiesc și multe alte produse.

 

Până acum doi ani, produsele Gobe erau disponibile exclusiv în rețelele Merkúr, Szuper și magazinele cash& carry deținute de Elan-Trio, dar odată cu lansarea brandului propriu Elan, acestea sunt comercializate și în alte magazine independente, în zonele unde nu sunt unități Merkúr. De altfel, și marca Elan a cunoscut o dezvoltare rapidă, în acest moment portofoliul Elan numărând peste 200 de produse, informează Progresiv.

Régis Degelcke a devenit noul Președinte al EuroCommerce
Autor: meatmilk  /   miercuri, 27 iunie 2018

(Comunicat) EuroCommerce anunță astăzi alegerea lui Régis Degelcke ca nou Președinte al organizației internaționale EuroCommerce, urmând să-și preia mandatul său de trei ani începând cu data de 1 iulie 2018.   În noua funcție, Regis Degelcke va aduce o multitudine de cunoștințe și experiență în sectorul comerțului...

Atentat cu bombă la un magazin românesc din Anzio-Italia
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 4 aprilie 2018

Conform presei și autorităților italiene, în noaptea de 2 spre 3 aprilie a avut loc un antentat asupra unui magazin românesc din Peninsulă.   Bomba a fost pusă în faţa magazinului ”Cerbul Carpatin” aflat la marginea oraşului Anzio, în zona Piazza del Consorzio. Din fericire, au fost doar pagube...