Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Pentru magazinele Merkúr, „lanțul scurt„ e o realitate viabilă

Autor: Maria Demetriadmarți, 19 iulie, 2016

Pe lângă produsele importate, compania Elan-Trio, care deține magazinele Merkúr, a mizat de-a lungul timpului și pe produsele locale, acestea ajungând în acest moment la o pondere de circa 30% din totalul sortimentației.

 

De altfel, tocmai pentru că patriotismul local este foarte puternic, dezvoltatorul Elan-Trio a inițiat un proiect de susținere a producătorilor locali prin lansarea brandului Gobe. „Este un proiect pe care l-am lansat în 2001 și pe care îl dezvoltăm constant. Ne-am dorit foarte mult să venim în ajutorul producătorilor mici, care nu dispuneau de fondurile necesare pentru a se dezvolta. Astfel, am încercat să le oferim acestora o oportunitate de dezvoltare, dar și o alternativă la producția pentru multinaționale.

 

Așa am ajuns de la 48 de produse, la aproximativ 400 de produse sub brandul Gobe. În acest moment lucrăm cu 70 de producători locali numai pentru brandul Gobe, iar per ansamblu colaborăm cu peste 200 de producători locali.”

 

Sub marca Gobe sunt comercializate în magazinele Merkur exclusiv produse alimentare, cuvântul cheie în producția acestora fiind tradițional. Astfel, clienții pot regăsi sărățele fabricate de brutăria Elekes, turtă dulce de la familia Varga, brânză de la familia Bernád din Valea Strâmbă, produse din carne de la familia Benedek din Gheorgheni sau lactate din Bisericani și Odorheiul Secuiesc și multe alte produse.

 

Până acum doi ani, produsele Gobe erau disponibile exclusiv în rețelele Merkúr, Szuper și magazinele cash& carry deținute de Elan-Trio, dar odată cu lansarea brandului propriu Elan, acestea sunt comercializate și în alte magazine independente, în zonele unde nu sunt unități Merkúr. De altfel, și marca Elan a cunoscut o dezvoltare rapidă, în acest moment portofoliul Elan numărând peste 200 de produse, informează Progresiv.

Profi a ajuns să dețină 300 de magazine în format standard
Autor: meatmilk  /   luni, 20 noiembrie 2017

(Comunicat) Trei magazine Profi Standard au fost deschise saptamana trecuta, la Bacau, Bucuresti si Belcesti, ajungand astfel la un numar total de 360 de unitati sub acest format. Totodata, au fost deschise alte trei magazine, cate unul in localitatile: Melinesti, Piatra Neamt si Moldovita.   Magazinul din Bacau se afla pe Calea...

Kaufland a confirmat participarea la Meat & Milk 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 17 mai 2017

Unul dintre cei mai mari și mai dinamici retaileri din România, Kaufland, a confirmat prezența la cea de-a VI-a ediție a Conferinței Internaționale Meat & Milk.   Kaufland este prezent în România din anul 2005, și avut în anul 2011 afaceri de 1,3 miliarde euro la nivel local, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri,...